❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 maj 2016

/ HETALIAVISOIN \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 maj 2016 20:11

 

ALLTSÅ NÄR MAN ÄR ÖVERTAGGAD MAN BARA DJIBSDKJXBKJSDKH JUST CAN'T KEEP CALM I JUST DO DBKXKFXBEFSDLBCFLNSB I I CAN'T STOP LIKE I AM FANGIRLING SO HARD RIGHT NOW
Det är Eurovision tonight.
Barnen sitter liksom i soffan och ber föräldrarna att få stanna uppe och är så taggade och så sitter jag där bredvid soffan, 120% mer taggad än barnen och är bara så redo.
Men jag lovar er, ute där finns vi.
Vi som är mer taggade än alla andra.
Det är vi
Som har väntar mest på detta
Det är vi
Som skriker mest när man ger poäng till andra länder
Det är vi
Hetalia nördarna.
Vi ser inte detta som är slager konsär eller något, vi ser detta som en Shipping battelfild och antecknar vilka fanfic man kan göra efter Eurovision och fanart, få nya ship och vilka länder som ger varandra en 12, liksom förra gången gav Sverige en 12 till Australien och likadant och då märkte jag detta shippet och how adrorable it was.
Och liksom om Frankrike ger England en 12 så är det liksom ett skrik som fyller rummet c8
Dock så är ju det så sorgligt att bara Sverige i Norden är med, som Island och Norge, Danmark och Finland, ge oss dessa underbara Shipping scener och hoppas att Sverige råkar säga waifu till Finland eller viska lågt, Danmark och Norge och herregud Italien och Tyskland ofc.
Det är här då man försöker se Hetalia in real life så att allt blir reality, huehuehue.

 

 
 
KawaiiNekoSan

KawaiiNekoSan

15 maj 2016 15:37

JAG SKÄMS D:

JAG KOLLADE FÄRDIGT NO.6 OCH KOLLADE INTE PÅ EUROVISON, ÅH ÅNGRAR DET
NU.MEN NU ÄR DET FÖRSENT
*dead*

http://KawaiiNekoSan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 maj 2016 19:17

NEJMEN OH MY DET FINNS REPRIS BUT I KNOW, THE FEELS ÄR INTE THE SAME ;n;
Förra året blev jag besatt av Hetalia och då hade precis Eurovisoin 2015 varit och jag var så heartbroke att jag var tvungen att vänta ett helt år >->
BUT NO.6 WELL GURL MAYBE IT WAS VÄRT IT oWo
Beroende framkallade anime, skrämmande shit c8
ACK, NÄSTA ÅR FÅR VI FANGIRLA TILLSAMANS PÅ ESC C;

 
KawaiiNekoSan

KawaiiNekoSan

16 maj 2016 15:53

Kanske det att vi får fandoma ;u; det beror på.

http://KawaiiNekoSan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 maj 2016 21:13

Jajamän, vi får hoppas på det bästa C:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards