❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 oktober 2014 16:03

ÄNNU EN TILL NO LAB RAPPORT SKA GÖRAS~
KÄNNER NI GLÄDJEN?~
För det gör inte jag -.-'
Okej, först religion och svenska, normalt då xD
Sedan håltimma ;w;
Vi åkte till Ica, köpte gurka, julmust, chips, bröd, choklad :3
Och sådan åkte vi till Nellie, dom spelade minecraft och Sims en stund, tjatade så mycket om Amanda om vi kunde se på anime meeeeen,hon var upptagen med Sims~
Så satte mig i soffan, lånade hörlurar och tittade på gintama xD
Sedan, så spelade vi trummor, jag borde Nog satsa på det o.o
I mean, Amanda,Nellie och ida tappade ju inte öronen eller något sådant~
Så som man brukar göra när jag ska sjunga något x,D
OCH SÅ HADE VI NO I 3 TIMMAR~
Första No passet, pluggade vi på No provet och vi är Tvugna att göra "egna facit" som vi kan träna till provet~
DET VAR SÅ HÖGLJUTT!
Alla pratade, och jag orkade inte mera...Så ja, skrek över hela klassrummet,
-MEN HÅLL KÄF*EN DÅ ELLER!?!?!?!?
det blev knäpptyst resten av lektionen.
Jag brukar inte skrika över klassrummet och svära men, MAN ORKADE NU INTE MED ALLT! D:
Men Det var så awkward ;-;
Alltså, det blev en sådan "pinsam tystnad" och alla viskade lågt med varandra och tittade med en 'omg look" På mig >^<
Det vissade sig att jag skrämde livet ur halva klassen~
MEN, JAG LYCKADES OCH DET BLEV TYST! :D

Sedan Andra No passet som skulle vara matte hade vi igen No, och då skulle vi dissikera räkor...
Alltså, skära upp dom och kolla i ögonen och hjärnan, tyckte så synd om räkan ;-;
Den var ju död men, tänk att du håller på att skära någon mäniska lik och sådant, fast istället en räka? ;-;
Stakars räka, hoppas du hade ett bra liv iallafall ;^;
Man kan ju sägs att det luktade, och att det var lite omysigt~
Kommer där och plockar ut benen och ögonen hos en räka, så trevligt~
Det va allt, see ya around BROS~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards