❀ DiDi ❀

Alla inlägg under november 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 november 2014 19:52

Har en massa prov framför mig och jag orkar ingenting -.-'
PÅ MORGONEN SÄGER JAG, DET GJORDE SÅ ONT I BENEN SÅ JAG RAMMLADE OCH LÅG DÄR SOM ETT LIK~
That's what i call träningsvärk.
A really painful one.
Och det blir inte bättre när man vet att man måste städa rummet idag ;^;
Fast som tröst blir det lite anime senare~
:D
Gahh, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om seriöst idag~~~~
Jag är helt slut D:
Planerar börja på en ny manga, men jag vill gärna läsa ut harry potter innan det~
För annars kommer Nellie spolia sönder en hel del känner jag xD
Är på bok tre, fången från azkaban och den är bra~
Jag borde sy en halsduk i syslöjden ;w;
Det skulle vara så awesome ;w;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 november 2014 20:31

Ughh~
VI HADE FOTBOLLS CUP IDAG OCH JAG ÄR HELT SLUT D:
Klockan 7 fick jag vakna från min underbara dröm och sedan åka på cup i stenstorp~~~
Om vi ska kortfatta allt, så kom vi till seriefinalen eller vad det kallad "det är typ att två lag spelar för att komma till finalen xD) och då dog jag~
Vi spelade mot våra "erkäfinneder" och omg~
Det blev 0-0
Och det betydär en sak.
Straffar.
...
DET ÄNDA OCH DÅ MENAR JAG DET ÄNDA JAG INTE VILL HA VAR STRAFFAR OCH KUNDE DET BLI SÄMMRE MED LAGET SOM VI FÖRSÖKER MOSSA?
Men nu kommer glada nyheter~
JAG TOG ALLA BOLLARNA I MÅLET OCH VI KOM TILL FINALEN :,D
Var totalt överlycklig ;w;
Fast sedan var jag totalt slut, det är en sådan press när cirka 150 människor tittar på en i en total tystnad ;^;
Ni skulle bara se hur jag skadade >^<
Nu till dåliga nyheter
Sedan finalen då, och förlåt, det kunde faktis bli sämmre~
Det blev igen straffar.
Och denna gången lyckades jag inte ta så många att vi kunde vinna hela cupen.
Så vi kom två.
Om ni vill veta mina feels så var jag totalt utmattad och deprimerad~

Nu så är jag i sängen och mina ben dödar mig, likaså mina nya jätte fina blåmärken överallt~
FAST SNART ÄR DET FÖRSTA DECEMBER OCH ADVENT OCH VI HAR KÖPT EN JULKALENDER MED CHOKLAD I ;W;
Man blir aldirg för liten för det, jag älskar det lika mycket varje år OwO
JAG KAN LOVA ER EN SAK, VINTERN OCH JULEN MED SANDRA BLOGGEN KOMMER BLI TREVLIG~
SKA GÖRA MITT BÄSTA DEM SISTA DAGARNA~
Btw.
Snart så kommer Bobo.
OwO
SNARTSNARTSNARTSNART~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 november 2014 21:35

Friday special!: Fabulouzing anime/manga characters #3
Min nya hobby är då fabulousa om karaktärer, det måste finnas ett jobb till detta känner jag om det inte finns och jag fixa ett~
NI MÅSTE PROVA PÅ DET, REKOMMENDERAR OTROLIGT STARKT C:
Och vet ni vad! ;w;
Jag har fått min iPad tillbaka och är totalt överlycklig och det bästa är att dom inte raderat något ;W;
Och jag har 9.1 GB nu ;3;
Så yes, 10000% happiness~
Now let's go to the Fancy characters~
1. Uta no prince-sama 2000%- Cecil
Before:

ODNBCHSDGCJDSBJKSDCBKJ
BDHISBDHCKBSDHKCBKDSH
I LOVE YA.
OMG, LET ME LOVE YOU~
*fangirl mode on*
Detta var väldigt svårt btw, men det blev ju som det blev~
I mean man måste ju prova på cecil någon gång ;w;
Now:

Rize, we need to fix that face and attitude ~
Don't be worry, I'm a expert! ^^ (let's say~)
Men jag menar ju du har ett underbart leende och håret sitter fint fint men jag vet hur vi gör det ännu finare och trevligare ^-^
Now:

NU KOMMER INGEN KÄNNA IGEN DIG I PROMISE YA~
YOU DON'T NEED TO BE EMBRACED DARLING, JUST ACT NORMAL~
:D
3: Free!- Rei
Before:

Det finns något hos dig som inte passar =|
Du är ju fab och sådant men jag tror jag vet hur du kan få mer fangirls OwO
Now:

OMG, REI Y-Y-YY-YOU HAVE W-W-WW-WHITE HAIR >//////<
I-I-II- I JUST IT R-REALLY SUITS Y-YOU!!!
I PROMISE YOU, GO TO NAGISA AND ASK HIM <3<3<3<3
4: Gekkan shoujo Nozaki-kun- Nozaki

Okej, du måste :) mera för det första.
Jag är allvarlig.
Man måste se kawaii ut med kaninöron.
Now:

THAT'S BETTER NOZAKI :D
Keep THAT smile~
5. Amnesia: Ukyo

Dessa feels.
Det gör ont.
Ukyo jag...j-jag...måste nog kolla om på Amnesia för jag måste se honom igen ;___;
Kommer ju g-g-gråta livet ur mig om jag ser den But vi pratar om O-O-okyo ;^;
Now:

DU ÄR FAB
OCH DET HAR DU ALLTID VARIT OCH KOMMER ALLTID ATT VARA.
MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ FRÅGA, VART HAR DU FÅTT TAG PÅ MÖSSAN?
o.o
Den är ju så cool OwO
OKEJ, DAGS ATT JOBBA MED LIVET NU~
SEE YAA PANDAS~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 november 2014 20:45

ÅMAJGAD, HAJJJJ :D

IAM ALIVE IF YA WONDER~

AND I WILL LIFE THE REST OF MAH LIFE!

I HOPE.

:,D

Alltså, det är ju så här att min älskade ipad-chan har inte kommit än till min famn och kristaltklart så kom det hinder på vägen till internet och jag blev ofline några dagar och har lidit~

   

Super vacker teckning som jag målade på mitt paper när jag tränade till spanskan~

Rekommenderar starkt för er som vill vissa hur mycket man gillar läxor~

Men sedan så har jag haft fullt upp med bobo :3

Nejmen, det är ju inget jobbigt för bobo är ju helt underbar x,3

Wait, vet du inte vad bobo är O.O

Omg, du borde veta det.

Becuse, 

Bobo will take over the world

Bobo kommer ut om 3 dagar och jag ska vara med i bobo~

Mer om bobo kommer senare men you better preapere or whatever you ready >:D

   

Den bilden passade ju så bra xD

smällter jätte bra in Cx

Sedan så har det väl inte hänt så mycket, för utom att någon typ stalkade sönder mig under tisdagen.

Det ringde 20 freaking gånger på min mobil.

av ett hemligt nummer.

Alltså, det var skit creepy.

o.o

Hen hade ringt många i klassen, nellie ringe perosnen 2 gånger och några i andra klassen oxå~

Men seriöst, jag blev anfallen från stalkern under lektionstid och va andre minut~

Och alla ville ju svara och skälla ut stalkern, men alltid när man svarade var det tyst~~~~

I MEAN, LOOK AT THIS, 20 GÅNGER ÄR FAKTIS INTE 1 GÅNG.

DET ÄR 20 GÅNGER.

 

Sedan så har det väl inte hänt så mycket förrutom att vi ska ha 4 prov~

ALLTSÅ, SO, MATTE, NO OCH SPANSKA.

VAD MER VILL NI HA FRÅN MIG INNAN JAG KAN NJUTA AV JULLOVET?

inte nog med det så är det 0.4 minus grader ute och jag är orolig om ja göverlever denna vintern~

DET ÄR JU SÅ KALLT SÅ MAN INTE KAN JÄMNFÖRA DET MED NÅGOT TYP D:

Och ändå är det "bara" 0.4 grader ute, jag kommer inte överleva 20- i år~

Måste avsluta nu, det är typ rena miralken att jag hade tid art blogga idag xD

WELL SEE YAA SOON :D

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 november 2014 19:11

ALRIGHT, SISTA FRÅGESTUNDEN D:

Förlåt att ni fick vänta en extra vecka med denna ;^;

Hade lite brist på ideer hur jag kunde svara så några svar kan vara lite boring...

MEN HERE WE GO, SISTA DELEN! C:

Saga-hime-sama: Kommer du på confusion? (3/3)

Svar:

Tro mig eller inte, men detta är svaret owo

Av dålig bild kvalitet....xD

Sorry sorry ^^´

 

Oliver: Favoritämne i skola? (3/4)

Svar:

Alltså, detta var väldigt svår att svara på...

Idrott och engelska är ju roligt, men tror att det blir ändå bild för det har jag alltid gillat xD

Tänkte vissa då lite gammla bilder från bilden i skolan och den nya versionen i min serie cx

Ja, det är samma karaktär btw xD

 

Oliver: Vilka namn skulle du namnge dina barn? (4/4)

Svar:

Så långt in i framtiden funkar inte min hjärna xD

 


Sara: Vilka är dina favvo Animes?(6/7)

Svar:

DETTA VAR JÄTTE KUL ATT SVARA PÅ :D

Vilka animer känner ni igen? owo

   

Sara: Vilka är dina favvo manga? (7/7)

Svar: 

 

Anonyma Cosplayern xD: Hur kom du på att du skulle starta en blogg? (1/1)

Svar:

;w;

FÖRLÅT FÖR DÅLIG BILD!

Just gonna say thank you <3

    

Nellie: Vem är kär i mig? (4/5)

Svar:

Here you go, en fanart på dig och din kärlek xD

 

Nellie: Kan du typ göra en en get to know me better tag? ;);) (5/5)

Svar:

What is that? o.o

Tror att du har förklarat det men jag minns inte xD

  

Smile: Kommer det mer animer under sommaren än vintern? (2/3)

Svar:

Jag tror att det kommer mer under sommaren, men det kanske bror på o.o

Googlade det men hittade inget...

 

Smile: Vilken är din favorit årstid? (3/3)

Svar:

Vintern är awesome, hösten är mysig och våren är trevlig men sommaren är bäst för då har man sommarlov och frihet ;w;

Även om jag är typ hemma hela tiden så älskar jag sommaren <3

Kommer en liten teckning :3

Det var allt!

Känns lite sorligt, för jag hade så kul med serierna ;w;

Men ändå så tog det ju en sådan lång tid, jag borde ha planerat det bättre...

Well, det blev som det blev c:

Om ni fortfarande har frågor att ställa så finns det en frågeruta där man kan skriva in det xD

OCH JAG HOPPAS VERKLIGEN NI GILLADE DETTA, OCH TACK ALLA SOM STÄLLDE FRÅGOR! <3<3



Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 november 2014 18:52

Men lägg av då.

Jag ville ju inte att dom skulle dö.

Varför lyssnar ni inte på mig.

Donten ni warau och akame ga kill.

THAY JUST LIKE WE DON´T GIVE A FU*K ABOUT YOUR FEELING, THEY WILL DIE.

Kollade på de nyaste episoden av donten ni warau och akame ga kill, hahaha vet ju inte vilken jag grät mest till C:

 *SPOLIERS FRÅN AKAME GA KILL OCH DONTEN NI WARAU*

Akame ga kill började faktis jätte bra, men seden så hände det något och av någon anledning började man sakta tappa intresset...

Jag tycker bara det är hemskt.

För alla mina favo karaktärer dör en PLÅGSAM död.

;____;

´´At least one of my favorite character survived ohh, just kidding...´´

Först Bulat, han var så himla go ;W; 

Han gjorde allt på en bra stämmning och nu....;_;


sen har vi Sheele, hon var hur underbar som helts :,3

Så söt och snäll var hon, men ändå...;^;


Sedan den tredje, och detta var hemskt...

Chelsea.

Fösta gången hon kom fram i animen så blev jag helt förälskad i henne, jag tror att det är svårt att fatta hur mycket jag gilllade henne ;3; 

Jag tänkte cosplaya henne och börjrade undersöka det....Hoppas att ni förstår min kärlek till henne >w<

Och när det hände, my feels just...Why...HON VAR JU FÖR AWESOME FÖR ATT DÖ ;__;


Och sen idag, den ända som kunde trösta mig under allt som hade hänt...

Lubbock.

Man fick veta så sjuk lite om honom, men who cares...

Han var den ända som var kvar på min sida.

tills idag.

OCH SÅKLART FICK HAN DEN MEST HEMKASTE DÖDEN.

D:

Han ville ju säga sin kärlek till Najenda (?) men han hållde det innom sig...Han var så glad och cool...

NEJMEN JAG KLARAR INTE AV DETTA.


Vilka har vi kvar...Tatsumi gillar jag och Akame med...Mine gillar jag mindre och Leon är ju också kvar...

MEN JAG SHIPPADE JU LEON X LUBBOCK ;-;

Ughh, men vi har kvar de super badassa susanoo oc Wave...

Men sedan...Donten ni warau...

Nejmen jag grät ju hela dagen idag.

Tenka, jag älskade ju honom C,:

Han var alltid glad och en sådan karaktär jag totalt avgudar, posetiv, glädjespridare och allt >3<

Så ja, hans sista ord fick ju mig att dö av all sorg ;___;

MY HEART CAN´T TAKE THIS!

I CANT TAKE THIS



Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 november 2014 20:24

YOU BETTER STAY STRONG, WHEN THE IPAD IS GONE, OHHH HEART FEELINGS HOTEL ;_;

Alltså, my feels, they are kind of broken right now.

Or maybe i´m already dead.

That may be really true.

>^<

När jag var i skolan så träffade jag vår träslöjds lärare, den enda personen som vet hur man hanterar ipads (förrutom vår idrotts lärare oxå, men han är i sjukhuset för han opererade sig) och gick til honom men mitt ipad problem c:

Och det problemet är jag har är ju att jag har inge minne kvar även om jag har det -.-

Ååååå eftersom det är jag så blir jag tvungen radera hela ipaden.

alltså, allt.

så som om den vore ny.

Allt.

feels

Alla appar, billder och sådant som fanns på den kommer att försvinna ;_____;

Det värst är ju att detta problemet händer hela tiden, under hela mitt liv så har jag nog varit tvungen att `ominstallera´ alla mina sociala maskiner ca 8 gånger skulle jag gissa :C

Så nu har några gubbar min iphad och jag kanske får den tilbaka nästa vecka...

MEN SOM NI SER LEVER JAG :D

För vi har en dator hemma, men jag anväder den inte för jag hade ju en ipad men nu fattade dem min sorg och godkännde att jag kunde använda den ;W;

OCH I SISTA SEKUNDEN SKICKAE JAG DOM MEST BETYDESEFÖLLA (?) BILDER TILL MIN MAIL <3

JAG KIND OF RÄDDADE FRÅGESTUNDEN :,3

men nu har jag ju inte dom apparna som jag använde till frågestunden...

Äsch, det ordnar sig och ska fixa i helgen :3

ALLTSÅ, JAG UNDRAR HUR DET BLEV MED FRIDAY SPECIALEN xD

EFTERSOM NU MINA GIF FUNKAR SÅ BLIR DET BILDER ISTÄLLET 8D



Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 november 2014 17:53

Jag har inga läxor tills imorgon.
Jag är fri....
FREEDOM :,D
OCH DET ÄR FRIHET PÅ RIKTIGT ;W;
Fly bird, you are free now! FLY MY LOVE, FLY!
Jag ät alltså fågeln då och friheten är den som vill att jag ska skaffa mig ett liv~
Lol xD
ANIME, FRÅGESTUND OCH HARRY POTTER.
SÅ SER MIN DAG UT.
FAST JAG HAR REDAN SLÖSSAT BORT EN HEL DEL OCH JAG VET INTE HUR.
D:
Måste skärpa mig med mitt bloggande, hur många år var det sedan jag skrev om en anime? o.o
Eller något sådant? o^o
Måste kolla igenom alla kategorier, vet att jag borde fixa någon cosplay men jag är kass på det~ ;^;
Vocaloid, karaktärer och spel kan man ju skriva om lite oftare :3
Men nu ska jag jobba med frågestunden så jag blir klar med den någon gång xD
Screen shout eller hur man säger på mirai nikki :D
I Kind of dog när jag kollade på denna scenen xD



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards