❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Friday special!: Minecraft- Enderman: Animated ver!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 juli 2014 17:16

  

Friday special!: Minecraft- Enderman: Animated ver!

När jag skrev om minecraft så ville jag hur mycket som helts måla något på datorn xD

Så ja, jag la undan min serie och tog fram min ritplata istället! Owo 

Jag ville istället för en fyrkantig version av Enderman så ville jag göra en animated ver!

Men, vad är enderman då?: 

Enderman är ett monster i spelet minecraft. Den är lång och svart och har lilla ögon. Om du tittar på den eller om Enderman ser dig, så dödar han dig. Han tar även dina saker.

Alltså, titta aldrig in i endermans ögon om du inte vill bli dödad.

Tycker att enderman är en sådan otrolig gullig monster och jag älskar den, så jag var bara tvungen även om enderman skrämmer livet ur mig på minecraft xD

Om ni undrar vilket program jag använder, så säger jag välden sämsta program till detta. 

Paint.

Rekommenderar inte till er som målar anime och manga!

Men aja, jag satt i ca 5 timmar och blev sedan klar med den~

En massa kopirera saker fick jag fixa och efeketer som tog mig några extra timmar och när jag var klar med bilden, så dog min hand och jag led så mycket så jag kunde inte sommna den natten~

Hoppas iallafall att ni gillar bilden eller teckningen som jag målade :3

  

Klicka på bilden för 1000 gånger bättre bild, gilla inlägget för mer animation version bilder och kommentera vad du tyckte! :D

 

End

 
 
förspel

förspel

25 juli 2014 18:02

kram på dig sandra! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://förspel.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 juli 2014 19:28

Awwww < 3
TACK SÅ JÄTTE MYCKET! ;_;
Du annar inte hur glad jag blev när jag läste din kommentar~ :,)
Jag får ochså tacka din polare som länkade den till dig! ^^
En massa kramar till dig, Lina! :D

 
Fille

Fille

26 juli 2014 22:13

Nice drawing! ^^

Btw om du vill ha ett lite bättre program än Paint så finns det en hel del som är det, och som även är gratis. De är inte superbra, men de är mycket bättre än Paint.
Innan jag köpte Paint tool sai (som jag använder nu) så brukade jag använda "MyPaint". Det är inte speciellt bra, men är inte alls lika pixelaktigt som Paint, och det finns väldigt många olika effekter och pennor där.
Annars kan du ju bara googla efter bättre program! :3
Om du vill lägga ner lite pengar på det så rekommenderar jag verkligen Paint tool sai!

Vill gärna se fler teckningar iaf!!!

http://www.mylittlebox.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 juli 2014 19:44

Thanks! :D
Typ alla program är bättre än paint -.-'
Har hört en massa från paint tool sai att den är jätte bra :3
Får undersöka den x3
MyPaint får jag ochså kolla in ^^
Tack så mycket för dinna tips!
Alrigth, får fixa lite mera teckningar :D Fast, min serie som jag målar just nu fördröjer tiden tyvärr -.-'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards