❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 december 2015

EN RIKTIG FABULÖS JUL

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 december 2015 19:29

HAII SÅ HIMLA TREVLIGT ATT NI KOM OCH HÄLSADE PÅ BLOGGEN NU PÅ JULEN ;u;
HOPPAS NI HAR EN FABULÖS JUL ÄN SÅ LÄNGE OHMY OHMY KOM HERE LET ME HUG YOU NAAAAAW SÅ UNDERBARA NI ÄR C':
Än så länge har jag haft en hur mysig jul som helst och är jag glad ja jag är så glad det är så mysigt och trevligt c8
Lite surt med det vackra och soliga vädret ute, eller rättare sagt extremt deprimerande och svart like kom ihåg att ha reflexer okok mormor Sandra bryr sig jättemycket om er mygosh ta hand om er nu under denna årstiden~!
Men nu är det så här.
Ni kan inte komma undan.
FÖRSÖK INTE ENS LÄGGA NER DEN HÄR SIDAN FÖR JAG KOMMER STALKA ER UNDER NATTEN SO YES.
Stackars barn, skrämmer ju livet ur dom.
MEN DET ÄR SÅHÄR ATT KRISTALTKLART HAR TOMTEN BESÖKT BLOGGEN HÄR MED OCH EFTERSOM NI ÄR SÅ UNDERBARA OCH NI FÖRTJÄNAR DET SÅ MYCKET c'8
Enhörningen Pyon har varit borta ett tag right~?
HAHAHA JAG ÄR SÅ TAGGAD
DET ÄR SÅ HÄR ATT
OMG
Nejmen vågar jag säga det gör jag det nu måste jag ju verkligen göra det ack Let's do it.
I somras så jobbade jag med ett projekt med pyon till bloggen men min " ack jag gör det imorgon" gjorde så att vi kom hit till idag och det kan väl lika gärna bli en liten present till er c8
EN HEL NY OCH FÖRSTA ARC OCH KAPITLEN MED MIG OCH PYON TYP 11 SIDOR LÅNG
LÅT MIG PRESENTERA OCH AVSLÖJA
FANTASIA


Wut?
Lungt, let me explain
Om man har hängt med här in the blogg så vet man nog att jag och Pyon som är våran maskot gör en massa olika serier och ni kan kolla upp alla på kategorien " Pyon's revolution" och nu så bestämde jag mig att göra ett kapitel med EN STORY
Typ väldens flummigaste story men psssshh
FÖRSTA KAPITLET KOMMER DOCK DEN 1 JANUARI
DÅ NÄR BLOGGEN FYLLER 2 ÅR
Tänker mig att det kommer ut en ny sida varje fredag efter 1 januari då den första sidan kommer ut, jag är inte helt klar också så får jobba samtidigt när kapitlen kommer ut en gång per vecka och yes nu så får jag äntligen avslöja vad jag har hållit på med pyon efter all tid och vår lila plansch på the arc så som alla mangaka gör oftast, ja ville känna mig lite professionell xD
OCH MED DET VILL JAG ÖNSKA ER ALLA EN RIKTIG FABULÖS OCH HÄRLIG JUL :"D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards