❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 maj 2014 18:08


  

Friday special!: Mail time!

Alright, denna fredagen som sagt kommer jag vissa upp era bilder som ni skickade till mig på mailen!
Men, det blev inte så mycket...;-;
Alltså, en underbar tjej skickade en mail till mig med tre teckningar Och Så Amanda hade några teckningar~
Så, bättre än inget!
 

  

Av: lollolarsson.bloggplatsen.se

  Av:lollolarsson.bloggplatsen.se

Av: lollolarsson.bloggplatsen.se

Alla dessa tre hade hon mailat in! 

Tack så jätte mycket att du skickade in dina teckningar!

Dom är hur fina som helts! x,3

Nu till Amandas teckningar~ Amanda går alltså i min klass~

OCH HON MÅLAR JU HELT AMAZING :,D

  

Av: Amanda

  

Av: Amanda.

Älskar teckningen med hundarna~

Tack att du ville va med Amanda ^^ 

* Panda hug *

Det var allting som jag hade för idag! Tack så jätte mycket Lollo och Amanda att ni skickade in Era teckningar! 

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 maj 2014 13:55

Vi hade elevensnval idag, och det blev verkligen snurrigt!

Hur ska man säga, jag valde dans och vi tränade på...

Bugg.

I just say like this, man snurrar hela tiden och jag blev hur yr som helst xD

Fast, det var roligt! 

Men, när vi hade lunch så gick branalarmet! 0.0

Alla blev chockade eftersom dom hade inte förväntat sig att det skulle just då komma! 

Men, som vanligt var det något fel på dom -.-

Sen så imorgon är det klassresa! Längraaaar! 

Måste sluta inlägget nu men sen så kommer ett friday special! 

Så, ses! ^^

  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards