❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 september 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 september 2014 20:22

Idag har jag och och mina kompisar fått många nya smeknamn~
På träningarna, blir jag kallad Sallad xD
Och i skolan blir jag oftas kallad Sandroido~
Men, sedan så skulle vi komma på "affär smeknamn" alltså början på våra namn som börjar på en affär xD
Wilma- Willys.
Ida- Ica maxi.
Nellie- NK (vad det är nu för någon affär~ )
Amanda- Akademibokhandel.
Sandra-Systenbolaget.
Jag ville ha istället "sci-fi bokhandeln" men det fick jag inte, jag fick vara Systembolaget ;^;
Nejmen, det var roligt :3

Sen så hände inte så mycket mera~ Mitt minne är väldigt kort om ni inte har märkt det xD

Men jag beställde necropop igår~ <3

Hoppas den kommer snart C:

Det blir inte små mycket bloggande idag, och så borde jag fixa några tidsinställda inlägg~

Till torsdag då som jag har match och skolan slutar sent, har jag lite ont om tid att skriva då~

Vi får se om jag hinner :3

Likså till skolresan som är 16 september! Omg, där på lägret kommer det hända saker xD

Mest när vi kommer paddla kanot, tänk er mig på en kanot, det funkar inte så bra C:

Well, panda hugs~ ;w;

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards