❀ DiDi ❀

Alla inlägg under mars 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 mars 2015 20:13

IMORGON BORDE MIN MANGA KOMMA
INU X BOKU SS
PLEASE
De skickade den på fredagen så där blev jag sur, man måste ju vänta hela helgen för att något ska hända ._.
Så låt oss hoppas att de kommer imorgon~
För att inte gå runt och tänka på det så har jag läst en hel del romance One shot manga x'D
Eller det har jag faktis gjort ett tag nu, men har inte precis sagt vilka so yes, HERE it comes~
~24 colurs-hatusuki No palette~
http://myanimelist.net/manga/5686/24_Colors:_Hatsukoi_no_Palette
~A small world.
http://myanimelist.net/manga/17361/A_Small_World
~Akuma ga kitarite~
http://myanimelist.net/manga/45239/Akuma_ga_Kitarite
~Animal jungle~
http://myanimelist.net/manga/4196/Animal?Jungle
~Adeyaka Prince~
http://myanimelist.net/manga/24862/Adeyaka_Prince
~Hatsukoi hakusho~
http://myanimelist.net/manga/23854/Hatsukoi_Hakusho
~Cosmic color~
http://myanimelist.net/manga/54179/Cosmic_Color
~Boku No sekai kimi No real~
http://myanimelist.net/manga/11585/Boku_no_Sekai_Kimi_no_Real
~Tonari No Inuyama-kun~
http://myanimelist.net/manga/8421/Tonari_no_Inuyama-kun
~Sono kuchibiru, itadakimasu~
http://myanimelist.net/manga/19620/Sono_Kuchibiru_Itadakimasu
Har Kanske nämt några men you know, mitt minne~
Jag rekommenderar absolut mest cosmic color ;u;
Sen 24-colors hatsuki No palette och hatsukoi hakusho~! >u<

24-colors- hatsuki No palette
Jag tyckte om denna :3
Gulligness och sötness~
Well, sen minns jag inte mer om den xD
I enjoyed it anyway~

A small world
Ack ;u;
Det är så här, att här så shippade jag dem först men sedan so nope xD
De passar bättre så som det är ;w;
En tjej som förlorade sin familj och vid hennes sida står hennes låtsats pappa eller vad det nu var, och låt det bara vara så c':
För de är en sådan underbar liten familj :'3
Och så alla dessa kramar~
och kawainess~
She is My daughter, no matter what~~~~
Naaaaaaaaaw~~~~

Akume ga kitarite
Nää >^<
Det var något som jag inte gillade med denna men jag kan inte precis säga vad~
Eller jo, jag kunde det man jag har ju glömt av
Det finns bättre, så mycket bättre One shot so yes xD

Animal jungle
HADE ALDIGR HÖRT TALAS OM DEN
FAST DEN ÄR RÄTT KÄND
Men nu har jag läst den och jadu, den har väl sina nackdelar och bra delar I guess~
Den var bra när jag läste den men nu när jag tänker efter, så vet jag inte om jag tycker likadant~~~~
Den var helt okej antar jag ^^

Adeyaka Prince
Nej
Den där tjejen, huvudkaraktären
Alltså nej
Nej

Hatsukoi hakusho
Rekommenderar~!
Gillade verkligen att läsa denna samlingen av One shot manga och det var värd det :3

Cosmic color
SÅ FÖRBANNAD SÖT
Det är jätte fint tecknat tyckte jag, så där mysigt och karaktärerna var så härliga ;w;
Definitivt en av dem bästa One shot jag har läst, så gullig med alla bubblor och stilen ;U;
JUST LOOK HOW KAWAII IT IS

Boku No sekai kimi No real
Där lät jag min fangirl själ ta över en stund, wosh~~~
Sista var helt klart bäst kände jag, killen var ju söt när han log xD
Så om ni vill fangirla lite över en romance manga, HERE ya go. >u<

Tonari No inuyama-kun
Detta händer när man försöker lägga till action och plottwist i ett få sidor.
Fast jag stör mig på något...
Ni som läste detta fattar xD
Men hörde hon inte helikoptern, den var ju 1 meter ifrån hennes huvud...Well, manga logic ~

Sono kuchibiru, itadakimasu
Finast tecknad av alla dessa :'3
Satt bara där och kollade hur fint tecknad den var och brydde mig inte om storyn precis xD
STILEN VAR SÅ LIK HONEYWORKS
YOU KNOW, HONEYWORKS SOM GÖR MUSIK VIDEO AND STUFF LIKE THAT?
Ni känner säker igen dom om ni får höra lite musik från dom, fast det får bli en annan gång c8

Nu blev Sandra stolt, äntligen fick jag till ett hyfsat bra inlägg om manga! :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 mars 2015 21:27

Kolla på andra som spelar RPG, målat och filmat är det ända jag har gjort idag x'D
Se vilket fint liv jag har c8
Ska också kolla på anime om jag har tid :'3
I fredags var det månförmörkelse eller något och jag såg inget, bara att himlen blev mörkare~~~~~~
Anuways så kollade jag på RPG pixel horror " The dark side of red riding Hood" och bestämde mig att måla fanart på riding Hood >u<  

Spelet var hemskt btw, inte dåligt men that feels u know, sorglig och hemskt >n<
Om ni inte har något att göra så kan ni undersöka spelet, then u know what i mean >^<

Hur man förstör en saga: Ha med blod och vold, funkar alltid.

Borde skriva om Dengeki Daisy mangan nu när huvudhistorien eller vad det kallas är slut ;-;

och shingatsu wa kimi No Uso, kommande animer, aquarion evol kommande säsonger....och One shoT mangan jag läste...

Imorgon blir det Otaku stuff inlägg antar jag xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 mars 2015 16:09

Friday special!: Casual Cosplay!
ALRIGT, I DUNNO WHAT U THINK BUT I THINK THIS IS AWESOME >:D
Eftersom så många vill ha cosplay inlägg och jag är ju lika duktig som en potatis på cosplay, så kan jag fortfarande ge er insperation x'3
Det finns ju så många man vill cosplaya But hey, DET KOSTAR JU ATT KÖPA ALLT D':
Och alla kan göra detta, casual cosplay for the win~!
Man kan alltid anpassa kläderna till en karaktär ju C:
Casual cosplay är då vardags kläder som man fixar och anpassar så det liknar karaktärernas kläder...kind of xD
Har inte kommit på dessa outfit (kolla vilka ord jag kan, outfit c8) men jag kan ju pröva att komma något! :D
Hoppas verkligen att ni gillar detta inlägget, jag gör gärna mera eftersom det var jätte sköj att fixa detta inlägget :'3
Och så kan vi öka siffrorna på cosplay kategorin, bland den mest likade kategorin har jag för mig xD

DENNA HADE JAG PÅ MIG PÅ MÅNDAG
Anledningen varför jag köpte en gul tröja xD
Men de röda örhängen hade jag inte, såg ut som en tant då :'3

Har du egna förslag på casual cosplay?
Dela med den till alla unipans! :D
sandrai.bloggplasen@gmail.com
(Ja, det ska vara bloggplasen eftersom geniet skrev fel när hon gjorde kontot)

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 mars 2015 21:05

Nä vet ni vad eller
Har börjat droga ännu en gång på RPG pixel spel.
Gugugugu
Ib, the witch house, mad father, hello hell...o?, cropse party and all that games >n<
Jag älskar bara så mycket det so i dunno what to do :C
RPG maker game är en av mina många fandoms och vet inte hur många fanfictions jag har läst nu x'D
FOLK UNDERSKATTAR RPG, TYCKER ATT ALLT SER SÅ HEMSKT UT PÅ PIXEL AND SHIT MEN STOTYN MAN
THE STORY
Spela Ib, the crooked man eller kanske the witch house och få se om man kommer tycka likadant >^<
Eller, To the moon så får man se om man kan kolla på den utan att få massa feels C':
Well, cropse party spelt får man kanske klaga till men pffft, the crooked man är omg awesome~~~~
Misao är creepy och omg, paranoiac kan man få ett hjärtanfall på Q-Q
Yume nikki RPG är werid , å så har vi flow. och weeeeeeell, om storyn vore bättre skulle jag rekommendera den, påminner mig faktis lite om No.6 animen, fast det är nog bara jag för de är inte lika xD
Men hål er undan för Ao oni, för det är helt wut? o.o
Japp, RPG pixel spel, är än av Mah fandoms xD
Waaaah, här pratar jag om något som kanske ingen fattar, hoppas att någon hänger med ;u;
IDAG SÅ VAR DET EN MASSA GAMLA LÄRARE OCH HÄLSADE PÅ I VÅR SKOLA
ÄNTLIGEN KAN KAG TRÄNA PÅ MIN LLAMA TAKTIK, ATT SPOTTA ANDRA PÅ FACET >:D
Det var en massa gammla lärare och det blev så awkward när jag träffade min lärare i 3:an, vi kollade på varandra och log.
That's it.
Tror inte att hon gillade mig...
xD
Sen så frågade en random gubbe som varen lärare som jag inte kände igen vad jag hette, i just like Sandra and then he looken at me like this.
O.o
" Är det du som är skytten Sandra?"
Och så visade det sig att han hade stalkat mig i tidningarna jag har varit med i skytte and i just like help me Romeo
Romeo var bredvid mig helt knäpptyst xD
Vi pratade och hade trevlig innan det vissade sig att lektionen hade startat för några minuter sedan >n<'
IMORGON ÄR DET MÅNFÖRMÖRKELSE OR WHATEVER
DET HÄNDE VAD 25 ÅR
O M G
Någonstans vid 9 tiden och 11 Tiden på morgonen kommer det att hända, men var försoktiga att inte kolla in på det för man kan skadda sina ögon D:
Man måste ha sådana speciala glasögon för att titta rakt på den~~~~
SÅ MISSA INTE DET
Men det e lung om ni gör det, det kommer ju tillbaka om 25 år :3
Ack, tänk så mycket man får vara med i livet xD
Vi avlusar inlägget med ett OTP som jag shippar, Ib x Garry från Ib ;u;
Nej jag är ingen lolicon
Med de är ju så förbaskat söta
>////////<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2015 16:51

Idag var det en bra dag c:
På idrotten så har vi börjat med kick Box och yes, jag blir varje dag närmare att bli en ninja! xD
Sen så kommer mitt paket som senast på tisdag -.-'
HUR LÄNGE TROR DOM ATT EN MÄNNISKA HAR TÅLAMOD ELLER? D:<
Om man nu kan komma på flygande bilar och sådant kan man väl komma på hur paket kan komma fram snabbare eller >n<
Jag har rätt bra tålamod men när det kommer till paket så nope.
Nope.
Jag får helt enkelt göra något annat så jag slutar tänka på det~
Bestämde mig att vänta tills de sista avsnitten av Shigatsu Wa kimi No Uso har kommit ut och kolla på den, för annars väntar man i en hel vecka och man vet att det är sista avsnittet som kommet ut, och så är alltid näst sista avsnittet så epic ;^;
Likadant blir det väl för Akatsuki No yona, vi får då se om det blir 24 ep eller om vi har the otaku lord-sama whatever på vår sida och det blir mera :3
Ska satsa på gintama nu när ännu en säsong ska komma ut att jag avslutar resten xD
Men ja, det är så det gammla vanliga när det gäller anime~
Gintama är ju helt enkelt bäst, är vid ep 166 och har avlutat den fighten mellan Otakus och Otsu-chan arc (fan club arc), de som skulle bli ett äkta fan club om jag minns rätt x'D
It was hilarious Cx
Tror att jag inte har nämt att Kamui har varit med nu~?
Ack, det var så mycket fangirl den stunden när han äntligen vissade sig so i dunno xD
Är på ep 14 på äventyr daga om ni är nyfikna och älskar den fortfarande >u<
SNART ÄR DET FREDAG
TAGGA TILL FREDAGEN
>:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 mars 2015 16:03

Blev så förbannad när min bror inte visste när jag hade mina träningar och vi argumenterade så mycket så jag tappade kontrollen och tappade glaset -.-'
Arg, var tvungen att städa bort alla glasbitar som var överallt, så där händer det när man tappar kontrollen~
Jag hållde glaset alldeles för löst så jag tappade det men jag fick inget på mig, fast jag önskade att min bror fick lite D:<
Hade ju algebra matte prov och ni behöver inte tro mig But Dududududududududududu~~~~~~
JAG ÄR FAKTISKT NÖJD
FÖR FÖRSTA GÅNGEN ÄR JAG NÖRJ PÅ ETT MATTE PROV
Pluggade jätte lite hemma men när jag skrev på provet så fattade jag det mesta och när alla andra där hade problem så fattade jag det~
FEELING LIKE A GENIUS >:D
Ack, hoppas bara att det gick bra nu xD
Sen får vi ju hoppas att all manga kommer så snart som möjligt~ Blev ju inte så glad när Ida masken berättade att hon fick vänta 2 veckor på böckerna med snabfrakt xD
Ett kort trevligt inlägg fick det bli idag :3
Hoppas att ni tyckte det var trevligt bara xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 mars 2015 18:41

Dude, idag har jag verkligen ingen blogg inspiration D:
Kom på en awesome friday special! Istället som jag hoppas att ni kommer gilla, men det är ju på fredag :C
Bästa från idag var ju helt klart när jag och Romeo på träslöjden blandade färger och experimenterade~
Sen så hade jag en sådan hemskt lust att måla på Romeos face så yes, stackaren blev offret xD
Hon blev jätte fab, lite blått på ögonbrynen och sådant :3
Börjar få insperarion blogg problem om vad jag ska skriva om (come on, alla får någon gång blogg idé torka men det går över C: ) och många ville att jag skulle skriva om anime & manga så jag borde kanske ha med det mer i inläggen....Men det var ännu mera som ville ha cosplay inlägg xD
Men jag är ju sämst på det x'D
Faaaaaaaast som sagt så sa jag ju att jag fick en awesome idé på friday special inlägget >:D
...
Did I say to much? c8
ANYWAY, I NEED INSPERARION ;n;
Dags att stalka internet-sama ännu en gång~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 mars 2015 20:14

Det vissade sig att jag hade vattnat en plastblomma i över ett år~
Men det är normal eller~ C:
Det händer alla eller hur?
Eller? ;^;
Har matte prov på algebra på tisdag >n<
Kan inte ens kommentera det där så taggad är jag till det ;n;
MEN ÄNLTIGNE HAR JAG BESTÄLLT MER MANGA TILL BOKHYLLAN :'D
Inu x Boku ss, de 3 första volymerna ;w;
Med mina engna pengar vill jag påpeka >:D
Det är inte bra att ha mycket pengar har jag märkt, för man vet inte vad man då kan köpa och kan inte bestäma sig >^<
Cosplay, figurer, kawaii stuff, manga eller spara :C
Om jag sparade så skulle allt ta slut till onödiga saker som Pocky and that fab stuff ;-;
Så bestäm er vad ni ska köpa innan ni börjar spara rekommenderar jag xD
SEN SÅ HAR JAG HITTAT EN AV DE BÄSTA BILDERNA PÅ INTERNET-SAMA
DEN ÄR SÅ KDCENJCBWOKSNOJEDB
JUST LOOK

LORD OF THE AMAZING BADASS RING OCH DVÄRGEN GIMLI SOVER DÄR HUR BADASS SOM HELST OCH LEGOLAS SITTER DÄR OCH ÄR SÅ KAWAII OCH GLAD SAMTIDIGT NÄR ARAGORN INTE HAR EN ANING HUR MAN FLÄTAR OCH FÖRSÖKER PÅ LEGOLAS HÅR
I just love it C':
Hör kommer den igen om ni missade den :3

So adorable :'3
Sen idag har jag kollat på Gintama, och yes jag har inte sätt klart den än, have a problem? x'D
Jag vill inte se klart den för jag kommer gråta sönder mig då D:
Men nu när en till säsong ska komma ut så överlever jag -3-
Så det är bara att kolla på och borde se klart allt innan ännu en ny säsong börjar :3
Tycker att vi ska avsluta inlägget med en underbar bild ;w;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards