❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 september 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 september 2014 18:19

Hej hej alla underbara människor där ute C:

Idag är det lördag, trevligt eller hur? :3

Ja verkligen är det trevligt utan skola och lite frihet, förutom bara att ett läxa dokument väntar på mig, som jag totalt fullständigt bryr mig ingenting om,

för det är ju lördag eller hur? :,3

Weii~

Känner mig typ att varje dag så gör jag inget nyttigt och så när klockan är vid 6 tiden, omg har så bråttom då och undrar vart hela dagen har tagit vägen xD

Jag skulle ju måla något, men jag gjorde ju det aldrig idag o.o

Eller jo, jag har tittat på anime har jag ju ^^

Åkte till stan idag, precis typ nu och pantade mina burkar C,:

24 kr fick jag~ 

Om jag fortsätter så här kommer jag bli rik~ Efter några år alltså tänker jag nu >w<

 

Och så har jag såklart läsit ut necropop samma dag jag fick den! :D

Ja...

Alltså, varför har ingen sagt att det typ var en Yaoi manga? xD

Min första yaoi manga~ Pround of it~

Tror för att det är så många som gillar Håkan X Emil i bleckmossen, så skrev hon necropop för alla som shippade dom~

Yaoi och Yaoi, Caromic vile att man skulle shippa Hibiki x Katsu och målade lite scener med dom ^-^

Ska fixa om den så yes, får fixa det kanske nu redan o.o

Jag ska ju på läger med klassen, på tisdag till torsdag O.O

Mer info kommer senare, hoppas jag xD

JA JUST DET JAG BÖRJADE LÄSA OOKAMI SHOUJO NO KURO OUJI!

Den är bra, och Erika är så go <3 Väntar tills animen kommer ut~ ^^

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards