❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 maj 2014

Måste plugga -.-

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 maj 2014 16:18

Måste plugga...

Det var det ända jag sa idag xD

Vet ni vad! 

PÅ SO I SKOLAN SÅ BÖRJADE MED VI HISTORIA!

I LOVE HISTORIA <3

Vi ska läsa om den 30-åriga kriget owo

Gusstav || Adolf, hans dotter Kristina och deras liv och sen allt som hör till det OwO

Kan ni fatta, förr i tiden så var det krig och Sverige hade en jätte stor makt, hela Finlad, En hel del av

Norge och mycket mera! Även så fick vi revanse på Danmark! 

...

Forgive me.

Blev bara...Fingrana skrev av sig själv säger vi.

Sorry.

I skolan så hände det väl saker men inget som jag tyvärr kan skriva på bloggen ;-; 

 

Spanska, matte, svenska och So-prov om religonen....Det blir ingen anime idag antar jag ;-;

* the homework is killing me*

 
 
Fille

Fille

15 maj 2014 19:18

Lyskos! :O Jag älskar historia men vi hade en korkad lärare som inte hade det ämnet med oss...den enda historian som jag har haft är första och andra världskriget, men det var inget stort arbete... :(
Älskar gammal svensk historia med alla kungar, men medeltiden är nog mest intressant...Ask me anything about the asagods and I'll know the answer...hehe det är nog mer mytologi, men jag ser det som historia eftersom det hör ihop med vikingarna. ^^'
Folk verkar tycka att historia är dötrist och slöseri med tid. :'( Kul att någon verkar gilla det i alla fall. *Highfive* xD

http://www.mylittlebox.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 maj 2014 21:37

Är väldskrigen de ända som ni har pratad om ;^;
Det finns ju så himla mycket mera! Gustav Vasa, 30- åriga kriget and all that x)
Medeltiden, det är så intressant owo Jag kan verkigen inte förstå att man hade det förr! Och hur sjukt mycket som har förändrast!
Det finns en massa som bara hatar historia och fattar inte varför man ska lära sig det -.-
Historia är hur viktigt som helts, man måste ju veta vad som har hänt i sitt land xD
Äntligen någon som förstår sig på historia < 3 * highfive* x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards