❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Fangirl/boy desu~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2015 16:09

Mitt paket har inte kommit men jag orkar inte bry mig längre.
Jag har bytit omröstning i bloggen! 8D
Och förra frågan var om jag skulle fortsätta blogga varje dag~
Jag blev så glad av resultatet, I HAVE FANGIRLS & BOYS
ÄR BARA SÅ HAPPY DESU
ARIGATO UNIPANS, I HEART YA ;u;
Tack så sjukt mycket alla som röstade, det ser ut som om jag får absolut göra mitt bästa för att lyckas blogga varje dag! >:D

Så kolla in den nya omröstningen om ni är nyfikna~
Idag på hemkunskapen så skulle jag och Romeo göra en inbjudan till en middag eller något och den blev ju så fab ;w;
Romeos hand kom i vägen men ignorera den bara, den smälter in i bilden~

Man kan aldrig ha för lite kawaii kinder
Det ser lika bra ut vem som än har det >////<
Dengeki Daisy har fått extra kapitel now, love so life som jag älskar bara mer och mer har ch 86 som är ute nu och sen så har jag ingen större koll >^<
Vi har bytt platser i klassrummet nu och ack
SÅ NÄRA ATT SITTA VID ETT FÖNSTER
OCH LÄNGST BAK
MEN NOPE
DET KOMMER ALDRIG ATT BLI SOM I EN ANIME
Att man sitter längta bak vid fönstret, och bara tittar ut på körsbärsträden...fast vi har bara en massa trökiga träd men hey, fantasy~ :D

Fast ibland så tar jag Mah klassmates plats för Rebecka är ju så snäll xD
Wei, då så har jag träning nu och engelska så adjös med er vi ses snart c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards