❀ DiDi ❀

Alla inlägg under februari 2017

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 februari 2017 21:30

/ *BOOM* 
Mom: What was it?
Me: My shirt fell of.
Mom: It sounded a lot heavier then that...
Me: I was in it. \

 

Va fasiken det är ju sportlov iDAAAAG ÄNTLIGEN JSBXJLWBFJSHD
Har varit rätt skol trött och ni som är Sherlock holmes kanske kan lista ut varför >->
Amen nu är man ju liksom ledig vad ska man göra nu man kan göra allt, och mitt allt är ett enormt allt så jag vet inte vad jag ska välja bland allt.
Gaah är det bara jag som har sådana problem skräp dig Sandra 
Jag gör ju ett dockhus i syslöjden av en gammal väska så den ska jag fortsätta med och göra klart undervåningen~
Och så måste jag göra mig mentalt redo för allara sorgligaste hjärtans dag.
På tal om ingenting så köpte jag penslar häromdagen och slösade seriöst bort 112 kr för penslarna är ju sämre än Donald Trump sopkvast.
De är så stela och allt åket av liksom gaaaaaAAAAH OCH JAG SOM ÄR SÅ SNÅL DOM DÄR 112 KR KUNDE JAG JU HA ANVÄNT TILL NÅGOT BÄTREEEE WHYYYYYY *flip the penslar" 


Ayee vad har jag hållit på med undrar säkert ingen men ändå.
Gjort inget speciellt ovERWATCH NOPE MAN FÅR JU INGET BRA LÄNGRE BRA 4 EPIC SKINS LIKSOM NICE TACK MEN VORE NOG LITE MER TACKSAM OM DE VORE ROOSTER OCH INTE SÅDANA SOM MAN KAN FÅ I VANLIGA FALL ARGGHGHGHG
beklagar, är bara lite upprörd.


Ehm idag på morgonen gick jag en promenad or skuttade för att vara exakt var liksom lite övertaggad och glad och inte ens jag vet varför, jag har ju sådana stunder.
Och resten av dagen var jag stressad av ingen anledning, men jag har ju sådana 
stunder med.
Även brukar jag blogga utan något särskilt ämne, men jag har ju sådana stunder LÄGG AV MAN MÅ VÄL VARA SERIÖST FÖR EN GÅNG
jag är ju sorglig som pratar med mig sjäv och om det finns någon där ute som läser detta så snälla ring inte psykohemet eller något liknande tackar.


jag har inget att skriIIIVA JAG VET VAD ALLTSÅ JAG GICK EN PROMENAD 
JU PÅ MORGONEN.
OCH OMG JAG GICK FÖRBI EN LITEN SJÖ OCH DET VAR SÅÅÅ MÅNGA ANKOR
OCH NÄR JAG KOM NÄRA DOM SÅ FLÖG ALLA TILL MIG OCH RÅSTIRRADE PÅ MIG
JAG BARA URSÄKTA MIG FÅR JAG GÅ FÖRBI
För det första vågade jag inte gå förbi för jag var rädd att de skulle jaga mig och för det andra vem är rädd att ankorna ska jaga efter en?
Jag samlade till sist mod och gick förbi ank armen som bestämde sig att stalka mig, som tur blev dom uttråkade och lämnade mig ifred.
Dude, that was terrifying, det var något vid stilen " YOU SHAAAAAAL NOOOOT PAAAAS " fick bara en mini hjärtattack ja.

           

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2017 21:56

    

/ How do I like my eggs? Umm, in a cake \


Eyyy jag skriver ett inlägg that's something new.
Hoppas att allt glittrar där hos er och välkommen till ett nytt inlägg~!
Har ingen aning om vad jag ska skriva om men jag kör bara på, go with the flow I guess.
Som sagt fylld jag år i torsdags och det känns som om det vore evigheter sedan like

" Javisst ja! Jag fyllde ju år nu i veckan huehue"
Min bro bakade Amerikanska cookies vilka även kan kallas för mästerverk, och så fick jag en massvis chockers, en bokhylla och smått och gott c8
Aye har inte så mycket mer att säga om min födelsedag actually C:


Wait A sec, fryser typ ihjäl skall bara hämta en tjocktröja
Okok är tillbaka, totalt onödig information men jag är lite sådär~
Musik kan vi ju prata om! Fun fact, lyssnar alltid på musik när jag bloggar för jag blir taggad av musik och jag får ut det i mina inlägg vilket gör dom till mindre tråkigare c':
Jag fullkomligt älskar fall out boy, men även Panic! At the disco och nu har jag lyssnat på imagine dragons cuz why not.
Det senaste har jag lyssnat även på Disney musik igen, ofc jag kommer aldrig undan.
Doe lyssnar jag just nu på spansk musik för jag vill lära mig spanska och ger ett tappert försök att lyssna på spansk musik, med hopp att jag lär mig något.
Även MIKA är ju härlig artist btw, man får ju inte glömma bort honom.
Överlag gillar jag många olika gener av musik men hip hop och rap minst, rock är nog enklast för mig att gilla. Såklart har jag mina japanska låtar som jag gillar och bara instrumental musik men allt beror på vilket mood jag är på~


Har börjat läsa pappersstäderna och den är bra än så länge men helt ärligt har jag inte så höga förväntningar för personer i min klass som har läst boken anser den som mindre bra, så ja vi får se vid slutändan vad jag tycker om den.
Men väldigt skönt att läsa en svensk bok för att det är mer för avslappning när man förstår allt, till skillnad till polska böcker där det verkar att man läser trollformer och fattar inget.

Jag skäms så mycket att jag inte har kollat eller spelat undertale, så vet inte om jag ska bara slänga in mig i den fandomen och låta dom ta över mig.
Man kan säga att jag är en aning rädd.
Doe är jag så taggad att pärla något från undertale cuz jag har dom mesta färgerna och det finns hur mycket som helst på internet hur man pärlar några karaktärer and I'm so excited to do that.
Vill ju pärla något från overwatch också men det kräver så många olika nyanser av färger på pärlorna och att få tag på pärlor innebär att offra pengar.
Jag som är så snål.
mEN DET ÄR UTFÖRSÄLJNING I EN PYSSEL BUTIK SÅ DÄR SKA JAG MINSANN KÖPA UPP ALLT HUEHUEHUE


Aye övrigt random information är väl att jag älskar youtube kanalen ijwtbc tack så mycket Hanna att du drog med mig och gjord mig beroende cx
Har matte och so prov i veckan, råkade ladda ner pinterset för ville ha en bild och nu kan jag inte radera appen.
Alla dessa bilder, alla dessa fina bilder.
Someone help me
Det är iskallt här vintern har kommit ännu en gång.
Jag har inte fått något coolt från overwatch än, bara en massa icon och jag bara " men, D.VA och Mei då?, legendariska skin då?"
Well, nope.
Teater på onsdag och vi fick reda på att dom planer ge oss manus och fortsätta att göra en teater med temat " vi och dom " oCh dDOCKDKNKDC DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN JAG FÅR MANUS OCH ALLT ÄR SÅHÄR ALLVARLIGT OCH TÄNK ATT JAG FÖR EN EGEN ROLL DJXBJBXD
jag är så glad.
En karaktär som jag känner bäst, och att dom väljer vilken karaktär som passar mig bäst och allt gAAAAH SÅ TAGGAD vi får veta mer senare efter sportlovet ;u;
Annnnd that was it!
Hoppas ni hade en trevligt stund när ni läste inlägget och jag hoppas ni får en bra vecka~! c:

 
Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 februari 2017 21:52

/ It's now all these cliche shoujo manga starts, at the year of 16 \


Kom hit för att byta min korta presentation från 15 till 16 men kände att när jag ändå var inloggad kunde jag slänga in ett kort inlägg and yeah det blir ett längre sedan i helgen c:
Nämen jomen jag fyller år idag och har haft en väldigt trevlig dag i skolan liksom jag börjar komma igång igen i skolan och det är bättre nu doe kan jag ha depp stunder men welp, vem har inte det nu?
Vädret ute är ju förfärligt och man har inget precis att se fram emot och till våren är det ju mycket kvar och I dunno.
Många är sjuka och en hel del har ingen energi i kroppen verkar det som, sooo yeah jag behöver ju inte vara en av dom nu när det redan finns så många sÅ KOM IGEN SAAANDRA FÖR I VISSELPIPPA
Ja jag kom inte något bättre okok xD
Jag hoppas allt är bra med er där ute och att deppigheten har inte fått tag i eran vrist och dragit ner er, se bara till att skaka av den i sådant fall! cx
* Casting on you a magic sparkling spell om you (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards