❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 2 februari 2017

/ IT'S MY PARTY \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 februari 2017 21:52

/ It's now all these cliche shoujo manga starts, at the year of 16 \


Kom hit för att byta min korta presentation från 15 till 16 men kände att när jag ändå var inloggad kunde jag slänga in ett kort inlägg and yeah det blir ett längre sedan i helgen c:
Nämen jomen jag fyller år idag och har haft en väldigt trevlig dag i skolan liksom jag börjar komma igång igen i skolan och det är bättre nu doe kan jag ha depp stunder men welp, vem har inte det nu?
Vädret ute är ju förfärligt och man har inget precis att se fram emot och till våren är det ju mycket kvar och I dunno.
Många är sjuka och en hel del har ingen energi i kroppen verkar det som, sooo yeah jag behöver ju inte vara en av dom nu när det redan finns så många sÅ KOM IGEN SAAANDRA FÖR I VISSELPIPPA
Ja jag kom inte något bättre okok xD
Jag hoppas allt är bra med er där ute och att deppigheten har inte fått tag i eran vrist och dragit ner er, se bara till att skaka av den i sådant fall! cx
* Casting on you a magic sparkling spell om you (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards