❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 20 september 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 september 2014 18:20

Lever ni fortfarande? xD

Efter gårdagens inlägg, så blev jag lite orolig om ni fick för mycket information samtidigt :o

Men, omg det var så många som gillade det inlägget ;w;

Thank you~ <3

Okej, vad är det alltså som händer i mitt liv just nu? :3

...

JA JUST DET JAG HAR KLIPPIT MITT HÅR! :D

Känns underbart, äntligen blev man av med det super långa irriterande störande håret x'3

Det är såhär, att jag hade jätte mycket slitet hår, så han fick klippa av sjukt mycket, så nu har jag rätt kort hår ^-^

Måste bara bli van med det, för jag brukar inte ha sådant hår Cx

och när jag kommer ifrån lägret...

Vet att jag byter temat hela tiden men det blir bara så >^<

Så lät jag hemskt, min röst var helt knäpp och idag när jag vaknade efter natten som jag hostade hela tiden, så var min röst helt hemskt xD

Låter som en kråka, som hade något i halsen och försöker sjunga något, och hostar hela tiden x,D 

  

Sen så har jag kollat klart på filmen HAL~ </3

Alltså, varför kan inte Ao haru ride ha samma lika fina animation som HAL? ;-;

HAL är en jätte bra film, den kommer bara krossa ditt hjärta lite som alla andra filmer ;^;

Oooooo, så har ju sista episoden kommit av Tokyo ghoul~

EFTER SISTA AVSNITTET SÅ BLEV KANEKI SÅ HIMLA BADASS, KUNDE HAN INTE VARA DET FRÅN BÖRJAN?

Ugh, badass-Kaneki är så cool, men man fick bara några minuter av honom >^<

Endingen var ju som den var, vill man veta hur det slutade är det bara att läsa mangan dom alla säger är 1000 gånger bättre än animen, eller vänta tills säsong 2 kommer ut~

Oooooo, så ahar jag börjat på Tonari No kaibutsu-kun mangan xD

Det är mycket som har hänt x,D

Och så byter jag teama hela tiden x'3

Well, om vi ska hålla oss kvar med Tonari, så ska jag skriva detta~

Just nu så tycker att animen är så mycket bättre än mangan. 

VARFÖR HAR DOM SÅ BRÅTTOM MED MANGAN?!? 

Halva animen, är som två böcker ju! Allt händer så snabbt, och det förstör ju allt ;-;

Hoppas att den lugnar ner sig lite, och tar en sak i taget ;^;

Btw, nya kapitel av LAST GAME finns nu~ ;3;

Många saker har hänt, men orkar inte skriva om allt så nu ska jag äta Pocky C:

 




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards