❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 oktober 2014 19:41

IDAG HAR JAG TRÄNAT TILL MATTE PROVET PÅ TISDAG.
DET VAR HEMSKT.
D:
Jag jobbade säkert över en timma med matte och efter det blev jag så konstig ;_;
Alltså, jag blev uttråkad och jag kunde bara räkna matte för vi hade inte internet ;-;
Men jag blev sedan normal när interneten funkade ;w;
Sedan imorgon så måste jag ännu en gång träna hela dagen på matte provet ;-;
Okej, byter tema som vanligt~
Jag är typ klar med min Mal! :D
Måste bara skriva in alla animer som jag ska titta på och det kan ta tid >^<
Och forum bild måste jag fixa och sådant ^^'
Men ja, man kan säga att jag är klar ändå :3
Ni kan kolla in min profil och där finns alla animer & manga serier som jag har läsit, planerar, slutade, tittar på och sådant :3
Favo karakät, anime, manga and...xD
Eftersom den hemska upptandering på iPad förstörde allt så kan jag inte kopiera länken till er så ni får söka på mig D:
Otakusmile.
Så heter jag på Myanimelist :3
Ska försöka fixa en direkt Link på menyavdelningen så snabbt jag har skrivit klart inläggen så ha koll~

Jaa, det var allt och nu så ska jag fixa iordning allt :3
FREE HUGS~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards