❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2014

My phone is afraid of you-know-who

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 oktober 2014 17:30

Nää, jag hatar detta.
Tiden går hur jäkla snabbt som helts.
Jag måste ju jobba med frågestunden.
Men tiden går ju för fort.
Imorgon ska jag vakna tidigt, japp har bestämt mig -.-
Måste förlänga dagarna ;-;
Eftersom tiden går så snabbt, så hinner jag ju inte kolla på anime >^<
MEN JAG HAR LÄSTI KLART HARRY POTTER OCH DEN VISSE STEN IDAG! :D
Dog lite i soffan när jag läste den, min hjärna x,D
Fangirl mode on~
ALLTSÅ, SNAPE.
VAD HÅLLER DU PÅ MED.
RON, SÄG TILL HONOM.
OCH MALFOY.
DÄR HAR JAG NÅGONSTANS JÄKLA MALFOY.
OCH DEN DÄR DU-VET-VEM.

My phone is to scarwd to write it...
Låt oss säga det okej? x,D
Well, nu återstår 6 böcker kvar :3
Men först manga ^^
OKEJ, NI FÅR FÖRLÅTA MIG MEN NU SKA JAG JOBBA MED FRÅGESTUNDEN SÅ ATT NI KAN FÅ FÖRSTA DELEN NÅGON GÅNG D:

 
 
Ingen bild

Tjenis

29 oktober 2014 23:03

Har du ny telefon?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 oktober 2014 18:51

Ja då, iPhone 6 ser du väl och den nya samsung är sönder redan x,D
Nejmen, nej.
Tyvärr.

 
Ingen bild

Linnea

30 oktober 2014 21:13

Funderade det jag med, liknade lite Iphone... Du har väl HTC?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 november 2014 18:37

Well, det är en iPhone bild som jag hittade på Google :3
Ja just det, glömmde säga till dig att jag har en ny telefon o.o
Eller ny och ny, min mammas gamla för den var bättre än min HTC x,D
Samsung now~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards