❀ DiDi ❀

Alla inlägg under september 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 september 2016 17:16

  

 >> When nothing goes right...go left <

Jag har studiedag idag och missar min älskade syslöjd där jag gör om en resväska till ett dockhus men även missar jag målpasset som är rena (ursäktar) helvetet så det gör absolut ingenting c8

ÅHH JAG MÅSTE BERÄTTA NÅGOT SOM HÄNDA IGÅR IHHH ALLTSÅ VET NI VAD nej hur skulle ni okok stalkers vet allt MEN SKXBSOJCBSLJFB
Det finns en i klassen som är anime intresserad som ni nog vet för har berättat det och hon har en sådan loot create anime paket som hon får varje månad och denna månadens tema var power and liksom.
På morgonen.
Hon bara kom till mig och skrek mitt namn.
Jag bara hoppsan hejsan på dig.
Och så håller hon i en Gintama keps.
Och säger att den är till mig.
Well, det var så nära att jag började gråta yes.
I get easy moved alright? And with this stuff when people do something just for you it just makes my heart go all warm inside, When people do something just for me, they take their time to think about you

That's just something that i can't handle.

It's making me so incredible happy.
Let's continue on Swedish should we?
Hon har själv inte kollat på gintama och hon visste att det var min favvo anime så hon gav den till mig och ja,

detta var på morgonen och det gjorde hela min dag, eller hela veckan om jag får säga mitt och

ännu längre fram för den är helt perfekt.


Även direkt på morgonen byte vi platser och att ha varit längs bak i klassen i ett hörn som blev mitt crib

hamnade jag nu längst fram.
Alltså, precis i centrum tänk er tre rader och den raden i mitten längst fram där man just inte vill hamna för man kan inte göra något topsecret för läraren ser ju det direkt.
Så ja, får jag en massa awkward ögonkontakt nu med lärarna ja.
Inte nog med det hamnade jag med en person som jag tror har nämt i bloggen förut, för har hamnat med honom förut.
Ehm ja, han kommenterar allt. Och småpratar hela tiden och kan inte sitta still och jag är en person som måste ha det lugnt och ro när jag försöker lära mig något och vill bara vara i min mind palace och får jag det nu?
Ha.
Så nu börjar perioden igen där jag sitter i grupprumett hela tiden och lyssnar på

Deep focus musik för att försöka koncentrera mig.
But well, kan garantera att jag en gång tappar kontrollen och tålamodet och då vill ni inte vara i närheten.
Vill typ flipa table överallt och skrika

även skulle det inte skada att slå till men det får man ju härska och var en period där jag kasta sten på vägen för att få ut min ilska cuz usch.
Nejmen, jag skriker till och får ut mig kanske ett riktigt fult svärord och så blir det pinsamt tyst i klassrumet,
Sådan är jag, I just Wanna be in my mind palace och koncentrera mig, ge mitt bästa på skolarbetet men sure, förstör det för mig nejmen inga problem kommer bara halshugga dig nejmen va ursäkta mig
Men som sagt räddade kepsen mig och jag får helt enkelt acceptera detta faktum, och göra mitt bästa utav situationen~
Detta var inte menat att bli så lång I Swear skulle bara skrivs om kepsen omg varför skriver jag alltid så mycket för förlänger allt onödigt mycket I don't get myself.  

Alltså idag kan man literally bara flyga iväg

Vilket är grymt och ska passa på och gå till bibblan idag, eller rättare sagt flyga iväg.
Så länge det inte är motvind.
Om det är motvind så besegrar jag hellre Mount Everest än att gå ut för det är liksom 1 steg framåt och 8000 steg bakåt.
MEN NÄR DET ÄR MEDVIND WOSHO SÄGER DET SOM GRATIS BEG OCH DALBANA I'M ON
Vart jag ville komma, var att jag har läst klart boken Eleanor & Park.
Lika bra att säga det, skulle inlägget annars alltid nå till slut.
Rainbow rowell har skrivit den och jag bara fullkomligt älskar hennes "Fangirl" så självklart, läste jag denna med~
Once more time, slår det mig hur hennes karaktärer är så originella och helt enkelt, omöjligt att inte gilla.
Doe, henens fangirl var nog bättre men still så gillade verkligen denna.
Kärleksdrama och sorgligthet innehåll den men även helt andra perspektiv väcktes hos mig på saker och ting.
Sen är jag så förvirrad för vet int dom den slutade bra eller dåligt men jag kunde inte lägga ifrån mig den och well, den var riktig bra och Rainbow Rowell gjorde mig inte besviken och jag gillar bara mer och mer henne och ser fram emot att läsa mer av henne C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 september 2016 16:03

 

>> Creative people do not see things for what they are, they see them for what they can be <

Det här inlägget kan innehålla material med hög kreativitet attack som ni som planerar se klart på eran serie eller något liknande så rekommenderar jag inte läsa detta inlägget som kan innehålla en plötsligt attack " att göra något " och ett pausade mitt i er fandom


JAG BEKOSTAT INTE SKULDERNA TILL:
- Sjukvården, ifall nacken och ryggen skulle smärta till efter 1 timme
- Att era plånböcker kommer vara tomma
- Att ni gör sönder bordet or flip det
- Att strykjärnet kommer gå sönder eller att all bakplåtspapper hemma är slut
- Att ni stannar uppe för länge
- Att ni trampar på en pärla/pärlor som har rammlar ner på golvet


Tror att jag har dragit igenom alla varningar nu
Så nu läser du detta på din egna risk.
Om du inte bara har scrollat igenom hela inlägget och kollat på bilderna först och börjar läsa inlägget nu.
Yes, I saw what you did there.
Det är något alla som läsare gör, först kollar på bilden, tänker igenom om inlägget är för långt och snabbläser, ser om bloggaren har nämt något om sin egna blogg, sedan om det verkar spännande så läser dom igenom det nogrant.
The true has been spoke.


Det är ju såhär att för ett par månader sedan gjorde jag ett inlägg med massa pärlor inspirerande bilder, ni vet denna pärlplatta obsession?
Chill, har fortfarande kvar den bara har inte skrivit om den på länge.

Men det blev ju såhär att rätt många tog tag och började pärla actually och jag bara holyshit beklagar att jag inte varande er innan vilket helsike det är

Vill ni har mer av detta så kolla även in mitt äldre inlägg här

http://sandrai.bloggplatsen.se/2016/03/11/11281294-friday-special-challenge-sparkle-sparkle/
Men jag har inte sett någon resultat so I känner, låt oss göra ett till sådant inlägg.
Fast brutalare.
Med era fandoms.
Tyvärr, No turning back now.
She is on fire.

Vi börjat med att ni ser vad ni har kastat er in i

Och lite harry potter nudå, för alla älskar harry potter

      

Yes, is Homestuck.

Beklagar hjärtattacken.

Om ni söker på " Homestuck hamna pearls " så kommer i nog ramla av stolen för guys, there is a lot.

So if you are into that, then just yes.

    

Det har aldirg skadat med lite animu så vi slänger till lite av det också.

And kawaii stuff.

cuz why not

          

HUEHUEHUE OKEJ NU ÄR JAG PURE EVIL SOM HAR OVERWATCH HÄR

MEN JAG ÄR TVUNGEN

FÖR THIS IS GOALS

   

Och Mccree för man kan aldrig få för lite av honom.

 

Och en slev här med adventure time  

Specilet Gunter ohmy.  

Men för er som vill gå ett steg framåt, det finns 3D pärlor.

Själv har jag gjort en Pokémon boll men det är rätt svårt måste jag erkänna med det kan bli så coolt om man lyckas yes really.

Vill ni ha mer kan ni kolla upp youtube och google men det är något att du pärlar alla delar och sedan limmar du ihop dom~

Och ja den där doctor who är goals.       

Och så lite övrigt smått och gott

               

KOM IHÅG:

Räkna hur bred och lång pärlsaken du ska pärla är!
Oftast är det så att du inte får plats, då är det liksom nope.
Ju mindre den är, dessutom otydligare,
Ju större den är, dessutom tydligare.

TIPS:
- Om det är någon färg du inte har, använd vitt istället på den platsen!
Sen när du har strukit den, använd en tusch och ta den färgen som du inte hade och måla på de vita ytorna.
MEN! Bara en liten del, om du T.ex inte har grön och hela tröjan ska vara grön så ser det fult ut. Så på små ytor passar det mycket bättre. t.ex som hudfärg kan du använda vita pärlor och sedan tusch istället för hudfärgade pärlor.

- Smält inte pärlplattan!
Se till att när du strukit att du är försiktig och när det går att ta bort den utan att några pärlor faller, gör det.
Ta bort pärlplattan, och så kan du sen stryka hur hårt du vill utan att vara orolig at taggarna på pärlplattan inte kommer smälta. (Smälter dom så går det inte att ha pärlor på)

- Stryk båda sidorna
Inget måste men jag gör det så att sen blir smalare.
När du har tagit bort pärlplattan, så stryker du först på ena sidan och så vänder du och tar på andra men ha fortfarande bakplåtspapperet.

- LÄGG TYNGD
När du har strukit klart din pärlsak, lägg direkt någon tyngd på den!
För, när pärlorna stelnar så böjer som sig långsamt uppåt och då blir det ju inte platt. Så lägg T.ex några böcker på den så att den inte böjer sig och när pärlorna har svalnat så kan du ta bort böckerna för då är risken mindre att plasten böjer sig upp.
Även kan du göra så med pärlplattan eftersom det också är plast som har värmt upp sig och även den kan börja sig uppåt vilket innebär att nästa gång du ska pärla något på plattan kan det bli krångligt så, lägg helst några böcker på den med när du har strukit klart.


Vill ni ha mer av detta?
Själv kan jag tänka mig göra DIY på några av mina projekt, eller visa er en tutorial på hur man göra något.
Även, så får ni jätte gärna visa upp för mig vad ni har pärlat! Jag lägger bloggens mail här nere och ja det ska vara bloggplasen inte bloggplaTsen

sandrai.bloggplasen@gmail.com
OCH SOM SAGT, JAG BETALAR INGET OCH JAG VARNADE DETTA ÄR BRUTALT I KNOW MED LIKSOM BEROENDEFRAMKALLANDE SÅ YOU BETTER KNOW WHAT YOU GETTING IN

 

HA DET SÅ ROLIGT c8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 september 2016 17:04

>> Excuse me while I ahgahgahgahgaxbshbx <


HOLYSHITO OKOKOK MIN HYPE ÄR NOG ÖVER 110% LÄTT SAGT ASSÅ VET NI VAD JAG GRÅTER (wut A twist)
GINTAMA SKA FÅ EN NY SÄSONG
ALLTSÅ KAN VI BARA SÄGA HUR BÄST DEN SENASTE ANIMEN VAR?
EKDBWJFBOWKFB
OCH SÅ KOE NO KATACHI ÄR 3 BÄSTA ANIMERADE FILMEN PÅ MAL AND LIKSOM

GE MIG ENGELSK TEXT NUUUUU OCH ALRIGHT
KIMI NO NA WA
DET ÄR EN FILM 
SOM HAR TAGIT ÖVER ANIME COMMUNITY VERKAR DET SOM
AND LIKSOM JAG HAR INTE SETT DEN
NI HAR TILLÅTELSE ATT TA FRAM GEVÄRET 
eller glöm det btw måste hinna se den innan en olycka inträffar huehue
DEN ÄR PÅ #1, ALLTSÅ DEN HAR HOPPAT FÖRBI FULLMETAL ALCHEMIST AND GINTAMA AND LIKSOM JAG TRODDE ATT JAG ALDRIG SKULLE VARA MED OM NÅGOT SÅDANT I MITT LIV.
OCH DEN HAR 9.40 OCH FULLMETAL OCH GINTAMA HAR 9.26
SÅ DEN HOPPADE ETT RIKTIGT LÄNGDHOPP DÄR OM JAG FÅR SÄGA MITT
DET ÄR DEN FÖRSTA FILMEN INTE GHIBLI ÄR INBLANDAD I SOM FÅR VARA MED PÅ TOPPEN

JAG ÄR SÅ TAGGAD ATT SE DENNA FILMEN HERREGUD 
AND THEN WE HAVE SHIGATSU WA KIMI NO USO SOM SKA FÅ EN LIVE ACTION
OCH HÖSTEN ANIMES
jag är på väg att svimma här


Först ska jag se på orange, hoppas innerligt att dom inte har förstörd något och sedan mob psycho 100 och något mer MEN HÖSTEN SMBKDFB
JAG ÄR SÅ TAGGAD FÖR ALLA SER JU SÅ BRA UT HAR NOG VÄNTAT EVIGHETER PÅ MARCH COMES IN LIKE A LION, HONEYWORKS FILM och lite till MEN ÅHHH SO EXCITEEEEED IHHHHHH
MEN ÄNDÅ GINTAMA SLOG MIG DÄR OCH SÅ SKA GINTAMA FÅ EN LIVE ACTION FILM IHHHHH OCH POKEMON SKA FÅ EN NY ANIME SOM FAKTIS SER EPIC OCH BADASS UT MED INTE SÅDÄR 100 EP BARA EN KORTARE OCH SÅ VET JU ALLA OM AO NO EXORCIST MAN BARA BABY ALL THIS ANIMU
Alltså på 1 månad har det kommit godkännelse till en ny säsong eller filmer, live action till så många animes som jag gillar och något sådant bara gör ens dag, eller hela jäkla veckan och månaderna innan den kommer ut.
Btw, vi har ju också black butler nejmen listan tar ju aldirg slut huehue.
Men just gintama som ni då nog vet är min 

all time favorit ska få en till säsong är liksom för mig att jag är fullkomligt överlycklig.
And they say it just " fake and not in reality" these tv shows. But the happiness is real.
Det är liksom, gråt inte över det dom lever ju inte ens på riktigt då bör man ju liksom också menas

" va inte glad för dom finns inte ändå inte på riktigt "
Men den glädjen man har är fullkomligt sann.
Fictions characters for me have made me as happy as real people have.
Och att dom inte är reality är en hel annan sak för känslorna räknas still. 
Så därför tänker jag lysa upp era dagar med att nämna några animes till som
ska få någon mer säsong eller liknande för att lysa upp eran dag.
Men först och främst, kolla på kimi no na wa om du inte vill bli utsparkad från anime fandomen.
Bara en rekomendation.
Själv ska jag kolla på den när jag har skrivit klart inlägget så why not do it togheter~? 
My hero academia 2
yowamushi pedals3
Super lovers 2

Haikyuu! 3 ( den mest hypade anime)
Natsume Yuujinchou 5
Kiss him, not me! ( kommer nu i höst)
Uta No Prince sama säsong(?) ( tar aldirg slut )
Mekakucity Reload jomen alla vet redan om den so yeah inget nytt

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 september 2016 18:27

  

>> " - I just ended a 5 years relationship 
- Omg are you okay? 
- I'm fine, it wasn't my relationship " <


Hur kommer det sig att alla i min omgivning är för tillfället kära?
Well, those shoujo anime high school anime may have been right all the time.
Saken är också att alla dessa personer står väldigt nära mig och jag bara AHHHHSKXBSIBXSKXBRHHHH
Typ sådär.
Och nej, jag har ingen crush för tillfället om man räknar bort all the waifu and husbando in fandoms huehue
Och ta mig inte fel nu, det är inte så att jag är sur på dessa för att alla har blivit hopplöst förälskade

det är bara jag som inte kan hjälpa dom lika mycket

som jag själv skulle vilja för har ehm, väldigt lite livserfarenhet av det.
Så jag vill verkligen hjälpa dom mera med sina crush, och jag gör mitt bästa men det är liksom att jag önskar att jag kunde ge mer för som sagt betyder dessa personer så mycket för mig och har gjort så mycket för mig so yeah.
Jag vet att det alltid är något och att det räcker vara vid deras sida men som sagt förtjänar de mer och kan la läsa någon där shoujo manga som jag har i lasset som ska läsas och eftersom huvudkaraktären i nästan varje shoujo är trash så kan jag säga till dom hur dom inte ska vara.
Alltså jag har ju great exemplar på hur man inte ska bete sig som en annoying bitch cuz plz these shoujo heroines will actually kill me someday.
Sådär ja, nu har jag fått bort den tyngden från mitt hjärta och nu vet jag hur jag ska gå till vägas

tack för att ni lyssnade läste igenom xD
Jag e ju helt hopplös huehue

  


OVERWATCH ÄR NOG DEN MEST HÄRLIGASTE FANDOMEN DÄR UTE SNÄLLA NÅGON JAG SPENDERAR TIMMAR FRAMFÖR DEN
Det går bara inte att lämna tumblr utan ett leende på läpparna när man går igenom overwatch fanart och comics ;u;
Har nog spelat 59% av alla karaktärer men alltså jag kan bara inte sluta spela D.VA
Vad jag älskar henne och Reinhardt inget gör mig gladare än att höra hans uppmuntringar på match och när Lucio är med i spelet då vet man bara att man ska hålla sig nära honom för alla lucio spelare är typ the best.
Och varje gång Soldier och reaper kommer i närkamp och jag råkar vara i närheten så blir jag helt " omg plz dad don't" men oftas så kommer Mei och får för sig att anfalla mig och D.VA och Mei är liksom "fly för i helsike"

bör man för Mei eliminerar direkt människan.
OCH MCCREE SKA VI ÄNNS NÄMA HUR GRYM HAN ÄR ALLA VET VÄL DET REDAN~? OCH HANZO GOSH

THAT SHIP NOSEBLEED
Och Genji har ni hört hans skratt jag dör typ det bästa på länge, och Zenyatta är urgullig yeah ännu ett ship c':
Men bastion är även han puss puss på dig har ni sätt hur gulligt han sätter sig ner nejmen I can't take it.
Sedan Tracer alltså guuurl I need to cosplay her, or D.VA vet inte någon från overwatch och btw roadhog and junkrat are perfect bros åhhoverwatchmyheart
And nästa personen jag ska spela blir nog pharah "JUSTICE RAINS FROM ABOVE" eller varför inte reaper DIEDIEDIEIDIEIDIEIDEIDIEIDIEIE jagharförroligt
Men inget slår ju IT'S HIGHHHH NOOOOON omg mccree you kill me bro

    

Sådär, nu fick jag ut lite overwatch feels där c8
Men det finns en till sak jag vill skriva om och det är ju inget mindre än stranger things~!
Jag kollade klart på den för ett tag sedan nu men som sagt, det dröjer ju innan jag skriver om något för

jag vet inte varför xD
Stranger things är en original serie på Netflix som jag rekommenderar till er alla där ute c:
Verkligen, orkar inte skirva handlingen beklagar men den är creepy och även hjärtevärmande vänskap, karaktärer som alla älskar likadant med skådespelarna, på 1800 talet tror jag utspelar sig allt är perfekt, detta är min absolut bästa halloween serie som jag kan ge er som jag är säker att var och än kommer finna nöje i det c8
Säsong 2 filmas in och kommer om ett år, är så taggad och har bestämt mig en stranger things maraton med kompisarna cuz they must.
Även bara 8 ep, 45 min långa ni har inget att förlora c':
och polisen ser ut som mccree och varje gång han gjorde något badass var jag och bro bara " IT'S HIGHH NOOOOON"
someone need to stop me right now
NEJMEN SKA NU GÅ OCH PLUGGA ADJÖSS ouo

   

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 september 2016 21:59

      

>> Nothing is impossible when pirates of the Caribbean theme plays in the background <

Åhh hej allesammans alltså allesammans låter nästan som allemansrätten swedish why so confusing
Alltså jag har haft det så härligt jag har varit på teater läger ohmy.
Från igår 11.00 och kom hem 11.00 idag snälla någon vad mysigt det var c':
Jag skrev ju inget inlägg sedan måndag!
Jomen nu i onsdags hade jag teater my my jag har ju en hel del att berätta för er ouo


Vi börjar med onsdagen då teatern började igång (ni har hängt med under sommarlovets inlägg vet nog att jag har saknat this) och det var så härligt att se alla igen och vi hade 3 nya personer med oss i gruppen och det var så komiskt för jag alltså jag.
Vi väntade tills ledarna skulle komma och då kom en tjej som jag trodde var en annan från vår teater grupp men hon hade färgat sitt hår och såg lite anourlunda ut i ansiktet men det lade jag ju inte märke på för Sandra hinner inte ens säga hej innan fangirlen tar över henne och skriker åt hennes hår som var då ena sidan svart och andra rosaröd.

And hon hade en tröja där man såg texten "crybaby"
Ehm btw har inte sagt det men för ett tag sen blev jag beroende av Melanie martinez

så det kan förklara en hel del i denna situationen.
Så ja bara " OMG WAITWAIT DET E JU..." and She was like " VET DU VEM MELANIE MARTINES ÄR?!?"

and där började vår vänskap förhoppningvis
Det komiska var ju att detta var en ny tjej och inte den andra tjejen som jag trodde det var.
Också kom den andra tjejen in som jag blandade med henne nejmen so förvirrande sorry.
Blandade ihop personen och kortfattat så ersattes meningen från " Åhh, hej! Välkommen" till

" OMG OMG DE-DE-DET ÄR VÄL ASSÅ DOLLHOUSENCRYBABAYHOLYSHIT"

så nu när jag tänker efter var det rätt pinsamt.
Men yeah, vi började prata och det blev liksom inte bättre när jag såg att hon hade Nagisa från Free!

som sin bakgrund på mobilen och jag totalt freakade ut.
Guys, we have found another fangirl.
Men teatern alltså cirka 4 or 5 personer gillar anime or är galna i någon annan fandom

like fallout or something, helt grymt.
Det som är så sorgligt är att Rasmus, vår teater ledare har flyttat och I cri för Linnea och Rasmus

var goals har nog aldrig träffat två personen som har skrattat så mycket tillsammans

men vår nya ledare, Linn verkar nice hon med so yeah~
Linnea stannar kvar doe c:

  

MEN NU TILL LÄÄÄGREEET
Omljagärövertaggadnow
Vi var sammanlagt 16 st tror jag och 1 av de nya tjejerna kunde komma och lärde känna henne mer liksom

helt underbara människor det finns här.
Lägret var så mysigt och härligt, till en viss del för vi sov i en gammal skola som man inte använde sedan länge som scouterna hade nu och oml vad är mer välkomnande än en död fågel på femte trappsteget?
Utedass, mögel och en stank som gjorde att man ångrade att vi lämmnade den där gasmasken hemma.
Sovsäck och madrass, det innebär för mig liksom 3 timmars sömn sammanlagt under natten så är rätt trött nu.


Vi hade en massa team övningar, teater lekar, sjunger vid brasan, och runt 11.00 gjorde vi en egen spökvandring, vi delade upp oss i två grupper men vår grupp kunde inte komma överens so yeah.
Vi delade upp oss men det var så komiskt för jag och Hannah, vi hamnade i samma grupp och direkt:

" vi ska vara galna psykopat zombie bitchar hell yes "

och Sandra har ju sätt en aning för mycket skräck anime/spel

så hela storyn var ju redan fixat i Hjärnkontoret.
Sedan joinade Felicia oss och är det möjligt göra en spökvanding med 3 personer?
Måste medge att vi lyckades rätt bra och älskade min roll som en Harley Queen.
Vi hade en sådan yandere svartsjuk spökvandring.
Det som skrämmer mig själv är hur mycket jag älskade att vara totala körd i huvud

och vara Harley Queen 2.0 wut Sandra
Dock hade den andra gruppen skrämt livet ur mig alla är bara så duktiga ouo
Det handlade om en gammal skola där 24 elever dog och man fick gå i skogen och matte läraren var mördaren

och jagade efter oss nejmen den var helt grym.
Stackars Hanna som gick bredvid mig, helt livrädd och stackars mig

som fick nästan blodstopp i armen när hon höll i mig rip

 

Jag lärde känna alla mycket bättre, alltså vi alla kom närmare varandra och man kan vara sig själv där och alla accepterar din rosa flanellskjorta och morgonfrisyr c'8
Jag vet att har sagt detta så mycket men really, älskar så otroligt mycket teatern och min teatergrupp. 
Alla har sina skönheter i teatergruppen var och en och sina nackdelar, och man känner sig välkommen och själva teatern älskar jag då man kan sätta in sig själv i en annan roll, annan omgivning och att här passar min kreativitet bäst in där jag klarar av under 40 sekunder men ordet " hissen" komma på en hel story. 
Det känns att det är här jag borde vara.
Och även hoppas jag att ni alla hittar någon aktivitet eller något som gör er lite extra glad, där just du passar in och är duktig på och kom ihåg, ta din tid och våga prova på det som just har väckt ditt intresse c:

 

Det där sista blev ju en aning Deep, men jag har kortfattat haft en jätte bra helg men att ha ipaden i handen är ju underbart det med men seriöst, inget slår en mjuk säng och en trappa utan en död fågel bredvid den okok

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2016 17:13

  

>> Imagine your OTP getting really confused while trying to build IKEA furniture <

Det finns nu en officiell spellista på Spotify som heter " catch em' all" men ha inte för höga förväntningar för

de har inte ens intro sången med there.
Men det var inte det jag ville meddela, bara påpeka men det jag ville meddela er är att

jag inte förstår mig på mig själv.
Like, how is it possible att jag inte hittade denna tidigare?


Denna videon inser jag nu hur mycket jag älskar Thor men ta inte mig fel nu, I kneel for Loke still.
Hela denna avengers fandom är enligt mig helt hilarious och skulle definitivt vilja spendera mera tid åt hela marvel fandom, likaså med DC comics men det är så svårt att dela upp tiden, för ena stunden vill man sälja sin själ till MARVEL men sedan tvekar man och vill kasta sig in i harry potter och overwatch, men så vid slutändan

delar man upp sig själv i små bitar och delar ut som till varje fandom där ute.
Holyshito låter ju som voldermort ver.2.0
Men låt oss gå tillbaka till avengers, såg några klipp på Loke när han dansar and he's the dancing queen

okok vill ni se något så se på när Loke dansar för det är något. He's so smexi gosh
Nu blev jag ju taggad att kolla på hela civil war filmen igen, eller mest när dom fightade det var bara så badass.
Eller varför inte spendera ännu en dag med spiderman och deadpool fanficundra om det finns

några kvar huehue.

Egentligen ville jag inget särskilt med detta inlägget bara få ut lite avengers feels

men jag återkommet ju mer denna veckan, så ett kort inlägg men vad tänker ni er om mig på en måndag

det är liksom ett mirakel att jag hade energi kvar för vi hade skolfoto idag.
Klockan 11.00 eller senare kom jag på det igår på kvällen så det blev lite fart på mig där.
Skolfoton är hemska men inte lika mycket för förut så bedömde man alla hur man såg ut på skolkatalogen och då var ju alla fraser likadant " hon vill jag inte umgås med...inte hon heller..." för man såg helt kdnfdnfkbdf på fotot men nu är det instagram istället som man bedömer folk på.
Well, bättre det än tumblr känner jag.
HARE GÖTT c8

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards