❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 februari 2018

/ SOMEBODY TOUCHED MY SPAGHET \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 februari 2018 18:15

/ Better an oops than a what if \
Jag har en sådan stark vilja att ändra designen på bloggen men samtidigt, min lathet är starkare
Eyyy gissa vem som är tillbaka ( för tillfället ) 
That’s right, vintern är här igen herregud ser ni snön ute?
Men jag är också här, som en bonus. 
Har varit upptagen med en sådan sak som kallas för ” livet ” ( har nu hört om det förut? ) och allmänt inte haft lust att blogga bara vill pyssla istället. 
Fast idag fick jag en känsla att vilja blogga och därför är jag här, låt mig dela med mig av mitt liv:
 
> Jag har fyllt år och är officiellt 17 år, det känns faktiskt jätte bra och har filosoferat jätte mycket vad jag vill göra med livet och en sak var bland annat att skapa tonårs minnen. Alright nu gillar väldigt många i min ålder att festa, dricka och haffa på killar men som ni märker är jag lite speciell.
Det är helt enkelt inte min sak och jag föredrar att tälta, skapa en film eller vara med mina galna vänner och beställa en hamburgare utan bröd etc. Jag vill helt enkelt prova på nya spännande saker och det gjorde jag på min födelsedag, då jag för första gången åkte längdskidor. Det blev en oglömbar äventyr med mycket skratt!
 
> Trivs mer i klassen, har liksom hittat min plats och gillar min omgivning. Visst är det mycket plugg men man har anpassat sig till det nu!
 
> Har blivit helt beroende av stjärntecken. Det har jag alltid varit men när en kille gissade att jag var Vattumannen efter ren kort konversation lockade det mig att läsa om de 12 stjärntecken. Typ 84% stämmer på mig av all text jag har läst och först trodde jag att man anpsarr sig till texten så då läste jag om mina vänner och deras stjärntecken. Det passade oerhört bra och ju mer man läser desto mer stämmer det. Tycker helt enkelt det är jätte intressant!
 
> Hantverk. Vad mer ska jag säga? Min största passion och har verkligen pysslat mycket och förhoppningsvis ska jag dela med mig med några bilder!
 
> Memes. Ja. Rädda. Mig. 
 
Oki oki, tack ni som har läst det här inlägget och om du fortfarande har tråkigt rekommenderar jag att läsa om ditt stjärntecken för du kommer verkligen bli inspererad! Take care buddies and travelers~!  
Relaterad bild
 
 
Krepi

Krepi

24 februari 2018 20:16

Jag har inte varit här på ett tag men jag blev tbh så glad av att se att du fortfarande är här, det behövs fler bloggar som dina [[jag brukade vara galax.bloggplatsen.se]] ;;

http://hajime.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 mars 2018 21:51

oh my goodness är det Krepi yes it's Krepi. Du anar inte hur glad jag är att någon är kvar här på bloggplatsen och att du liksom snubblade in på min blogg. Tack så jätte mycket and u know what, din blogg och din kreativitet är 11/10 u inspire me

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards