❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 oktober 2014 18:47

Wiee, idag har jag inte gjort så mycket ^^
Målat, jobbat med att fixa klart min myanimelist, läsit Tonari No kaibutsu-kun och sådant x,D
Kollad idag på första avsnittet av Shigatsu wa Kimi no Usotsuki och den var helt wonderful ;w;
Längtar tills nästa avsnitt så mycket ;-;
Oh, ja just det~
JAG HAR BLIVIT BESATT AV HARRY POTTER.
SERISÖT, JAG ÄLSKAR DEN SÅ MYCKET HAR JAG MÄRKT.
Det började igår, de senaste dagarna så sitter hela familjen och tittar på Harry Potter jag är nere i mitt rum och målar, ni vet sådant random xD
Igår, så bestämde jag mig att titta med familjen på Harry potter Film 3 och OMG jag FANGIRLADE SÅ MYCKET!!!
Alltså, jag älskar med hela mitt hjärta Ron, han som har orange hår och är rädd för allt, han är underbar ;w;
Det var så länge sedan jag tittade på filmerna, 11 år sedan? xD
Minns då när jag grät så mycket för jag var livrädd för alla ;^;
Och jag fattade inget, ska inte säga att jag gör det nu heller x,D
Sitter vid TV soffan, helt spänt och frågar hela tiden vad som hade hänt och När jag fattar blir jag helt "JAHA! MEN OMG, KOMMER HAN KLARA SIG?!?!?!?" DÖR NÅGON!?!?!? WAIT, DET ÄR JU OMÖJLIGT!?!?
Och sedan när Min bror kommet och säger att böckerna är Så mycket bättre, dog lite då x,D
SÅ HAR BESTÄMT MIG ATT LÄSA BÖCKERNA.
Men, jag älska Ron ;3;
TÄNK OM HARRY POTTER SKULLE VARA EN ANIME? ;;;w;;
Så nu har jag skrivit upp i min" ska måla lista" att måla alla karaktärerna i anime stil xD
Som tur så kan man bli lite inspirerad på tumblr och dA owo



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards