❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 27 juli 2014

Det där med horror och trailer~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 juli 2014 18:41

Ugh, det har blixtrat jätte mycket här och varit strömavbrott 5 gånger, den sista var hemskt ;^;

Det fanns inget internet 0.0

I ungefär en timme o.o

Fast, som ni ser överlevde jag xD

Istället målade jag! Owo

Men, inte på min serie...hehehe....sorry.

Jag ska jobba på serien, okej? xD

Har jag sagt till er att jag gillar horror och trailer? owo

...

Ibland.

Är det bara jag, som skrattar till alla horror animer? xD

Om det händer något jätte alvarligt i animen, en blodig scen så sitter jag bara där och skrattar och säger what? x,D

Okej, det är bara jag.

Wait! Ta mig inte som en värsta mördare nu eller något sådant! Det finns ochså scener som jag inte vågar titta på ochså! O.O

Så att ni inte tar mig till en creepy tjej som skrattat till allting sådant o.o

Men, om vi nu tar den on-going animen som rätt måga tittar på, tokyo ghoul.

Är det seriöst bara jag som skrattar till den? o.o

När den där gubben som har lilla hår som vissade sig i episode 4, som jag inte har någon aning vad han kallas, och han började skratta av någon anledning som jag heller inte minns, så skrattar jag ochså x,D

Jag blir helt what? What are you doing, man? Don't give me that look xD

Så ja, jag hade lust att måla något creepy :3

Borde man varna till alla känsliga tittare? Well, en halv creepy teckning kommer nu så ja, varning~

  

Do I look cute? ^-^

 
 
natalia

natalia

27 juli 2014 21:42

Skulle vara jättesnällt om du kunde gå in på min blogg o skriva vad du helst läser på en blogg!

Kramar <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Bakaneko

Bakaneko

27 juli 2014 23:45

Jag har börjat gilla gore nu på senaste tiden, det väcker min sadistiska sida till liv fast jag bara skrattar xD
Så du är absolut inte ensam om det! owo Du borde absolut se Fate/Zero, i andra avsnittet så var det en awesome barnmördare (han är en av de bästa karaktärerna faktiskt) som kallade en servant, och han hade tagit med sig ett barn som offer, och servant;en släppte lös ungen så man trodde han skulle få gå fri men sen helt plötsligt bara BANG så blev ungen brutalt mördad, jag skrattar så himla mycket åt det x'D
ÄTSCENEN I TOKYO GHOUL FICK MIG NÄSTAN ATT KIKNA AV SKRATT

Din teckning är jättesöt, btw~

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 juli 2014 19:26

Wieeee owo
* hight five for horror, trailer and gore xD*
En karaktär som är en barnmördare och dödar barn utan någon tveka?
...
Omg, det låter ju helt awesome! OwO
Och jag som trodde Fate/zero var en lugn anime, en liten blanding av clannad eller kanon x,D
ELLER HUR! TOKYO GHOUL BORDE VARA EN BLANDING AV KOMEDI ANIME ISTÄLLET XD
Thank you~ :,3

 
Linnea

Linnea

29 juli 2014 11:51

Såå fin teckning! Rosetten är bara såå söt! Jag älskar att rita, och om du vill se lite av mina teckningar så har jag ett dA konto här: http://linnealovisa.deviantart.com/
(är inte säker på att jag fick med länken så lägger den en extra gång i hemsida- fältet. Hoppas ok!)

Okej jaha... Scary scener och du dör- av skratt... Okej haha!

Necropops baksida finns upplagd på Bleckmossens hemsida! •^.^• Knsk du vet;)

http://linnealovisa.deviantart.com

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 juli 2014 20:54

Tack så jätte mycket! :D
Då är vi två om att älska rita! ^w^
Länken funkar jätte bra! Och omg o.o
Dog lite när jag kollade in din DA~
Du målar jätte fint vet du väl? ;)
Såg det och ja, blev överlycklig kan man säga :,D
Necropop, kan bara inte vänta tills den kommer ut! Och så finns ju en konvent som hetter peppcon eller något liknande, och där kan man köpa den i förväg ;^;
Jag vill åka ditt och träffa dom och köpa den ;-;

 
Bakaneko

Bakaneko

29 juli 2014 14:33

DU TRODDE FATE/ZERO VAR EN LUGN ANIME?! SKÄRP DIG KVINNA, DET ÄR ETT BLODIGT SURVIVAL GAME FULL AV TAKTIK DÄR INGEN MÄNNISKA GÅR SÄKER OWO Även erkänd som en av världens bästa animes, se den~

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 juli 2014 21:07

Alrigth, this sounds freaking awesome OwO
Har hört en massa från animen, tror att kommer få fixa en plats till den animen i min "top 5 anime list" 0w0

 
Ingen bild

Linnea

29 juli 2014 22:41

Aww tack:')
Ja, skulle så gärna vilja vara i Stockholm på peppcon och allt det... Men hehe, först måste jag ta tåget till Åbo, båten från Åbo till Stockholm, få tag på några svenska kronor och sedan göra om allt det en gång till för att åka hem...

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 juli 2014 18:03

Et låter ju jätte krångligt Dx
Jag har det jätte lång bort från stockholm och inga pengar, då man som mest behöver dom ;^;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards