❀ DiDi ❀

Alla inlägg under september 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 september 2014 16:39

Alltså, på morgonen när jag vaknade så mådde jag hemskt xD
Blev deppig på grund av några random anledningar, men nu är det som om inget har hänt typ xD
Ja, jag är en konstigt typ :3
Måste nämna två händelser, innan jag glömmer av dom också x'3
Den första fick jag reda på igår, att jag ska få en ny kusin! :,D
Alla har typ en jätte stor släkt, med hur många kusiner som helts och här kommer jag med 1 eller 2 kusiner x,D
Hoppas det blir en kille, för då har jag en tjej kusin och kille också! :D
Nejmen, är överlycklig ;w;
Den andra händelsen, är mindre rolig, mest awkward D:
Det vändes på fredagen, då när vi cyklade hem...
Jag såg Oliver som går i andra klassen och Sa hej, innan jag märkte att han gick ut med en hund...
Då blev meningen helt anourlunda xD
Normal version:
- Hej oliver!
Min version:
- Hej oliver...OH, VILKEN SÖT HUND! <3<3<3
Waaah, hälsar helt normalt hej till honom men sen så säger jag jätte högt om hunden xD
Han bara tittade på mig med en "what?" Look >^<
Sa sedan, tack för dissen och cyklade iväg, samtidigt stog han bara där och fattade inget och Wilma, Ida och Nellie dog såklart av skratt D:
Det är bara något fantastiskt, hur mycket en människa kan skämma ut sig xD

Senare, gick Wilma, Nellie o Ida runt och frågar om jag alltid säger " hej, vilken söt hund du har!" Till random personer D:
Men seriöst, hunden var jätte söt C,:
Skolan var ju ok, på håltimmar åkte vi till Ida och gjorde potatis bullar C:
Och hade väldigt roligt, fick även veta lite saker samtidigt o.o
Det är bra att Amanda har en sådan bra koll vad som händer i skolan, informera oss alla xD
Ska träna på engelska igen nu, och titta gintama :,3
Pyon pyon, ha det så trevlig nu~ <3<3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 september 2014 19:42

Ugn, det är så mycket som ska göras ;^;
Spanska läxan med 20 glosor, utantill och engelska test, med grammatiken >^<
Det som jag är sämst på då, såklart ;-;
Man ska också måla en massa saker på bilden, som jag då måste ta hem och göra Dx
För, på bild lektionerna kan jag inte koncentrera mig, det är omöjligt D:
Behöver jag nämna labb rapporten och ritningen, som aldrig blir klar? :c
Well, skolan var jobbig~
MEST PÅ ENGELKSA LEKTIONEN!
Alright, sista lektionen med en vikare och alla pratar.
Nej de pratar inte föresten, de skriker.
Där skriker Amanda så att man blir döv att alla ska vara tysta, Oki efter en minut~
Det är lika högljutt.
Man för ju tinnitus för sjutton -.-
Så det var var att låsa in sig i grupprumet -.-'
Även, hade vi fotbolls avslutning för ute säsongen, och det var så jobbigt ._.
Man fick tinnitus där, seriöst man dog.
Så nu är jag så trött nu ja, och ändå är det en massa saker som ska göras ;____;

Det var allt, idag fick det bli ett tråkig inlägg, forgive Me ;^;
I'm just goIng away for a while, and take a little rest....
See ya, some time in the feature...
*fading away *

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 september 2014 18:38

Hela mitt inlägg raderades >^<
Nu måste jag ju skriva om allt ;^;
Ugh, okej jag gick med en promenad med Wilma idag och hade trevligt~
Och avslutade animera zankyou No terror, Glasslip o Makouka koukou No rettousei~
Zankyou No terror älskade jag, men slutet älskade ja inte lika mycket ;^;
Jag grät verkligen inte ögonen ur mig, nejdå.
...
Men jag älskade iallafall animen ;w;
Och Twelve, i love you~ <3
Fanart to u My love~

JAG VET ATT JAG INTE KAN MÅLA HÄNDER OKEJ? D:
Glasslip:
Okej, nu behöver någon skriva en lååååång kommentar till mig och berätta hur det slutade xD
Eller nej, vad det egentligen handlade om x,D
För jag fattade inget o.o
Det var såhär, att man hade en sådan känsla att nästa episode kommer bli awesome eller något liknande, och det fortsätter så och ingent awesome händer O.O'
Eller det kan bara vara jag som inte fattar, mycket möjligt Cx
MKNR:
Omg, jag är överlycklig att den är slut nu.
*glädjetårar*
Som sagt.,kändes det att jag kunde droppa den när som helts, tråkiga karaktärer,
Förutom Tatsuya, han var Badass.
Nejmen, det gick så lååååångsamt och animationen var hemsk, action scenerna var ju ok -.-
Men jag skrek seriöst "FINALY" när den var över ;w;

Så ja, kollad även på akame ga kill o Sword art online, men på tal om AKG så ÄLSKAD jag de nya medlemmar<3
Mest Chelsea, blev en sådan fangirl på första ögonblicket, hon verkar awesome ;3;
Om hon nu är det, så skriver jag upp henne i "ska cosplaya Karaktärer" x'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 september 2014 18:08

IDAG VAR JAG DÅ TVUNGEN ATT VAKNA KLOCKAN 9 -.-
Eftersom Ida skulle döma en massa matcher för det var en fotbolls cup här, och hon tvingade seriöst mig att titta på xD
Men man var ju ändå tvungen att titta när hon dömmer, Seriöst det där kunde jag verkligen inte missa x,D
Faaaast, istältet så fick sälja hamburgare -.-'
Dom behövde hjälp, så då vände sig till mig och jag så ja då :3
Såklart hjälper jag dom ^-^
MEN VI SÄLJDE SÄKER MER EN 100 HAMBURGARE!
Det var kö hela tiden! Det var jätte stressat D:
Men jag har lärt mig en sak....
Hur man öppnar hamburgare bröd.
Jag har alltid haft problem med det, för jag gjorde alltid sönder dom xD
Men ja, sedan när cupen var slut efter typ 5 timmar så fick dom som dömde matcherna 100 kr var.
Jag bara stog där.
Egentligen, så frågade mig mina tränare om jag ville döma några matcherna men jag var väldigt osäker xD
Jag en domare? Det skulle inte bli så bra, jag har ju ingen aning vad man gör o.o
MEN JAG KUNDE OFFRA MIG OCH DET VAR 100 KRONOR PÅ SPEL JU D:

Det är ju markand snart, jag måste ju ha pengar ;^;
Pantar burkar hela tiden, och det kanske ta några veckor för att få ihop 25 kr...
Jaha, här fick dom 100 kr för mindre än en halv dag.
Om jag skulle panta för så mycket, så skulle det ta månader....
Och detta tog bara en dag för dom.
Men nu ska jag sluta klaga, JAG FICK JU EN GRATTIS HAMBURGARE, och det var roligt och jag gjorde andra saker än bara vara hemma C:
Senare, så var det match också som jag kom och tittade på xD
Det var allt~
GLÖM INTE ATT VARA MED I OMRÖSTNINGEN! :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 september 2014 20:33

Friday special! Fabulouzing anime characters!
Okej, när jag var in skolan kom jag på denna galna idén xD
Det går ut såhär, att man väljer en anime/manga karaktär och gör den fab owo
Enkelt eller hur? xD
Nu som är pewdiepie's bro, ( btw, *brofist*) då kanske ni känner igen detta, när han photoshopar andra människor Cx
Jag vill ochså bara nämna detta, att jag gillar verkligen dessa karaktärer ( alla förutom en då xD) och jag gör bara detta för nöjets skull, så snälla acceptera detta ;^;
Fast här använde jag anime karaktärer och använder ett program som heter "ibispaint X" istället C:
SÅ LÅT OSS BÖRJA!
1: Death note- L
Before:

Jag älskar verkligen L <3
Han är jätte söt men, såklart kan man förbättra detta C:
Now:

Naaaaw, x,D
L med blont hår? Nja, det var värt ett försökt OwO
Men L borde lee mera och ha mer kawaii scener med i animen och mangan :'3
2 Fruits basket- Kyo
Before:

JAG ÄLSKAR KYO OKEJ?
Han är underbar ;w;
Fast du vet ju Kyo, du kan aldrig gömma dina kattöron OWO
Now:

Ofc, More kawaiines.
Fixade lite hans söta leende, och att han rodnade mera ^-^
Believe me Kyo, you are always fab.
3 Full metal panic!- Sousuke
Before:

Love u bro~ <3
Mer serri, vi måste fixa den där munnen så att det blir ett leende för det första.
DAGS ATT BLI SERIÖST, DETTA ÄR ETT ALVARLIGT UPPDRAG!
Now:

Så ja :3
Håret svart, blåa ögon och sådant, inte så mycket för han är redan fabulous x'3
Och ofc, fixade vi ett leende :D
4: Uta No Prince-sama!- Ren
Before:

Ren ren ren, alla tjejer älskar dig och fangirlar när dom se dig men, ändå den tjejen som du älskar mest kan inte falla för dit utseende.
Men Ren, jag vet vad problemet är och jag kommer hjälpa dig.
Lita på mig.
Now:

Det ända du behöver är en mustasch!
Ser man på, nu Kommer ALLA falla för dig <3
Med din mest fabulousa mustasch och lite skägg, så kommer din darling falla för dig ^^
Rosa ögon och ett hjärt örhänge, kan det bli mer fab?
Du fick till och med en liten krona på köpet C;
5: Mahouka koukou no rettousei- miyuki
Now:

Ugh, dig gillar jag definitivt mindre -.-
You just " oh, onii-sama~<3" and i just " oh, shut the fu*k up~<3"
Alla tycker att du är så söt ja, men varför gör vi dig inte lite mer sötare? c:

Så ja, gå nu till din kära Onii-sama och vissa dig ^-^
Lite skägg här och där, ny ögonfärg och UNIBROWN!
DU KOMMER TACKA MIG SENARE ELLER TIDIGARE!
Mohahaha~ u so fab ^^

Det var alla! Hoppas att ni gillade denna galna idéen och fick kanske lite skratt? xD
Jag älskade att skriva detta inlägget, hoppas att nu gillade att läsa detta inlägget!
Gilla gärna då, och kommentera vad ni tyckte, o vilka ni vill jag kan fabulouza näsa gång OwO

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 september 2014 20:35

Tittade på sista avsnittet av Free season 2 idag. ;^;

Jag grät ju nästan lika mycket som i clannad ;_;

 ~SPOLIERS~

HÄR SITTER JAG OCH LYSSNAR NÄR HARU SÄGER ATT ALLT KOMME ORDNA SIG, OCH GRÅTER TILLSAMANS MED NAGISA OCH REI! D,:

MAKOTO! HUG ME TOO D:

 ~~~~

So many feels, om ni trodde att free var en bara en anime som alla simmar och vissar upp sina sexiga magrutor, tänkte ni fel Dx 

Free har en massa känslor och man älskar alla karaktärer. ;w;

Men vid sista avsnittet, OMG jag grät all the time >^<

Haru, Makoto, Nagisa, Rei, Rin... 

I love you, forever and ever.

  

Det det var det första jag var tvungen att nämna, det har inte hänt något idag förutom som ni vet var det ju studiedag xD

Oh just det, studiedag...Jag har nu matte prov imorgon.

Nejmen oj vad trevlig att man kom på det nu :,3

Så trevligt så :3

Har målat klart min Twelve fanart nu ochså, ska lägga upp den snart på dA c:

SEDAN SÅ SKYPADE AMANDA MIG EN TECKNING SOM HON HADE MÅLAT TILL MIG OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG. 

JAG ÄLSKAR FANART, SÅ NU SKA JAG MÅLA NÅGOT FABULOUSE TILL HENNE <33

  

Kan inte fatta att hon målade detta till mig.

I love you.

Kommer krama sönder dig imorgon, bara så att du vet. 

;w;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 september 2014 16:10

IMORGON ÄR DET STUDIEDAG, BARA JAG SOM KÄNNER GLÄDJEN? :D

Fast, sedan på fredagen ska man till skolan, men sedan är det nu helg xD

Vi skippar ännu en vecka spanska läxan med 20 glosor~ x'3

Skolan var väl okej, vi kommer ha ett test i engelskan men det överlever man ju hoppas jag ^-^

Fast ja! På onsdagarna brukar jag bli rätt sur, eller på dålig humör ;^;

Vet inte why, det börjar alltid på bilden då när jag målar helt kasst, och sedan hela dagen ;_;

Eller nja, jag var faktiskt lite sur på alla som dissar varandra, kanske...

Fast, tror ändå att det var mest att man är kompis med någon, men sedan så beter man sig så dumt och idiotiskt mot den personen.

Det bara stör mig och får ner mitt humör.

 

Igår, tittade jag på sista avsnitten av Ao haru ride, Gekkna No shoujo Nozaki-kun xD

Ao haru ride, bryr jag min inte så mycket om slutet för den ska få en säsong 2 :3

Ja, jag har kollat upp det, lita på mig xD

Det var roligt att titta på animen, så mysig~ <3

Btw! Tokyo ghoul ska få en säsong 2, kommer ut någonstans vid Januari! :D

Btw agien or whatever! xD

Sword art online ska få en säsong 3!

Så ni som gillar den, inte behöver gråta när den är slut, för att ni vet att det finns en till säsong, som kommer ut någon gång C:

Gekkan No shoujo Nozaki-kun är väl tvärtom ;_;

Älskar den så mycket, men slutet var ju hemskt >^<

Why?>.<

Och här kommer det sorgligt nog inte bli en till säsong på ;^; 

Jag som älskar Sakura så otrolig sjukt mycket ;w;

Nää, dags att gå till ett hörn och gråta ut sig med Sakura ;^;

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 september 2014 17:15

Skolan var okej idag, på håltimman köpte vi kladdkaka men, jag fick reda att vi har prov i SO om 2 veckor. ;^;

Och att vi skulle ha matte prov på fredagen.....

ANYWAYYYYYYY~~~~~~

JAG HAR FREAKING BLIVIT INLOVE ÄNNU EN GÅNG I FILMERNA PIRATES OF THE CARIBBEAN! xD

Ja, vi tänker på samma sak, det är en film som vi pratar nu om.

Inte någon anime nu, film oki?

Skriver ju 24/7 om anime och manga, men man måste ju nämna detta xD

Jack sparrow-sama är såklart bäst då <3333

Fast det som jag mest älskar är ju ändå soundtracken or whatever xD

Omg, sorry det kommer tyvärr inte bli någon anime & manga inlägg idag, bara FANGIRLING av dessa bästa filmerna C:

Så dags att spamma alla med bilder C,:

       

         

Jag var tvungen, seriöst.

Loving This ;W;

 




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards