❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2017

/ GETTING ALL CRAFTY \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 oktober 2017 14:35

 

   / Creative minds inspire others \

 Hello there my dear travelers and buddies, welcome to this little trash corner c:

Med regnet duggande åt fönstret och en tjock mysigt tröja har jag varit framför skrivbordet where the magic happens och skapat en hel del som jag tänkte dela med mig här!

Hade typ tusen projekt i luften och nu denna helgen har två stora projekt äntligen avslutas med god resultat ( liksom har kämpat en bra stund så borde vara nöjd )

/ PÄRLOR \


Min pappa ville ha en tavla på mig och min Bro så bestämde mig för att pärla ihop en! Vanligtvis brukar jag bara ha 4 plattor men för att båda våra ansnikten skulle få plats fick jag ta 6 plattor istället~

Ska bara fixa en tavla och klistras ihop allt, det svåraste återstår alltså but well, it turned out well!

/ PUZZEL \

 

HERREGUUUUUD HUR LÄNGE VAR DET INTE SEDAN JAG GJORDE ETT PUZZEL? E-V-I-G-H-E-T-E-R

Detta tog cirka mer än 1 månad, det var 1000 bitar och himlen var rena mardrömmen när alla bitar är blåa literally.

Det värsta/bästa med puzzel är att jag kan sitta timmar framför det och har så svårt att lämmna det ifred, det är som dom där skittels godisarna, beroendeframkallande 110%

 

/ VIKRA \

Så virkade ihop dessa tre " dango " och ni som har anime kunskap kan känna igen dessa från den hjärtväramnde och känslosamma animen " Clannad ". Tyckte dom är så gulliga och tog mig en bra tid att bemästra virka en boll...

I bollarna är det " grötris" för att få dom tyngre och kunna lättare forma, även kan funka som stressboll or something I dunno. Använde real blusher för att få dessa rosa kinder på dom~

 

/ AUTUMN \

För att man verkligen ska njuta av hösten så måste man ha höstpyssel! Så bestämde mig att gå på en prommenad, ( och komma tillbaka) och ta med mig hem en massa löv, grenar, kottar och allt möjligt! Satte mig i växthuset ( vi har vixat golv där inne ) och började jobba med en höstkrans! :3

Extremt mysigt måste jag erkänna och man får först göra kransen av pinnar, sedan så tog jag tråd och klädde på den med löv och limmade, knöt fast en massa höst saker.


There you go, och när jag blev klar med den besätmmde jag mig att det nästa som jag ska köpa är limpistol.

Att jag inte har en limpistol.

Limpistol underlättar livet

så mycket

Hängde den utanför dörren och vi får se hur länge den håller, men det var super mysigt att göra men en helt egen design!

Har gjort lite annat också men har inte bild på det för tillfället, men jag hopppas ni gillade det ni såg och lämmna gärna en kommentar eller två c:

Ska försöka blogga en gång i veckan för att " återuppliva " bloggen och jag hoppas att ni kommer kunna hjälpa mig med det! c,:

Annars är jag aktiv på pinterest och funderar på att skaffa instagram där jag kan lägga ut some crafty, vad tycker ni om det?

Ta hand om er Buddies and Travelers,

ta en kopp varm choklad med en klick grädde på och mys med lite skräck filmer, halloween är på väg!

 Bildresultat för autumn gif tumblr

 
 
Ingen bild

Din ankunge🦆

7 oktober 2017 18:37

Jaaaa!!! Skaffa instaaaa!!!😂❤️😘

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 oktober 2017 10:17

Ahahahaha såklart du stödjer den ideén 😂❤️

 
Julia

Julia

8 oktober 2017 19:58

Ah, vilka fina grejer du gjort! Jag har varken tid eller någon motivation att skapa något själv på sistone, sorgligt... Men kul att du håller på med så många olika saker!

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 oktober 2017 23:41

Hejsan Julia! c:
Åhh, tack så jätte mycket fina du och gud vad tråkigt att höra det! Hoppas verkligen att allt kommer bli bättre och att allt lugnar ner sig. Du är super duper duktig och massvis med kramar till dig!!!!

 
Ingen bild

Filippa

9 oktober 2017 11:22

Det blir jätte bra! Har inte kollat på bloggen på ett tag men det blir jätte fint, det med pärlorna måste varit jätte svårt.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 oktober 2017 10:19

Åhhh haloj Filippa :D Det är chill, visste inte att du mindes min lila övergiva blogg så tack att du kollade in!
Tack så mycket, naaah alltså man har en sådan app som visar vart man ska lägga pärlorna och det tar bara mycket tid xD
Kraaaam!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards