❀ DiDi ❀

Alla inlägg under oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 oktober 2014 20:13

  

Friday special!: Fabulouse zombie~

WAIT ÄR DET HALLOWEEN IDAG?

JAG TRODDE ATT DET VAR IMORGN!

Så lät det här Hos mig för några timmar sedan när två killar kom och ringde på dörren med sin bus eller godis.

Som då skrämde livet ur mig för jag hade ingen aning att det var idag.

xD

Så direkt när dom gick med våra kanelbullar så var man ju tvungen att klä ut sig med owo

Japp, ni hörde rätt OwO

Det var ju ingen cosplay precis men, försökte måla mig till en docka eller en zombie, det blev en zombie x,D

#pinkhair

#awesome.

Sen så måste jag säga Detta också, att när jag blev klar så kom det 3 barn och ringde på, och när jag öppnade så skrämde jag nog livet ur dom ;-;

Skulle gissa på 2,5, 4 år gamla och deras föräldrar tittade på mig och sa "HERREJÖSSES" och skrattade x,D

Så man kan säga att när dom så skämmde jag dom istället.

men dom fick en massa godis och bullar som förlåtelse :3

SEDAN SÅ GJORDE JAG GIF!

SO HERE WE GO! :D

OCH MOBBA INE MIG PLS D:

Hello~

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dogtb.gif" alt="" />

peace out! :D

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh0n.gif" alt="" />

#tired

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/doh38.gif" alt="" />

Snart börjar skolan igen, Yey....

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohaq.gif" alt="" />

attack on titan anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohdg.gif" alt="" />

Gintama anime:

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohfq.gif" alt="" />

*trying look creepy*

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohgu.gif" alt="" />

EVERYONE ARE FABULOUSE!

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohvh.gif" alt="" />

What's up?

imgflip.com" src="https://i.imgflip.com/dohx6.gif" alt="" />

HA EN BRA HALLOWEEN! >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 oktober 2014 18:48

Weii, vaknade klockan 7 idag bara för att få än längre dag :D
Tyvärr somnade jag om och vaknade 10 x,D
Har läst klart en manga idag också~
Uzumaki.
Senpai rekommenderade den~
Jag läste den på kvällen.
Och hållde på att läsa den ända till 0:15, något sådant...
Wow, ångrade mig så otroligt mycket nu.
För såklart drömde jag då om spiraler.
THE SPIRALS ARE NO LONGER SPIRLAS! D:<
HUR KUNDE JAG INTE MÄRKA DET TIDIGARE!?!?!
SÅDANT MISSTAG I LIVET >^<
Ni som har läst uzumaki förstår någ My feels.
Ni som inte har läst den, jag varnar er, spiraler.
Lita aldrig på dom.

Ughh ._.
Whhhha!
HALLOWEEN NÄRMAR SIG~
Och min mössa har inte kommit.
Minns ni den, mössan med tassar...
JAG HAR INTE FÅTT DEN FORTFARANDE ;_;
Har otroligt otur med paket x,D
KÄNNER PÅ MIG ATT JAG MÅSTE GÖRA SERISÖA INLÄGG!
well, seriöst är boring.
x'3
NEPP, NU SÅ SKA JAG MÅLA ÄGG TILL HALLOWEEN! >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 oktober 2014 17:30

Nää, jag hatar detta.
Tiden går hur jäkla snabbt som helts.
Jag måste ju jobba med frågestunden.
Men tiden går ju för fort.
Imorgon ska jag vakna tidigt, japp har bestämt mig -.-
Måste förlänga dagarna ;-;
Eftersom tiden går så snabbt, så hinner jag ju inte kolla på anime >^<
MEN JAG HAR LÄSTI KLART HARRY POTTER OCH DEN VISSE STEN IDAG! :D
Dog lite i soffan när jag läste den, min hjärna x,D
Fangirl mode on~
ALLTSÅ, SNAPE.
VAD HÅLLER DU PÅ MED.
RON, SÄG TILL HONOM.
OCH MALFOY.
DÄR HAR JAG NÅGONSTANS JÄKLA MALFOY.
OCH DEN DÄR DU-VET-VEM.

My phone is to scarwd to write it...
Låt oss säga det okej? x,D
Well, nu återstår 6 böcker kvar :3
Men först manga ^^
OKEJ, NI FÅR FÖRLÅTA MIG MEN NU SKA JAG JOBBA MED FRÅGESTUNDEN SÅ ATT NI KAN FÅ FÖRSTA DELEN NÅGON GÅNG D:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 oktober 2014 18:59

Min höft är creepy.
Alltså, inte lite creepy med väldigt mycket creepy.
o.o
På tisdagen, plågades jag hela dagen men sedan på onsdagen gjorde det bara ont på morgonen och sedan var det ok....
MEN SEDAN IDAG PÅ MORGONEN GJORDE DET IGEN ONT!
Med sedan var det ok...
Det betydär att min höft gör bara ont på morgona 0.0
Det finns typ en "on" & "off" knapp som gör detta är min gissning O.O
Så idag är jag tvungen att inte vara med på träningen.
Men jag ska ändå komma och titta på >:D
Den börjar 19:30
Lol.
OH, BTW BTW BTW BTW!!!
Frågestunden är stängd nu!
...
Bara lite försenad att säga det~
Skulle nämna det igår på inlägget, men mitt minne är ju lika bra som en struts hjärna :o
Well, har börjat svara på frågorna och det är roligt ja det är det -3-
Bara lite jobbigt när man inte HAR NÅGOT JÄKLA MINNE KVAR~
Men eftersom youtube är en liker, så hjälper den mig~
Mer än det säger jag inte bro xD
TACK ALLA SOM FRÅGADE ;W;
COME HERE BRO AND LET ME GIVE YOU A HUG.

Ja just det, idag kollad jag på olika gymnasium och sådant, och jag gillar det estniska or whatever xD
MAN KAN BLI SKÅDESPELARE DÄR LÄSTE JAG.
Så idag tränade jag på det~
Spelade att min bror hade löss, tyvärr så fick jag skrattanfall mitt i allt som vanligt~
Sedan sa han åt mig att jag skulle spela som en möradere men en pistol i handen, "typ som i Sword art online den där tjeje men blått hår som jag inte minns nament på"
Tyvärr fick jag ett skrattanfall där med.
Och failade lite på vägen.
Aja, familjen fick ett gott skratt, mest bror som ramlade ner på golvet och fick sin skrattanfall.
THANKS.
I guess~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 oktober 2014 20:00

Alltså, ughh ._.
Min iPad vissar hela tiden att jag har för lite minne ._.
Och det är inte sant har jag undersökt men ändå måste jag radera en massa saker ;^;
Bilder och videos, alltså det är ju än rätt stor del av mitt stakars hjärta som rivs långsamt ner ;___;
Alla dessa fanart, anime manga bilder...dem korten man tog när vännerna hade konstigaste facet ever....och alla videos med feels...;____;
ALLTSÅ, VARFÖR FINNS DET SÅ MÅNGA HATER RUNT OMKRING MIG ELLER? D:
Kommer aldrig fattad det >^<
Well, idag var jag i biblioteket och läste bleckmossen~
Bleckmossen for the win forever~
Men gissa vad jag hittade...
NEJMEN, SERIÖST TITTA VAD JAG HITTADE! :D

SWORD PRINCESS AMALTEA!!! :,D
Det är en svensk manga, som jag då har inte läst men har hörts talats om den en massa gånger ;w;
OCH JAG HITTADE DEN HÄR I VÅR BY BIBLIOTEK
I VÅR BILIOTEK HITTADE JAG DETTA.
Nejdå, jag fangirlad verkligen inte i bibblan när jag hittade den, varför trodde du det eller? x,D
Jag, fangirla i biblan? 'xD
I vår bibblan, finns bara conan 1-16 som jag måste tacka bibliotek tjejen för ;3;
I mean, om jag inte hittade dom längs ner i hörnet på bokhyllan mitt i ingenstans så skulle jag kanske inte veta vad manga var x,D
För conan var min första manga som kom från Japan you know, och om jag inte hittade den skulle det ta längre tid för mig att veta vad manga var, och anime då också >^<
Och så finns ju Bleckmossen-böckerna, nejdå jag har verkligen inte rekomenderat böckerna till biblan att dom skulle köpa in dom.
Pfffft.
IALLFALL, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG.
BIBLIOTEKET ÄR INGEN HATER, DET ÄR EN LIKER/LOVER
Måste nog ändå först läsa klart harry potter bok 1 innan jag börjar på den Cx
Btw, den äger.
JA JUST DET, JAG BÖRJADE LÄSA MANGAN MERUPURI IDAG!
Och avslutade den också btw xD

Det är då neko, från inuneko bloggen som rekommenderande den <3
THANK YOU NEKO -3-
Det var som ni ser Matsuri hino- sama som har tecknat den~
Hon som tecknade vampire knight~
Well, Killen där på bilden som jag såklart inte minns nament på liknande verkligen Kaname o.o
Jag minns nament på karakätärer som jag "mindre gillar" men inte namnet på killen jag jag faktis gillade mycket.
Wow, mitt minne.
Avgudar ju det ibland.
-.-
Anam, Aman...Något sådant D:
Den var bra iallafall, läste ut alla 4 mangas (ALLTSÅ HUR SÄGER MAN FLER MANGA PÅ SVENSKA ELLER?) (MANGOR, MANGAS OR WHAT?) på morgonen xD
Fattar bara inte varför det var så många haters i den animen mot Airi (OMG, JAG TROR ATT JAG MINDES NAMNET PÅ HON), serri, en massa haters
Den var bra Anyway :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 oktober 2014 18:29

När jag vaknade, shit klockan är säker 12~
Som vanligt~
Ugh, tar fram mobilen~
8.00
Pffff, jag vakna klocka 8? xD
Vad händer eller? x,D
...
Alltså, klockan är 8~
...
KLOCKAN ÄR FREAKING 8 PÅ MORGONEN, VAD ÄR DETTA FÖR SKÄMT??
Fick lite panik där, och försökte somna om och vaknade cirka 9~
FORTFARANDE HEMSKT.
Sprang upp och var tvungen att få en förklaring vad som händer med mig.
Förklaringen var enkel, man ändrade klockan med en timme bakåt.
Wow, Hela denna dagen var gått skit långsamt x,D
MEN VARFÖR STÄLLER MAN OM KLOCKNA NÄR MÄNISKAN HAR ÄNTLIGEN VANT SIG MED TIDEN? D:<

Förklarade mig så bra vid frukosten.
Sedan efter evigheter så hade jag match~
Och jag skulle spela ute, inte som målvakt.
Det var ju en "tränings match" men...
JAG RAMMLADE HELA TIDEN!
Det var människor som drog mig i tröjan, och jag vet inte hur många gånger jag Ramlade -.-'
Men nu till något avlaligt.
Och då menar jag verkligen det.
För första gången.
Något måste vara fel med min högra höft.
I omklädning rummet så började göra ont, sedan blev det bara sämmre...
Och nu när jag har kommit hem så kan jag typ inte gå D:
Det gör hur ont som helts när man sitter och när man går...nää klarar inte av det ;^;
Det är första gången det gör ont i höften, helt random o.o
Hoppas det går över ;-;
NEJ. NU SÅ SKA JAG HÅLLA PÅ MED FRÅGESTUNDEN, DET ÄR SKIT KUL C:
Iallafall det jag gör nu xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 oktober 2014 18:42

Wow, jag har tillåtelse att skjuta folk nu.
Jag fick det idag, typ klockan halv 2 fick jag godkännelse.
Okej, skojade där bara om ni inte har märkt det x,D
Men jag fick idag mitt skytte licens på luftgevär! :D
Jag har ju nämt förut att jag går i luftgevär skytte och detta är mitt 3 år nu :3
Men, jag var tvungen i år att skaffa skytte licens, alltså godkännelse att jag kan åka runt på olika tävlingar och skytta~
Fick vakna klockan nio, åka till Skövde och där hade vi en kurs tre timmar och sedan ett prov -.-'
Wow, så underbart att ha ett prov på lördagen C:
Men det gick bra och jag kommet att få mitt skytte kort xD
Sedan var vi och shoppade, kläder.
Bland det sämsta jag vet, gå runt och titta på kläder ._.
Skit tråkigt, det är bara kul om man går in i kawaii shoppen i Göteborg och sådant, inte kappal, Lindex och vero Moda, helt hemskt.
Well, nu planerar jag ta det lungt och fixa lite frågestunden :3
Ni kan fortfarande ställa frågor idag och imgorgon xD
THEN, SEE YA!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 oktober 2014 20:01

   

Friday special!: Try not laugh or smile challenge #2

DET ÄR HÖSTLOV!

UNDERBART! ;W;

En vecka frihet ;3;

Fast ja, hela höstlovet så ska jag ju hålla på med frågestunden, och där kommer min ursäkt varför jag gör en sådan simpel friday special~

Lol.

Väldigt enkelt, ni som vill kollar på dessa klipp och försöker att inte skratta eller lee~ C:

Lite anime klipp för er som intresserar er och lite pewdiepie x,D

Hope ya like it! :D

 


End~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards