❀ DiDi ❀

Alla inlägg under augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 augusti 2015 19:16

FY OSKALADE MORÖTTER VAD JAG DISLIKAR PÅ SKOLFOTON

FÖR DET FÖRSTA SÅ HAR SKOLFOTOT EN FÖRBANNELSE ÖVER SIG
MAN SER ALLTID HEMSKT UT
FÖR DET ANDRA
SÅ MÅSTE MAN GÖRA SIG FIN AV INGEN ANLEDNING
I mean, jag går ju aldirg med eleganta kläder till skolan bara har min flummiga klädstil och varför ska jag göra mig fin på skolfoto, ingen kommer ju känne igen människan D:<
Så jao skolfoto är inget vidare det. 
MEN NU PRATAR VI OM ANIME :D
FÖR DET VAR ETT TAG SEDAN
OCH HAR JU DROGAT NU PÅ SISTONDE SÅ NU KÖR VI ETT SÅDANT INLÄGG ;w;
Är på episode 46 på Fairy tail och herrejösses varför varnade ingen mig att den är beroendeframkallande? :c
Like, tror att det var i lördags eller igår jag vaknade runt 11 tiden och sätte på fairy tail och lyckades slita ifrån mig det vid 4 tiden.
Det var brutalt.
DOCK SÅ VAR DET JU ERZA ACT, NI SOM HAR KOLLAT KANSKE MINNS VID BÖRJAN AV SERIEN DÅ DE BERÄTTAR OM HENNES BARNDOM OCH HENNES VÄNNER SOM HON HADE DÄR OCH ALLT ;; u ;;
Så jag var bara tvungen att se klart på den arc för den var för epic att lämna xD
Nu så är jag vid slutet av den arc ( Battle of fairy tail ARC ) när Luxus vill vara den nya mästaren i fairy tail och tvingar att alla ska fighta varandra och well yes, JUVIA ÄR SÅ HÄRLIG HON ÄR UNDERBAR ;; U ;;
Min kärlek för henne är enorm :'3
SCENEN DÄR HON OFFRADE SIG FICK MIG I TÅRAR
LIKE
WAKABOFI

Sen så måste jag fortsätta kolla på den nu för slutade precis där man fick veta om Gajeel och fairy tail...

OKEJ, SVAGA SPOLIERS BUT I HOPE U SURVIVE xD
" Pretend to be one of fairy tail, and do not let the others notice your true plan"
Or something.
Well.
Men är rätt säker att våran kära Gajeel kommer märka hur underbar Fairy tail är så han kommenr och joinar på allvar :'3
...
Alltså har en sådan känsla att ni läsare vet exakt vad som kommer att hända här näst.
För det känns ju som om det är bara jag som inte har kollat på fairy tail och alla vet vad som kommer hända och vill varna alla feels xD
MEN NÅGOT ÄR SÄKERT OCH DET ÄR MINA FEELS MED SHIPPET SOM NYLIGEN HAR SEGLAR IN I MITT KOKORO
GAJEEL X LEVY
ADORABLE
ACK THE CUTNESS DEN ÄR BRUTAL ;3;
Och så Lucy x Loke kawaii togheter och ack så många nya ships kommer seglande in här c':
MEN GAJEEL X LEVY HAR SEGLAT IN DJUPAST OCH LÄMMNAT ETT SÅR PÅ VÄGEN
MAN TACKAR
Om jag skulle beskriva fairy tail med ett ord skulle det vara härlig c':
Jajamen, det var det bästa ordet jag kunde få fram cx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 augusti 2015 20:12

HERREJÖSSES NI ANAR INTE HUR TREVLIGT DET ÄR ATT PLUGGA TILL ETT GEOGRAFI PROV C':
SKA KUNNA ALLA EUROPA LÄNDER UTANTILL OCH VART DE LIGGER OCH I JUST LIKE HETALIA
JAG KAN ALDIRG MER KOLLA PÅ EN KARTA UTAN ATT FANGIRLA
DETTA ÄR JU BRUTALT
FÖR I KLASSRUMMET SÅ KAN JAG BARA INTE VARA TYST OCH FÅR IFRÅN MIG ETT LITET FANGIRL SKRIK SOM FÅNGAR ALLA UPPMÄRKSAMHET SÅKLART
Well, det kunde vara sämre för jag sitter längst bort från världskartan i klassrummet och om jag skulle sitta bakom den så skulle jag få lite utskällningar att jag ska vända mig framåt och sluta krama om kartan xD

Igår var jag i Skara i våran lägenhet och skruvade ihop några möbler~
Alltså, hur ska jag säga detta...Jag mår definitivt bättre nu än vad jag gjorde förut för jag tänker inte så mycket på det och är bara sådär flummig glad och fangirlig av mig men när jag tänker länge och noggrant på det vad som kommer hända och när det väl händer så kan jag inte vara säker hur det kommer att bli~
Första veckorna är alltid sämst right? c:
Sen så när jag ska berätta det för någon hur situationen ser ut så är det heller inget vidare~~~
Vill inte prata så mycket om detaljerna fortfarande men kan nämna, att mina föräldrar inte kommer att "skiljas" bara "Separeras" och jag vill just inte säga anledningarna än varför de gör det för det klarar jag inte av But, pappa kommer bo i skara och mamma här i floby och under helgerna eller på någon vardag så kommer vi åka till pappa och vara där. Men på vardagarna är jag mest hos mamma för jag har ju skolan och allt här men det är väl mest på helgerna, lov och studiedagar som jag är i skara och det är mycket det så om man frågar vart jag bor så förblir svaret "Floby & Skara" för det känns inte rätt att bara nämna en av dom.
Pappa nämnde något att han flyttar in början av nästa månad...tror faktisk att det var nästa helg eller något.
Ack, jag blir ju nästan skrämd av alla nya möjligheter jag kommer få och alla ändringar, både possetiva och negativa men man vänjer sig efter en tid~
SÅ WELL GONNA BE STRONG WITH MY WI-FI SIGNAL >:D
...
Jag har skolfoto imorgon.
Kom på det just nu.
Och engelska läxan också som jag glömde i skåpet.
Sen så har jag börjat läsa Anne Franks dagbok och måste bli klar med den så snart som möjligt annars dödar Amanda mig eller ännu sämre sätter mig famför en kajal penna och ber mig måla mitt face och...HERREZUS GOTTA GO NOW

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 augusti 2015 21:57

Blev taggad av våran käraste och underbara Julia på #Jaglovar som är en tag som hon har kommit på där man ska skriva ner saker som man lovar och som man inte vill bryta :'3

Jag lovar att aldrig prata skit om någon bakom ens rygg.
Jag lovar att undvika alkohol (20+) och säga ifrån andra om jag blir pressad till att dricka.
Jag lovar att aldrig bli en mobbare och göra mitt bästa att hjälpa de utsatta.
Jag lovar att jag alltid kommer beundra Senpai
Jag lovar att jag älskar alla mina läsare och följare och kommer alltid göra det
Jag lovar att om ingen annan vill göra det så ska jag offra mig (låter brutalt x'D)
Jag lovar att göra mitt bästa som en glädjespridare och göra mina vänner glada.
Jag lovar att aldrig falla ihop och bara se saker från en negativ sida.
Jag lovar att alltid finnas där vid min familj om de kommer behöva hjälp
Jag lovar att njuta av varje dag även då som det är som svårast.
Jag lovar att aldrig glömma mina fandoms.
Jag lovar att ha kvar min fangirl själ i mig och även om det blir svagare med åren så kommer den alltid finnas där.
Jag lovar att jag lider att jag inte känner någon vithårig kille i min ålder och att mina waifuoch husbando i några fandoms (bland annat anime & manga) inte går att krama om i verkligheten.
Jag lovar att hålla kvar ett löfte
Jag lovar att alltid le och vara glad när jag ser en regnbåge.

Jag taggar alla som såg idag en regnbåge och alla som vill C':

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 augusti 2015 19:50

OMG NÄR JAG OCH ROMEO SPELADE FIFA 5 IDAG PÅ SKOLAN DET VAR BRUTALT
SO EPIC
För det första så är vår skola inte rik eller rättare sagt mer fattig dock så har vi lyckas skrapa ihop lite pengar i någon debatt elevrådet var med i och jao vi köpte lite stuff med det, bland annat PSN 3 som har FIFA 15 spelet c:
Och vi har haft det rätt länge, 1 eller 2 år so jao inget nytt xD
Men det är alltid några killar där som spelar det spelt och personligen har jag varit rätt taggad att spela en match och i mean yolo.
Måste vara ärlig att jag gav upp drömmen rätt snabbt för det fanns kind of 5% chans att man faktisk lyckas komma ditt och ta kontrollerna först~
MEN DE SENASTE DAGARNA HAR JAG VERKLIGEN VARIT TAGGAD NÄR JAG GÅR FÖBI SPELRUMMET C:<
Och idag efter den hemska musiken där vi skulle spela gitarr och herrezeus sådant kan mormor inte så hade vi 35 min rast :'3
Man kan säga att något underligt hände med mig.
...
PFFFT UNDERLIGT MIN FANGIRL SJÄL TOG ÖVER MIG x'D
JAG SA HÖGT
VI KANSKE KAN SPELA FIFA 15
Dock så kollade alla dessa hopplösa blickar på mig med deprimerande röst "det är säkert upptaget"
MEN OMG 5% CHANS ÄR JU ALLTID NÅGOT DET FANNS CHANS ATT DEN VAR LEDIG DET FANNS JU 5% OCH DET ÄR JU FORTFARANDE INTE 0% PÅ VILKET MATTE SPRÅK SOM HELST :D
Eller föresten, jag tar bort det med matte för man vet aldrig.
MED RASKA KLIV SOM LIKNANDE DAGENS POWER WALK STYLADE JAG IN I SPELRUMMET SOM VAR TOMT
FÖR FÖRSTA GÅNGEN
JAG OCH ROMEO TOG CHANSEN
Resten kan ni föreställa er hur det såg ut med mig framför TV skrämmer och kontrollen i min hand x'D
En total ny personlighet som inte bör vara synlig~~~~
JAG OCH ROMEO VISSTE NADA VAD OCH HUR MAN SPELADE DET SÅ HELT RANDOM SKPADE VI TYP EN TURNERING OR SOMETHING OCH FICK ALDRIG SPELA DET FÖRBASKADE SPELET
Men två killar från våran parallellklass kom som tur och räddade oss och visade hur man spelade en match och grunderna så det var vi tacksamma över, dock tänkte vi inte på taktikerna ett bullship under våran brutala match.
Som bestod av svordommar, rage, glädje skrik och brutala skrik och en massa hemska blickar från de killarna som alltid brukar spela där~
MEN ÄVEN FÖRFÄRLIGT MYCKET FANGIRL FRÅN MIN SIDA NÄR MAN FICK VÄLJA VILKET LAND MAN SKULLE SPELA SOM, HADE SÅ SVÅRT ATT VÄLJA LAND MED DET FICK BLI ITALIEN, HETALIA FEELINGS ;u;
ROMEO VAR NOG SPAIN :'D

Sen så kom några andra elever som blev lockade efter våra vackra skrik och bestämde sig att vara publik :'3
Sedan helt random kom en lärare in och sa " Va trevligt att några tjejer spelar"
Omg detta kan jag bara diskutera så brutalt att man aldrig ser några tjejer som spelar i vårt spelrum och att typ alla killar som såg oss var hur förvånade som helst.
JAG BLIR SÅ ODSJB UFOENXOKEDPWCBEF GAAAAAAAAH JAG KAN INTE HANTERA DESSA KÄNSLOR MAN BARA NOPE JUST NOPENOPENOPENOPENOPENOPE
Detta kommer bli ett brutal diskussion inlägg, ska minsann se till att fixa en sådan.
Till temat anyway.
Men bäst var det nog när de två killarna ändrade i inställningarna så att alla gubbar blev extremt snabba och allt men de ändrade även att chansen var på 100% för riskskador och allt och omg Romeo Spelare, först dog ena och sedan andra så det var ju inte trevligt för stackaren som blev förbannad xD
Vi lyckades till sist få tillbaka att risken var 0% så vi körde på och om ni hörde ett skrik på morgonen var det nog jag som faktisk lyckades skjuta ett mål c':
Och innan vi märkte det så skulle nästa lektion börja om 5 min så hade ju lite bråttom att stänga av allt och hämta böckerna But vi överlevde :'D
...
HUR KOM DET SIG ATT DETTA INLÄGGET BLEV SÅ LÅNGT
HERREJÖSSES VAD HÄNDE DÄR
ACK JAG BER OM URSÄKT D':

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 augusti 2015 21:42

Ack.
Idag blir det ett chilligt inlägg för orkar inte med något annat :3
Känner like, låt oss lämna verkligheten, skolan lite utanför klubben ett tag idag och bara chilla xD
Har märkt att något är väldigt typiskt mig och mitt bloggande, allt "typ" "asså" "Nejmen" OCH DESSA ORD SOM ÄR TYPISKA MIG x'D
Jag vet inte vad men några ord bara kommer ut och i just like I CAN'T CONTROL IT D:<
Nejmen (omg jag skrev det igen xD) jag är en sådan människa som tycker att meningarna ska ha lite demokrati i sig och bestämma lite själva vad och vilket ordspråk man ska användas sig av C:
...
Om min svenska lärare ser och läser detta så vill jag bara hälsa först och säga att du är mycket trevlig och är den ända som klarar läsa första sidan av min brutala fanfiction till sista dock, så kanske man inte ska hälsa på här på bloggen jao, för mitt och ditt bästa och för betygens skull så jao pls.
Ett vackert meddelande 2 you~

NEJMEN JOMEN JO MAN FÅR JU TÄNKA EFTER VAD MAN SKRIVER OCH SÄGER FÖR DET ÄR VIKTIGT FÖR IBLAND SÄGER MAN NÅGOT MAN INTE MENAR OCH DÅ BLIR DET SÅDANT OH FU*K
På tal om ingenting så kan jag inte vara den ända människan here som skriver svengelska så brutalt mycket i mina inlägg,
I just DON'T know.
Är ju inte bra i engelska heller så det är ju trevligare det att läsa lite mer stavningfel men FÅR EN SÅDAN FEELING PÅ ENGELSKAN ALLTSÅ HERREZEUS SKA NOG SATTSA ATT SKRIVA ETT ENG INLÄGG FÖR ETT GOTT SKRATT
C:<
Waaah, this inlägg blev riktig strange och konstig men det är ju Sandra det så ha en trevlig dag och vi ses imorgon C;
...
Kan inte bara vara jag som ser dessa " C; " som bästa flört smiley ever.
Like.
C;
Vill du flörta med någon.
Then just like
C;
Nejmen vad håller jag på med.
...
Dock så är denna (; mer för stalkers känner jag och den C; för U LOOK GOOD GIRL
...
DETTA MÅSTE BLI TAS UPP I ETT SERIÖST INLÄGG KÄNNER JAG

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 augusti 2015 19:05

Idag var det ingen vidare dag i skolan, känner att nu de senaste tiden saknar jag verkligen min fangirl energi dock så kommer den ju ibland fast mest på so lektionen FÖR VI SKA JOBBA MED GEOGRAFI ALLA LÄNDER OCH JAG EFTER HETALIA SKRIKER JU I KLASSRUMMET OCH ALDIRG HAR JAG VARIT SÅ ÖVERLYCKLIG ÖVER ETT KOMMANDE PROV SOM JAG ÄR NU C':
Skulle nog fangirla ännu brutalare om mitt liv såg lite trevligare ut, nu för tillfället ser det inte så ljust ut och imorgon ska vi åka igen till lägenheten i skara och hjälpa pappa ta fram de olika möblerna som de hade köpt in och de som hade beställs ska hämtas.
Det är ett bibliotek i närheten så där kommer jag nog tillbringa mest av tiden och kolla vad som finns där, och så hjälpa till att skruva fast alla nya saker and stuff.
Jag tar inga detaljer ännu om vad som egentligen händer här men kan nämna att pappa flyttar in om cirka en månad eller något.
Så ja, har ju min vlogg i Polen video som ska redigeras och borde vara klar i veckan hoppas jag för det visade sig att jag inte har något minne kvar (ofc) och får göra allt på min mobil c:
Så förbannad c:
Har inte heller kollat på så mycket anime och inte läsit manga på ett bra tag, Adventure time kan jag kolla på lite när som helst och hungern spelen kommer jag nog läsa efter att jag har läst min minecraft fanfiction bok och sen så är det inte så mycket mer fandom nu för tillfället efter allt som händer.
Men ska satsa på att läsa klart min minecraft fanfiction och sedan hunger spelen c8
Ska försöka fixa att de nästa inläggen kommer ha något tema, kanske några recensioner eller sådant så att vi kan skippa lite av dessa "vardagliga inlägg" som kanske inte är så trevliga att läsa när man inte har så mycket fangirl or flummighet i det~
Well, see ya unicorn & humans >:3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 augusti 2015 21:42

SÄG INTE ATT JAG HAR FÅTT DEN DÄR JAJAMEN SVENSK DANSBAND LÅTEN I MITT HUVUD
...
POTATIS U MATTA JAG HAR DET
Aldirg trodde jag att den tiden skulle ha kommit till att jag går och sjunger på ett svenskt dansbands låt, men antar man inte kan undvika det längre .-.
OCH NEJDÅ SKOLAN ÄR BRUTAL DEN FÖRSÖKER DRA IN MIG I EN NY FANDOM
VI KOLLADE PÅ THE HUNGER GAMES IDAG FÖRSTA FILMEN
OCH JAG KUNDE BARA INTE HÅLLA MIG
OCH HÖRDE DESSA ROP FRÅN BOKHYLLAN HEMMA DÄR THE HUNGER GAMES TRILOGIEN ÄR GÖMD FÖR EVIGHT SÅ ATT MAN INTE ÖPPNAR DEN OCH DRAS IN I EN NY FANDOM SOM ALLA VET MAN INTE KOMMER LEVANDE IFRÅN
Min bror har läst den so That's why, dock gömde jag sen den för jag hörde i mina drömmar hur den skrek att jag skulle läsa den.
Och nu.
Well.
...
DET ÄR SÅ HÄR JAG VET ATT OM JAG LÄSER DEN KOMMER JAG DRAS IN I ÄNNU EN NY FANDOM OCH JAG HAR JU PÅ ALLVAR INGET LIV LÄNGRE EFTER DE SENASTE FANDOMEN VI PRATAR JU OM HOMESTUCK, FAIRY TAIL OCH HETALIA KAN DET BLI MER BRUTALT ELLER?
...
Låt oss bara säga detta.
Tyckte att filmen var epic och vill se fortsättningen BUT SOM ALLA VET DET DÄR MED FILMER WELL VI JÄMNFÖR MED HARRY POTTER
FÖRST TYCKER MAN ATT FILMERNA ÄR AWESOME
FAST LÄSER MAN BÖCKERNA SÅ DÖR MAN
Filmerna gör bara ont, it's like man läser en awesome manga och en anime ska komma ut som man ser ifram imot SÅ FÖRBASKAT MYCKET och så är animen en svart elefant balanserad på en myra.
Fråga mig inte vart jag fick det där ordspråket ifrån pls.
Och jag som redan nu tycker att filmen är epic och vill fortsätta kolla på den...om jag får hunger spelen boken i min hand så är det ju bara att börja gräva sin egna grav i förhand och vara beredd när sista sidan har bläddrats i boken~

HALOJ, SANDRAS FANGIRL SJÄL HERE HAHAHAHAHA SANDRA KOMMER LÄSA BOKEN SNART FÖR MAN VET JU ATT MAN ALDRIG KAN UNDIVIKA EN FANDOM HAHAHAHAHAHAHAH OMG OMG OMG TRILOGEN LIGGER HÄR BREDVID MIG OCH MIN HAND SKAKAR x'D
~ Detta inlägget skulle komma ut på fredag innan jag kom på Friday special inlägget och fick lämna detta inlägget forever alone c: ~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards