❀ DiDi ❀

Alla inlägg under juli 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 juli 2014 14:46

SAGT OCH GJORT, JAG HAR SKAFFAT DEVIANTART!

Ja, ni läste rätt OwO

Igår kväll så tog jag mig samman och gick in på deviantart och gjorde ett konto, och nu så har varit fast klistrad hela dagen på deviantart <3

CHECKA IN MIN NYA DEVIANTART!:

http://swagiotaku.deviantart.com/

Kunde inte komma på något bättre namn xD

Eftersom jag började igår så har jag inte hunnit göra så mycket, men jag ska fixa min profil och allt så det är bara att vänta! :D

Såklart, så kommer jag ju lägga ut mina bilder ochså här på bloggen men, i min deviantart så får ni veta mera om teckningen och även lite smått och gott ;)

Så som sagt, kommentera din deviantart och jag kommer kolla in den och kanske till och med lämmna en kommentar och följer den! :D

jag ber om ursäkt men, nu så ska jag gå in på min profil och fangirla lite~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 juli 2014 17:40

Hela mitt inlägg om animen sankarea har raderats c,:

Jag som har hållit på med den så jätte länge, och allt är borta nu~
Måste ta en liten paus känner jag....
* 10 min after~*
Puhhh....Okej nu så har jag lugnat ner mig~
Jag får skriva om sankarea någon annan gång, okej?
Nu byter vi tema~
Jag tror att jag ska skaffa deviantart! :D
Inte helt säker men, tänkte att man kan ju lägga ut sin serie där och en massa teckningar och annat~
Nejmen, det ser roligt ut~
Om ni har deviantart , så får ni gärna lämmna en kommentar och länka den så kollar jag in den ;)

  

EFTERSOM INLÄGGET BLEV SÅ TRÅKIGT SÅ FÅR NI EN AWESOME LÅT SOM JAG HAR LYSSNAT PÅ NO-STOP! JAG ÄLSKAR DEN OKEJ? <3
Min musiksmak är väldigt annourlunda~

*'fangirling*

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 juli 2014 19:50

Har varit hos Amanda halva dagen xD

Skulle bara ge henne presenter eftersom hon fyllde år, det slutade med att jag stannade där hela dagen x,D
Vet ni vad? owo
Amanda hjälpte mig med cosplay make-up OWO
Fast, ugh ;^;
Hennes katter mobbade mig ;-; 
Man kan säga att jag är alergiskt mot katter, jag får röda ögon och mår inte så bra~

Så just nu sitter jag hemma halv död~

Bilderna på min cosplay borde komma upp på fredag, om jag klarar överföra alla bilder och så~
Ni får iallafall en liten sommar bild på mig och katten eftersom jag har inget annat xD

  

Nejmen, jag blev inte bra på kortet och katten kollade inte in i kamran -.-'

Aja, har sätt klart på sankarea nu och får skriva om den :,3 

Antar att det är dags att kolla på nya animer nu, har inte precis haft tid att göra det~

Nu när vi ändå pratar om anime så kan jag komma in lite på manga, är på bok 14 av angel sanctuary~

Och jag ska förmodligen börja på en ny manga snart, det blir nog mangan rebirth ^^

See yaa x3

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 juli 2014 17:50

Idag så fyller en av er läsare år :D

inuneko
HAPPY BIRTHDAY!
Jag har nämt rätt mycket om deras blogg, och det är alltså "neko" som fyller år! :3
Neko är en helt underbar person som jag har träffat några gånger ;w;
Neko, thanks for everything 030

För dinna kommentarer, som alltid får mig på bra humör och att jag fick fixa detta inlägget till dig! ^^
* panda hug <3*
Hoppas att din födelsedag kommer bli awesome med en maffig tårta och häftiga presenter ;3

Grattis på din födelsedag! (☞≧ヮ≦)☞

(Lyckades jag göra Hetalia smylisen för Amerika? xD)

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 juli 2014 18:41

Ugh, det har blixtrat jätte mycket här och varit strömavbrott 5 gånger, den sista var hemskt ;^;

Det fanns inget internet 0.0

I ungefär en timme o.o

Fast, som ni ser överlevde jag xD

Istället målade jag! Owo

Men, inte på min serie...hehehe....sorry.

Jag ska jobba på serien, okej? xD

Har jag sagt till er att jag gillar horror och trailer? owo

...

Ibland.

Är det bara jag, som skrattar till alla horror animer? xD

Om det händer något jätte alvarligt i animen, en blodig scen så sitter jag bara där och skrattar och säger what? x,D

Okej, det är bara jag.

Wait! Ta mig inte som en värsta mördare nu eller något sådant! Det finns ochså scener som jag inte vågar titta på ochså! O.O

Så att ni inte tar mig till en creepy tjej som skrattat till allting sådant o.o

Men, om vi nu tar den on-going animen som rätt måga tittar på, tokyo ghoul.

Är det seriöst bara jag som skrattar till den? o.o

När den där gubben som har lilla hår som vissade sig i episode 4, som jag inte har någon aning vad han kallas, och han började skratta av någon anledning som jag heller inte minns, så skrattar jag ochså x,D

Jag blir helt what? What are you doing, man? Don't give me that look xD

Så ja, jag hade lust att måla något creepy :3

Borde man varna till alla känsliga tittare? Well, en halv creepy teckning kommer nu så ja, varning~

  

Do I look cute? ^-^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 juli 2014 18:40

Okej, igår började jag på en ny anime~

Och om ni undrar vad jag gjorde idag så är svaret enkelt, tittat på animen xD

Sankarea.

Vet ni hur länge jag har viljat titta på denna animen?

Väldigt länge.

OCH DEN ÄR SÅ BRA!

Alltså, en massa zombies och jätte bra karaktärer owo

Minuset med animen är väl bara allla ecchi scener -.-'

Men, bryr mig inte så mycket om det bara koncentrerar mig mer på storyn~

Jag som fullkomligt älskar karaktärer med fox spirit och sådant, så älskar jag huvudkaraktären xD

Chihiro Furuya, jag älskar honom >3<

Han är så söt när han ler~ Nejmen, han är en jätte bra karaktär okej? xD

Och Sanka Rea, vem kan inte gilla henne? ;^;

Hon är så gullig ;-;

Så ja....I SHIP THOSE SO FREAKING MUCH!!!!

THEY ARE SO CUTE TOGETHER! <3

* fangirling*

Måste skriva om den så snabbt när jag har sätt klart den~ och det kommer förmodligen bli snart :3

 

I MEAN, JUST LOOK AT THOES TOO! <3333

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 juli 2014 17:16

  

Friday special!: Minecraft- Enderman: Animated ver!

När jag skrev om minecraft så ville jag hur mycket som helts måla något på datorn xD

Så ja, jag la undan min serie och tog fram min ritplata istället! Owo 

Jag ville istället för en fyrkantig version av Enderman så ville jag göra en animated ver!

Men, vad är enderman då?: 

Enderman är ett monster i spelet minecraft. Den är lång och svart och har lilla ögon. Om du tittar på den eller om Enderman ser dig, så dödar han dig. Han tar även dina saker.

Alltså, titta aldrig in i endermans ögon om du inte vill bli dödad.

Tycker att enderman är en sådan otrolig gullig monster och jag älskar den, så jag var bara tvungen även om enderman skrämmer livet ur mig på minecraft xD

Om ni undrar vilket program jag använder, så säger jag välden sämsta program till detta. 

Paint.

Rekommenderar inte till er som målar anime och manga!

Men aja, jag satt i ca 5 timmar och blev sedan klar med den~

En massa kopirera saker fick jag fixa och efeketer som tog mig några extra timmar och när jag var klar med bilden, så dog min hand och jag led så mycket så jag kunde inte sommna den natten~

Hoppas iallafall att ni gillar bilden eller teckningen som jag målade :3

  

Klicka på bilden för 1000 gånger bättre bild, gilla inlägget för mer animation version bilder och kommentera vad du tyckte! :D

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 juli 2014 15:20

Håller just på med friday special inlägget! :D

Men, ville bara nämna några få saker vad som händer just nu~
Idag är det den 25 Juli~
Och alla fyller år xD
Min storebror fylller år idag och fick playstation 4 den nyaste, och är helt övenlycklig~
Men, idag så fyller ochså Amanda år~
Du läser förmodligen inte min blogg, Mandy och jag har redan spammat dig på skype men, grattis på din födelsedag igen xD
Sen så fick jag min nya neo tidning idag owo
* crazy fangirling*
Sedan så har jag sett klart första säsongen av gintama! :D
Så nu, tänkte jag ta en litne paus från animen och kolla på en 13 episode anime + 1 OVA!
Fast, först de nya avsnitten av dom nya animerna <3
Hehehe...Vilken animem kommer jag börja titta på då? Owo
Jag är så elak och avslöjar det inte än~
It's gonna be a surprise ^^

  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards