❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 oktober 2014 17:11

OMG, IMORGON ÄR DET MATTE PROV.
KÄNNER NI PEPPEN?<3<3,3
För det gör inte jag.
Inte alls.
._.
Dagen var bra, alltså måndagar är bland dom bästa dagarna för vi har inte No eller matte som dödar en D:
Ehm, undersökte hela skolan biblan idag för att hitta harry potter bok 1, såklart hittade jag inte den ;_;
Måste dra Till stan biblioteket istället~
Sen så finns det en tjej i klassen som gillar anime och manga OwO
Tyvärr, verkar det inte att hon vill bli vän med mig ;______;
Hon har säkert hört en jäkla massa skit om mig som gjorde att hon inte ville prata med mig ._.
I'am doing My best anyway~~~~
:D

Okej, nu kommer vi till det svåra, nya episode av nya animer har kommit ut som jag såklart vill se men, man har ju matte och skytte -.-'
So yes, ska också springa idag och andra saker ska fixas ;_;
Måste planera allt men, först anime eller matte? -.-'
Om jag räknar matte nu kommer jag ju inte lära mig något för att jag kommer vilja titta på anime istället,
men om jag tittar nu på anime så kommer inte skyttet gå bra idag, för jag måste villa ögonen~
._.'



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards