❀ DiDi ❀

Alla inlägg under augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 augusti 2015 22:21

ALLTSÅ JAG ÄR SÅ GLAD xD
JAG SERIÖST DANSAR RUNT I RUMET OCH SKRIKER AV GLÄDJE C':
OM JAG KOMMER NU TILL CONFUSION KONVENTEN I GÖTEBORG
SÅ VET JAG EXAKT VEM JAG SKA COSPLAYA
OCH OM JAG ÄR 100% SÄKER ATT JAG SKA COSPLAYA SÅ HAR JAG EXAKT LAGOM MYCKET MED TID FÖR ATT FIXA ALLT INNAN DECEMBER
Förrutom att jag måste växa kind of 17 cm innan dess >:3
Och nope tänker inte offra mitt liv med att ta på mig 17 cm långa klackskor, just nope.
Fast man vet aldirg om man kan komma och det kommer ju inte bli så trevligt om man har planerat allt och sedan, u know that feels av den mörka sidans besvikelse :c
SÅ SKA INTE SPOLIA NÅGOT ELLER TA UPP ERA FÖRVÄNTNINGAR C:<
Fast jag kommer ändå spolia för jag kommer inte kunna hålla det i 4 månader xD
I just don't want it turn out to be " DET KOMMER BLI SÅ AWESOME" och så peppar man kanske till något som man sen missar maybe :c
Men nu när vi ändå pratar om cosplay så kan man väl fortsätta för det var ett tag sedan c:
Cosplay är awesome =w=
Det finns så sjukt många jag vill cosplaya där ute men, I'm kind of worried =n=
Om man köper en cosplay, then just like hur många gånger kommer du ha på dig den om man inte räknar med konvent?
Meningen som alltid får mig att backa undan med att cosplaya.
...
Den jäkla oskalade potatis meningen.
Like, vem vill inte cosplaya The super badass and epic kawaii Shiro från Deadman wonderland? oWo

MEN DOCK ÄR JAG RÄTT SÄKER ATT JAG INTE KOMMER GÅ MED DE KLÄDERNA PÅ VARDAGEN >n<
För det första kommer jag vara alldeles för rädd om dom och för de andra vill jag inte berätta för varje människa i verkligheten som jag mötter på vad jag har på mig >^<
So that kind of sucks.
Och så är jag ju forever alone med mitt cosplay beroende därute så man kan ju inte precis gå ut och HALOJ YEEEY DO U WANNA FILMA IN EN COSPLAY YOUTUBE VIDEO MED MIG? :DDD
Fast det är lugnt.
Har planer >:D
...
Well det gick ju bra att hålla inne den saken x'D
MEN VI GÅR ÖVER TILL LITE SHIRO COSPLAY BILDER BARA FÖR ATT FORTSÄTTA PÅ TEMAT OCH SÅ SES VI IMORGON C:<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 augusti 2015 22:39

De sa att de var besvikna
De sa att den inte var så bra som de trodde
De sa att det var ett slöseri med tid
Well.
Nope.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 augusti 2015 21:20

AMG JAG ALLTSÅ KYAAAAAH MYCOOKIE MY WAIFU MY LAIFU DKOSXNEJFKXON
V-V-VI HAR E-EN NY GRANNE
SOM FLYTTADE IN HERE MITT I INGENSTANS OCH DET ÄR ETT HUS IMELLAN VÅRT OCH OJWDBXDWJOXBODOJCBDJC MINA FEELS I CAN'T CALM DOWN oWo
OCH HERREJÖSSES DEN GRANNEN
NEJMEN DETTA ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT
FICK REDA PÅ DETTA FRÅN VÅRAN ANDRA STALKING GRANNE
OHMYKOKORO
FICK DÅ REDA PÅ
ATT DOM VAR FRÅN LITAUEN
SOWJXBWDJOXBGDOJCWBDOBF
OCH JAG SOM ÄR POLSK
JAJAMEN
NÄR DET KOMMER TILL HETALIA FEELS
NEJMEN JLSWXJOWDXBJDXBD WAAAAAAAAAAAAAHHHHH
WELL JAJAMEN JAG SHIPPAR MIG SJÄLV MED DEM FÖR ALLTSÅ POLAND X LITHUANIA POLAND X LITHUANIA OCH DEM KOMMER FRÅN LITHUANIA2 OCH JAG DOG NÄR JAG FICK REDA PÅ DET C':<
OCH OM EN ANNAN GRANNE FÖR DET FINNS HERE ETT HUS I SALU NÄRHETEN AV MITT KOMMER VARA EN FRÅN FRANKRIKE NEJMEN DÅ BOKSTAVLINGEN BLIR DET JU HETALIA KÄRLEKSTRIANGELN LIVE OCH JAG FÅR VARA SKÅDESPELARE NEJMEN DETTA ÄR JU BARA FÖR BRAAAAAAA ;; u ;;
SOM SAGT ÄRE SVÅRT MED DET DÄR OTP I HETALIA MEN POLAND X LITAUEN STICKER UT RÄTT MYCKET OCH NOW JAG ÄR SÅ GLAD JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT GLAD ATT VÅR NYA GRANNE KOMMER FRÅN LITAUEN C':
NEJMEN EXCUSE ME NU SKA JAG FANTASERAR OM NÅGON FÅRN FRANKRIKE FLYTTAR IN I DET ANDRA HUSET OCH KYAAAAAAAAH CIAO C'8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 augusti 2015 15:44

Senpai och Julia, alltså jag beundrar er två xD

Senpai har fixat en "shipping challange" och utmannade alla där ute~
Shipping challange, man kan få ut alla sina shipping problems som man har ute på havet och bara säga ut sina feels, disskutera och visa hur mycket alla ships betydär för en ;; u ;;
Alla vet ju hur det är när jag beskriver så jao kanske någon hänger med i flowet~~~
Senpai som vågade ta första steget och började med Gintama där shippingen är så brutal och so many feels, so many feels C':
Och Julia, som tog upp hetalia där man som sagt dränkts ner av ship, jag avgudar dig som vågade in sig till hetalia ;; U;;
OCH JAJAMEN, NU SKA JAG FIXA EN
HAHAHAHAHAHA
DETTA INLÄGGET KOMMER BLI SÅ LÅNGT x'D
FÖR JAG OCH SHIPPING
NEJMEN HERREJÖSSES DETTA BLIR SPÄNNANADE VART JAG SLUTAR NÅGONSTANS C:<
Om man har läst min blogg för ett tag så märker man snabbt att min armé av ships är enorm, OCH VI PLANERAR TA ÖVER FANTASEA
HAVET DÄR ALLA SHIPS SEGLAR PÅ, THE FANTASEA
MED ALLA MINA CANONS, OTPS, SHIPS OCH ULTIMATA CRACK SHIPS SOM SEGLAR DÄR UTE C:<
Dock...Så måste man ju reparera några ships som har gått sönder med feels-stormen och vinden, och alla ships som står i vägen så att man inte har chansen att göra en level up på shippet till ett 100% OTP på grund av de ship som står i vägen...
Like hetalia...
OKEJ, VI FÖRSÖKER UNDEVIKA ENGLAND HÄR I SHIPPINGEN FÖR ENGLAND ÄR ETT FARLIGT SHIP SOM BLOCKERAR VÄGEN TILL ALLA OTPS
VI HAR JU DÅ HUNGARY X PRUSSIA

DETTA ÄR ETT SÅ MÄKTIG SHIP JAG HAR
Inte nog med att det är badass så får prussia-blushing face knock out på mig och Hungary är bara för underbar ;; u ;;
MEN
VI HAR JU HUNGARY X AUSTRIA OCKSÅ

OCH DETTA KUNDE JU SLUTA MED EN ENKEL KÄRLEKSTRIANGELN BUT NOPE FÖR DÅ KOM SWEITCHLAND UPP I SKÄRMEN OCH SÅ HAR VI DÄR SHIPPET
AUSTRIA X SWITZERLAND

Argh, so perfect.
FAST MAN MÅSTE GÅ UNDAN FÖR VI PRATAR OM SWITZERLAND OCH NÄR VI PRATAR OM SWITZERLAND PRATAR VI OCKSÅ OM DETTA SHIPPET
SWITZERLAND X LIECHTENSTEIN

RIGHT IN THE KOKORO
THIS 2 OJDBJOFECBJDBWJOCBU WAKABOFI OCH ALLA MOMENTS MY KOKOKRO, MY HEART CAN'T TAKE IT
All cuteness som Liechtenstein har, de är bara att erkänna sanningen att den är för stor för en.
BUT DON'T FORGET
THE CUTNESS
ODJXUOXJQPJDCHUOF CANADAAAAAAAAAAAAAAAAAA
CANADAAAAAAAAAAAAAA
LIECHTENSTEIN X CANADA

Detta tar ju kål på mina feels.
Canada Nejmen CANADAAAAAAAAA ;; 3 ;;
NOPE
HAR VI KOMMIT NU TILL VILKA JAG DÅ SHIPPAR MED CANADA
MIN KÄRLEK TILL CANADA
MIN KÄRLEK TILL FRANKRIKE
CANADA X FRANCE

...
FRANCE.
Hahaha
Detta kommer sluta att jag kommer brista ut i fangirl tears c':
TILLSAMANS MED ENGLAND
FRANCE X ENGLAND

BUT WAIT I SHIP ENGLAND X AMERICA 2

OCH ENGLAND X JAPAN ADRORABLE

Woopsie, kom en Fem!Japan bild med there xD
...
Nejmen har vi kommit till england innan jag hann märka det.
This is not good.
För vi har ju mitt ultimata ultimata extremt ultimata CRACK ship.
Den är seriöst brutal.
>:D
England x Lydia

LYDIA FRÅN EARL AND FAIRY OCH ENGLAND FRÅN HETALIA
ENGLAND MED SIN FANTASY OCH LYDIA MED SINA FAIRY
HAHAHAHA
#forever alone.
FAST LYDIA OCH EDGAR ÄR JU ÄNDÅ ETT OTP :'D

Ack, so beautiful ;u;
Also, så måste jag nämna detta att jag ändå är lite orolig.
På allvar.
För my ohmy Edgar från earl and Fairy och Tamaki från OHSHC ÄR BARA FÖR JÄKLA LIKA DERAS PERSONLIGHET OCH UTSEÄNDET JAG I JUST WAIT SIBLINGS OR THE SAME CHARACTER PLZ I CAN'T
OCH TAMAKI X HARUHI ÄR JU 100% OTP

OTPOTPOTPOTPOTPOTP
Lite sorgligt är det ju ändå för the Hitachiin tvilingarna, mest Hikaru men some things just turn out this way :c
Men jag shippar Hitachiin tvilingarna med Wealsy tvillingarna så det är lugnt >:D

Fred & George x Kaoru & Hikaru
So much SPARKEL :'3


...
Låt oss backa undan lite nu.
För nu ser ju listan brutal ut.
MEN VI KAN ALLTID FABULÖSA TILL DEN MED LITE FREE SHIPS :D
Haru x Rin

Ack, i just can't
WAIT WI CAN'T IGNORERA MAKOTO

MEN HONOM SHIPPAR JAG OCKSÅ MED NAGISA

MEN IGEN HERREJÖSSES VAD MÅNGA "MEN, DETTA INLÄGGET HAR xD
ANYWAY
NAGISA X REI DÅ? D':

Och nu när jag tänker efter då är ju Nagisa rätt söt tillsamans med Gou =W=


BUT NOPE FÖR HÄR KOMMER GOU X MOMOTARO

OCH DESSA TAR INGEN IFRÅN MIG PÅ FANTASEA HAVET
I GONNA PROTECT THESE
SO PERFECT TOGHETER
C':
#Shippingproblems
Och jao, där räkte det väl för tror ingen klarade av att läsa allt xD
Som man då ser så är shipping problems enorma, men underbara ships är underbara ships :'3
Detta kan ju hålla på i evigheter känns det som men jag fixar gärna fler sådana inlägg och utamanr er alla på the shipping challange oWo
U kan lämna en kommentar och jag lyssnar gärna på era shipping problems and yes otaku bloggare show what u got c':
OCH SENPAI OM DU KLARADE LÄSA IGENOM DETTA
THANK U FÖR THIS CHALLANGE ;U;
OCH JULIA SOM VERKLIGEN GJORDE SÅ JAG TOG TAG I UTMANINGEN ;U;
TYCKER ALLA SKA VÅGA PÅ SIG DETTA C:

 

Vi avslutar inlägget med ett OTP :'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 augusti 2015 19:19

Question 21: What are your favorite male/female ships?
THIS IS LIKE VILKEN KAKA HAR DU GLÖMT SOCKER I BLAND ALLA 100 COOKIES
HAHAHAHAHAHA
Nejmen seriöst.
Alla mina ship är ju mina favoriter för varför skulle jag annars shippa dom?
Jag har inget "favorit ships" för om man har det så dränks alla andra ships ner för man fangirlar mest till sinna "favorit ships" och alla andra ship blir forever alone och dränkts av bland annat från Canons och OTPs och blir bortglömda i det mörka havet :c
SOM EN CAPITAN FANGIRL MUST U HAVE KOLL PÅ VART DINA SHIPS SEGLAR IVÄG OCH GÖRA SÅ GOTT DET GÅR ATT KONTROLLERA ALLA FEELS >:D
Omg ge mig Nobelpriset för det är inte ofta jag skriver något sådant smart och meningsfullt c':
Btw, på tal om något helt annat hade jag och Romeo planerat att skriva " Stalker citat & text" och som alla vet kommer ju detta ledda till att vi kommer få Nobelpriset och den har vi planerat att sälja så vi kind of blir rika så vi kan vänta med den där Nobelpriset ett tag till >:3

JAOMEN HERREJÖSSES DET VAR JU ALLA 21 FRÅGORNA DÄR VISST HAR DET GÅTT SNABBT :D
Or I dunno, var ju borta inklusive all the time i Polen och detta var min geniala idé att fixa inlägg xD
MEN KANSKE SOMEONE HADE TREVLIGT ATT LÄSA NÅGRA FRÅGOR OCH MINA FLUMMIGA SVAR OCH DET ÄR MAN JU ALLTID LIKA TACKSAM ÖVER ;; u;;
Och detta är ju en sommar klassiker för mormor det där med " 30 days with..." Som jag alltid flummar till och gör den lite sandrig så vi får se vad jag nästa gång hittar på >:D
SÅ HOPPAS NI GILLADE THIS 21 DAYS OF FANDOM :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 augusti 2015 21:48

What's a ship that you want to ship publicly, but everyone on tumblr hates it so you keep your mouth shut about it?

Har ju inte tumblr för alla vet ju hur det kommer sluta :'3
Men det finns ju ett litet ship där ute på havet...
Som ingen never have noticed...
Så blev kind of forever alone med detta shippet, som jag sakta började shippa mer och mer i hemligheten och mörkret~~~
Och nu ser det verkligen ut som om jag är forever alone med detta crack ship, det finns knappast några fanarts på dessa där ute på internet :'c
Okokok, får försöka skriva ett ord i taget, en mening åt gången så att inte alla hetalia fangirls plötsligt tystnar och det blir den där hemska "tystnaden" xD
Som skrivet då, detta ship är ju från hetalia och omg man dränks ner av alla ship hetalia har ;; u ;;
Måste nog vara bland de största ship fandomen right there, Hetalia ;;3;;
Och alla fangirlar/boyar över alla möjliga ship, alla drar och sliter i den stackars England och skriver non-Stop fanfic till Italia x Tyskland men alla vet ju, Tyskland ler där ju lite i bakgrunden c;
Och helt plötlsigt märker man att man shippar någon med Japan, och Well där kom ju helt random Prussia in i bilden och man försöker sätta ihop pusselbitarna så gott som det går med alla ship men man vet att ett 100% OTP blir det inget av xD
What a svengelska jag har där C':
Hittade btw en urgullig bild där man får se några blush-face >///<

DON'T FORGET ABOUT CANADA D':
...
Tappade bort mig själv där och glömmde faktis helt bort frågan
Well, det gick ju bra c'x
SOM SAGT GLÖMMER MAN BORT DETTA CRACK SHIPPET, DOCK SÅ KAN MAN INTE KALLA DETTA ETT " CRACK SHIP" FÖR DET FICK NÅGRA ENSTAKNA SEKUNDER TILLSAMANS C':
Oki, here i go.
Dagens svar~~~~
* EPIC MUSIC PLAYS *
...
Poland x France
HAHAHAHAHAHA PLZ DON'T HATE ME
I KNOW POLAND X LITHUANIA OCH ALL FRANCS X ENGLAND OR AMERICA CANADA JAPAN ITALIEN OCH ATT INGEN HAR MÄRKT DETTA SHIP MITT UTE I INGENSTANS MEN HEY
Lite fabulöst skulle det väl ändå vara? x'D
...
Okej ska nog inte kommentare så mycket mera nu.
OR WAIT U KNOW WHAT I SHIP IT AND I'M NOT AFRAID TO SHOW IT >:D
HAHAHAHAHAHA SKA DRA OCH MÅLA LITE FANARTS NU KÄNNER MIG FLUMMIG NU OCH GLAD
I GONNA MAKE THE WORLD NOTICE THIS SHIP
OCH I GONNA MADE EVERYONE NOTICE CANADA OCKSÅ C:<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards