❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 september 2016

/ CHUBBY ROMANCE \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 september 2016 18:27

  

>> " - I just ended a 5 years relationship 
- Omg are you okay? 
- I'm fine, it wasn't my relationship " <


Hur kommer det sig att alla i min omgivning är för tillfället kära?
Well, those shoujo anime high school anime may have been right all the time.
Saken är också att alla dessa personer står väldigt nära mig och jag bara AHHHHSKXBSIBXSKXBRHHHH
Typ sådär.
Och nej, jag har ingen crush för tillfället om man räknar bort all the waifu and husbando in fandoms huehue
Och ta mig inte fel nu, det är inte så att jag är sur på dessa för att alla har blivit hopplöst förälskade

det är bara jag som inte kan hjälpa dom lika mycket

som jag själv skulle vilja för har ehm, väldigt lite livserfarenhet av det.
Så jag vill verkligen hjälpa dom mera med sina crush, och jag gör mitt bästa men det är liksom att jag önskar att jag kunde ge mer för som sagt betyder dessa personer så mycket för mig och har gjort så mycket för mig so yeah.
Jag vet att det alltid är något och att det räcker vara vid deras sida men som sagt förtjänar de mer och kan la läsa någon där shoujo manga som jag har i lasset som ska läsas och eftersom huvudkaraktären i nästan varje shoujo är trash så kan jag säga till dom hur dom inte ska vara.
Alltså jag har ju great exemplar på hur man inte ska bete sig som en annoying bitch cuz plz these shoujo heroines will actually kill me someday.
Sådär ja, nu har jag fått bort den tyngden från mitt hjärta och nu vet jag hur jag ska gå till vägas

tack för att ni lyssnade läste igenom xD
Jag e ju helt hopplös huehue

  


OVERWATCH ÄR NOG DEN MEST HÄRLIGASTE FANDOMEN DÄR UTE SNÄLLA NÅGON JAG SPENDERAR TIMMAR FRAMFÖR DEN
Det går bara inte att lämna tumblr utan ett leende på läpparna när man går igenom overwatch fanart och comics ;u;
Har nog spelat 59% av alla karaktärer men alltså jag kan bara inte sluta spela D.VA
Vad jag älskar henne och Reinhardt inget gör mig gladare än att höra hans uppmuntringar på match och när Lucio är med i spelet då vet man bara att man ska hålla sig nära honom för alla lucio spelare är typ the best.
Och varje gång Soldier och reaper kommer i närkamp och jag råkar vara i närheten så blir jag helt " omg plz dad don't" men oftas så kommer Mei och får för sig att anfalla mig och D.VA och Mei är liksom "fly för i helsike"

bör man för Mei eliminerar direkt människan.
OCH MCCREE SKA VI ÄNNS NÄMA HUR GRYM HAN ÄR ALLA VET VÄL DET REDAN~? OCH HANZO GOSH

THAT SHIP NOSEBLEED
Och Genji har ni hört hans skratt jag dör typ det bästa på länge, och Zenyatta är urgullig yeah ännu ett ship c':
Men bastion är även han puss puss på dig har ni sätt hur gulligt han sätter sig ner nejmen I can't take it.
Sedan Tracer alltså guuurl I need to cosplay her, or D.VA vet inte någon från overwatch och btw roadhog and junkrat are perfect bros åhhoverwatchmyheart
And nästa personen jag ska spela blir nog pharah "JUSTICE RAINS FROM ABOVE" eller varför inte reaper DIEDIEDIEIDIEIDIEIDEIDIEIDIEIE jagharförroligt
Men inget slår ju IT'S HIGHHHH NOOOOON omg mccree you kill me bro

    

Sådär, nu fick jag ut lite overwatch feels där c8
Men det finns en till sak jag vill skriva om och det är ju inget mindre än stranger things~!
Jag kollade klart på den för ett tag sedan nu men som sagt, det dröjer ju innan jag skriver om något för

jag vet inte varför xD
Stranger things är en original serie på Netflix som jag rekommenderar till er alla där ute c:
Verkligen, orkar inte skirva handlingen beklagar men den är creepy och även hjärtevärmande vänskap, karaktärer som alla älskar likadant med skådespelarna, på 1800 talet tror jag utspelar sig allt är perfekt, detta är min absolut bästa halloween serie som jag kan ge er som jag är säker att var och än kommer finna nöje i det c8
Säsong 2 filmas in och kommer om ett år, är så taggad och har bestämt mig en stranger things maraton med kompisarna cuz they must.
Även bara 8 ep, 45 min långa ni har inget att förlora c':
och polisen ser ut som mccree och varje gång han gjorde något badass var jag och bro bara " IT'S HIGHH NOOOOON"
someone need to stop me right now
NEJMEN SKA NU GÅ OCH PLUGGA ADJÖSS ouo

   

 
 
Ingen bild

Farmor :3

16 september 2016 20:37

Jag känner mig skyldig xD

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 september 2016 16:39

Hahaha, åhhh men farmor önskar att jag kunde vara vid din sida och stötta dig istället för andra änden av skärmen c':
Hoppas att du inte tog åt dig något negativt för det var verkligen inte meningen ;n; PANDA GRANDMA POOOOWEEER c8

 
Neko~

Neko~

17 september 2016 19:35

Sanningen är den att jag har en crush typ, men hen gillar inte mig och sen tog nån den personen (jag gillar min crush fortfarande), så ja, du är lycklig över att du inte är kär.

MEN LIKE, I YAOI OR SHOUJO MANGOR ÄR ALLT SÅ FINT BRODERAT ;-;
Liksom i sekaiichi hatsukoi, allt är så sött. Och yes~
Har börjat kolla på Sherlock btw :D
/NEKO

http://nekokouhaichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 september 2016 16:46

WUT NEJMEN NEJ SÖTA RARA KOUHAI-CHAN COME HERE I WILL HUG YA OM DU VILL PRATA OM DET FINNS JAG ALLTID ÅHHH KOUHAI-CHAN ;n;
Ge inte upp hoppet, även om någon har honom så kan det bara vara för tillfället and remember, Fightooo~! c8

ELLER HUR LIKSOM ATT HELA ROMANCEN ÄR HELT PERFEKT MAN BARA JAG TROR INTE DET ÄR SÅ I REALITY GUYS
Det är alltid två som bli kära, sen blir ena svartsjuk och så en massa drama där och så är dom tillsammans igen.
Och det ska alltid vara en ny student som ska komma in så timat och förstöra allt.
Så typsikt.
SHERLOCK?
OMG KOUHAI YES DU HAR OFFICIELLT SÄLJT DIG TILL EN FANTASTIKS FANDOM OCH JAG VÄLKOMMANR DIG MED ÖPPNA ARMAR :'D

 
Naoki Akiyama

Naoki Akiyama

22 september 2016 14:54

ohohohoho, sandris vad heter du på tumblr? [:<

http://amenohi.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 september 2016 19:42

Åhhh har inte tumblr för min egen och andras hälsa för jag omg jag på tumblr blir typ våga inte ens tänka tanken ouo
But tänker att jag någon gång ska införskaffa det när jag bara quit My life och offrar det sista av min själ till alla fandoms och tumblr #can'twaito
Dock är jag inne på tumblr konstant och stalkar andras *hosthost* so yeah c:<

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards