❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 oktober 2014 19:08

Wow, kan någon förklara varför alltid onsdagar får mig på sämre humör? xD
Det måste vara en förbanelse o.o
Omg, såklart det är!
Hur kunde jag vara så dum att inte ha listat ut det förrut? ;-;
Well, det är nu jag har börjat läsa Harry potter så det förklarar ju ändå rätt mycket Cx
Se va mycket man lär sig bro~
Bästa av allt att det finns så många harry potter fans i skolan, får fixa iordning en fanclub för harry potter, alla är välkomna~
Ja kust det, jag måste ju fixa en anime och manga fanclub också >w<
Får hänga upp affischer i hela skolan :D
Ja just det, jag har funderat en hel del att man ska ordna en konvent i Falköping xD
Jag bor nära Falköping, så att inte behöver åka ända till Skåne för att vara med något sådant underbart ;w;
Ska måla affischer och får samla ihop lite folk och gå till kommun huset och säga till~
Eller hur gör man egentligen? o.o
Detta måste man googla upp!
...
Någon gång i framtiden.
Ehm, jaaa vart var vi? x,D
Ja just det! Att onsdagar är jobbiga, alltså "deppiga onsdagar" typ -.-'
Bara jag som har fått denna förbannelsen på mig? ;^;
Det hände inte så mycket idag, eller inget som jag la på minnet~

OH JA JUST DER, ÄNNU ETT NYTT FAVORIT ORD HAR JAG BÖRJAT ÄLSKA~
Senaste var ju pyon pyon som jag fortfarande älskar ;w;
Men, nu kom ännu en till ord~
Pasta la Fantastica.
x,,,D
Kom på det när jag åt pasta, tyckte det var var gott då och tränade på spanska då, där var den berättelsen om hur jag kom på det C:
Egentligen säger man på spanska " la fantastica pasta" men vi säger att man nu för tiden säger "Pasta la fantastica"
Det låter bättre, säger vi då :3
Men seriöst, Pasta really is fantastica~
Lol.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards