❀ DiDi ❀

Alla inlägg under mars 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 mars 2015 16:26

Oi oi oi, snart så blommar alla körsbärsträden i Japan and you know Sakura Sakura~
Och jag är i mitt rum?
Pfffft, ni måste skämta med mig eller?
Ja visst är mormor lite lat av sig men underskatta inte Mah ben för jag klarar minsann att stå och kolla på körsbärsträden, mormor är badass ya know.
Ack ack, Sakura är så fint namn har ni tänk på det or? Sakura-chan~~~~~~~~
Om man bara kunde heta Sakura istället för Sandra
Ack
Så nära
Båda börjar på Sa men come on why dude ya hate me~
MEN SEN SÅ SKA R:ET HATA PÅ MIG
DE BEHÖVER INTE PÅMINA MIG OCH PLÅGA
JAG KAN INTE UTALA R OK?
VARFÖR HAR GREKERNA HATAT PÅ MIG OCH LAGT TILL ETT SÅDANT HEMSKT BOKSTAV I ALFABETET?
Orkar inte vara seriös so i just go with the flummig style
Jag är inte full ok jag är mindre årig so u can keep CALM~
Ska nog satsa på någon tag i veckan, har fått förslag om harry potter tag då det ska fixas ofc ;u;
...
Ja just det
Jag har ju No läxan som ska lämnas in idag i Google classroom
Och jag har inte gjort hälften
Där försvann glädjen

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 mars 2015 20:46

HERREJÖSSES
HAR MUGGAR ALLTID VARA SÅ FÖRBASKAT SÖTA OCH FINA?
HAR JAG VARIT SÅ BLIND ELLER?
Kort sagt så åkte vi till stan och jag fangirlade dock lite för mycket över strumpor och muggar? :'3
Var inne i Intersport och hittade så underbara långasockar där från Björn Borg och de är så färgglada och i just love it ;u;
Ska kanske inte ta kort på dom precis ny för jag har gått med dom hela dagen och de är kind of smutsiga x'D
Men ni kommer att träffa på dem ska ni se ;w;
Men sen.
Vi åkte till osterian eller vad det kallas, ett hus fullt med ost ok?
Och eftersom det snart är påsk
Så kommer alla dessa färger
Och jag står där framför en hylla
Och alla glor på mig
Då jag kramar om alla muggar
Ack
This is to much

DET VAR SÅ MYCKET SÅ MYCKET ATT JAG SPRANG RUNT I HELA AFFÄREN SÅ ATT MIN FAMN FYLLDES MED FÄRGGLADA MUGGAR OCH SÖTNESS DET VAR SÅ MYCKET OCH JAG ÄLSKADE ALLT
Fast livet är hårt och man var ju tvungen att lägga ifrån sig allt, men jag skulle ha något.
Och där står jag framför två muggar
Och ska göra mitt val
Den stunden visste jag att detta skulle vara en av de svåraste valet i mitt liv unipans, lyssna vad mormor ska säga.
Ack, vad svårt det var.
Försökte övertala att Mateusz skulle köpa den ena och jag den andra men pffft, han just nope och jag fattar bara inte
Några har en väldigt konstig smak
Pffft.
Efter ca 20 min så fick familjen nog av mig och sa att jag skulle ta båda att de skulle vara Mah påskägg och min lilla hedliga enhörning x'D
Kramkallas och fangirl i gusse, skämde bara bort mig lite när alla glodde vad jag hållde på där med min hatt och gula tröja å två muggar som jag kramade sönder c':
Så där fick jag min insperation att göra en ny header men mysiga färger och så passade Luka megurine så bra in i bilden så hon förtjänade helt klart att vara med tillsammans med potatisen c':
Anyway
MUGGAR FOR THE WIN

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2015 22:24

This is not good.
Reklamerna har kommit på mig
Really not good at all

Förbaskade bokus, kommer hata på mig så länge jag inte köper något~
MEN GÅ INTE IN I FÄLLAN
OM NI KÖPER NÅGOT MER
SÅ KOMMER BARA MER JÄDRA REKLAM UPP
That's the world we live in

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 mars 2015 19:15

Ack, det blev inget inlägg igår~
Hade skytte tävling och vi glömde av när vi skulle skytta å vi åkte 18:00 och det visades att jag skulle skytta 19:20 och Mateusz 20:05 så vi fick ju vänta en lång irriterade stund av hatande på oss som har sådant underbart minne >n<
Sen så idag hade jag igen skytte men det gick bra på båda, vårt lag vann i ett lag skytte med 19 skytte föreningar så där fick jag en stor kram från Kalle (skytte gubbe) och idag så överlevde jag finalen på skaraborgserien så yey >u<
Dagen fail är såklart när jag var i skytte tävlingen å skulle gå på toan men det fanns inget toalettpapper men jag kom på en lösning xD
Sandra rekommenderar att kolla förts om det finns toalettpapper innan du gör ditt~
Annars så lever jag förutom att jag var nära att döda mig själv när jag halkade i trappan men som jag sa, lever jag~ :3
Det händer rätt ofta att jag halkar i trappan men man lär sig ändå aldrig x'D
Nu när påsklovet har kommit och kramat om oss alla så ska jag fabulösa bloggen känner jag med lol inlägg and stuff like that x'3
Lite synd att det var just FS som man missade men vi får helt enkelt göra nästa FS mer mysigare och trevligare! :D
Sen så har jag bara läst inu x Boku ss och den är så fint målad och jag läser om en sida minst 3 gånger och kollar på bilderna i 5 minuter, ibland 10 när det gäller Miketsukami leende ;u;
Ta hand om er och så får vi se vad det kommer bli för inlägg imorgon :'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 mars 2015 17:48

Och så hade man spanska redovisning imorgon och läxa~
Det är alltid något ._.'
PÅ FREDAG ÄR DET PYJAMAS DAG! ;W;
...
Ja just det har jag redan skrivit om.
MEN EFTER DET SÅ ÄR DET PÅSKLOV~~~~!
Känner ni peppen? Cuz i do it 8D
Gillar påsken, allt är så färg glatt och man just Wei >u<
Sen på syslöjden imorgon borde jag bli klar med min mössa så yolo på det >:3
Den blev inte bra men efter det så ska göra en adventure time Finn mössan, men kanske får jag inte det för det ändå jag gör är mössor >.>
Men då får det väl bli långstrumpor, cosplay och allt sådant, det finns alltid något man kan göra >8D
Har bestämd mig
Det ska bli långstrumpor
Inte vilka som helts, vara regnbågs strumpor

Kanske inte snygga, men fabulösa C':
Sen så Will i promise över alla rengbågar att jag ska kolla klart på gintama under påsklovet~
Iallafall de 201 avsnitt, är på 171 c':
Som sagt tar det sin tid, men säkert innan sommar ska jag se klart den för då ska jag börja på Hetalia och Fairy tail~!
Mobba mig inte
Jag har inte sett FT
Förlåt
Men detta året ok?
;-;
SEN SÅ HAR ÄNTLIGEN MIN MANGA KOMMIT
OCH DOM ÄR SÅ FINA
SÅ FRUKTANSVÄRT FIN INU X BOKU SS OMSLAGEN >u<
Kollade igenom den för jag är så nyfiken och hela animen är i 12 ep (+OVA) är i 2 och en halv bok.
Annars så går mangan jätte snabbt eller så är det animen, men det borde vara animen som gick så snabbt för det brukar vara så~
Ser verkligen ifram imot att läsa hela serien, den är ju så fin målad också ;u;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2015 16:09

Mitt paket har inte kommit men jag orkar inte bry mig längre.
Jag har bytit omröstning i bloggen! 8D
Och förra frågan var om jag skulle fortsätta blogga varje dag~
Jag blev så glad av resultatet, I HAVE FANGIRLS & BOYS
ÄR BARA SÅ HAPPY DESU
ARIGATO UNIPANS, I HEART YA ;u;
Tack så sjukt mycket alla som röstade, det ser ut som om jag får absolut göra mitt bästa för att lyckas blogga varje dag! >:D

Så kolla in den nya omröstningen om ni är nyfikna~
Idag på hemkunskapen så skulle jag och Romeo göra en inbjudan till en middag eller något och den blev ju så fab ;w;
Romeos hand kom i vägen men ignorera den bara, den smälter in i bilden~

Man kan aldrig ha för lite kawaii kinder
Det ser lika bra ut vem som än har det >////<
Dengeki Daisy har fått extra kapitel now, love so life som jag älskar bara mer och mer har ch 86 som är ute nu och sen så har jag ingen större koll >^<
Vi har bytt platser i klassrummet nu och ack
SÅ NÄRA ATT SITTA VID ETT FÖNSTER
OCH LÄNGST BAK
MEN NOPE
DET KOMMER ALDRIG ATT BLI SOM I EN ANIME
Att man sitter längta bak vid fönstret, och bara tittar ut på körsbärsträden...fast vi har bara en massa trökiga träd men hey, fantasy~ :D

Fast ibland så tar jag Mah klassmates plats för Rebecka är ju så snäll xD
Wei, då så har jag träning nu och engelska så adjös med er vi ses snart c:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 mars 2015 17:30

  Mitt paket skulle ha kommit idag
Men vi pratar ju om mig
De skickade ett sms där det stog "brevet har skickas nu" och det var vid 11 tiden
Men såklart så kom det inte fram
Och imorgon kommer jag knappast ha tid att läsa
Ugu
D:
Det är något självklart att det ska komma sista dagen eller? xD
Sen så har vi ju dagens fail...
Okej, så efter lunchen så hade elevrådet en säkerhet vandring eller något liknande~
Så jag pratade rätt mycket om vad jag tyckte och säkerheten and stuff like that~
Sen så på spanska så kollade spanska läraren jätte konstigt på mig~
Och mina klasskompisar också~
När skolan är slut så säger Wilma och Nellie "Vad har du mellan tänderna? x'D"
Och jag stannade till
Undersökte på mobilens kamran
Nej
Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej
njenjexbfeijbdkhwvcqjosbbxih
Hade något svart mella tänderna efter lunchen och eftersom mina underbara kamrater sa ingenting så skämde jag bara ut mig lite framför rektorn, hela högstadiet (vi var i deras klassrum) och lärarna~
Det var hemskt ok?
Det såg ut som snus eller något jag hade mellan tänderna och jag plågades när jag fick reda på det
Det gjorde väldigt ont
Such a fail
Senare hade jag och Romeo en sådan fin chat med rosor är röda och violer är blå saken så man kan väl viss upp det då xD
Lite heartbroken blev den ju med en massa feels~
Amanda skrev den där med klämman och jag var bara wut? xD
Bra där Amanda 8D

Bra sätt att ta ut sin ilska, skriv dikter och så blir att bättre
Sandra rekommenderar
Fast jag var inte sur precis~
Lol
På fredag så ska vår klass ha pyjamas dag och alla ska ha pyjamas~
You know vår klass, vi är så smarta att vi kom på detta :'3
Ska kanske läsa några One shot för att dränka ner min sorg så vi ses~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards