❀ DiDi ❀

Alla inlägg under april 2018

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

 

/ Nature does not hurry, yet everything is accomplished \

Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har lagt på våra axlar, och nu när det är så fint väder vill man ju absolut inte sitta instängd i sitt rum men matematik böckerna framför sig.  

Nåväl, det är bar att hävda ut, vi ska även ha en teaterföreställningen

om fika och när jag väl har fritid virkar jag kakor. 

Exakt, har redan virkat tre dammsugare, en semla och två chokladbollar och ja,

jag blir otroligt fika sugen när jag virkar kakor.  

Fixar lite bilder när jag har blivit klart med winnebrödet och ballerina kakorna. 

Men jag mår bra nejmen väldigt bra fÖR VET NI VEM SOM FICK ETT SOMMARJOBB 

Vem hade trott, och ni gissar aldrig vart jag har hamnat någonstans 

Kyrkan 

Ska klippa gräset, fixa trägården, blommorna och kanske någon gravöppning under 5 veckors tid men en

fantastiskt lön. 

Detta är bara helt perfekt eftersom jag nyligen har fått en ny passion, växter. 

Växter och blommor är mina nya buddies, har insett hur mycket jag älskar växter och det är något jag verkligen vill spendera pengar på om man får säga så. 

Jag har sedan tidigare älskat växter men det är officiellt när Sandra sparar tusentals nya växt bilder på Pinterest. 

Så jag är verkligen super glad över det!  

Det var en snabb uppdatering angående mitt liv, take care buddies and travelers, water your plants~ 

Podobny obraz 

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards