❀ DiDi ❀

Alla inlägg under september 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 september 2014 18:02

Wei! Nu har jag fixat om bloggen lite! C:

Typ, bytit omröstning och presentation bild och sådant xD

Så du kan kolla in den om du har tråkigt~ >^<

Och efter evigheter, så har jag bytit omröstning :3

Till en random fråga som vanligt~

Om jag ska ha en frågestund på bloggen?~

Tänkte, om jag skulle ha frågat istället om headern, om jag ska byta den eller ha kvar den en stund till~ >w<

Men det blir en annan gång~

Har jobbat en massa idag, och varit social med familjen xD

Läste även klart Deep love manga~ host~

Den serien är så sorlig ;-;

snyft snyft ;_;

Planerar att läsa "Tonari No kaibutsu-kun" mangan för jag gillade animen, men fattade som vanligt inte slutet x'3

MEN FÖRST SKA JAG LÄSA NECROPOP SOM KOMMER UT OM 4 DAGAR! <3

Men det kommer ta veckor innan jag får den för jag beställer ju den Dx

Pyon~

Btw, här kommer resultatet på vad ni ville ha på FS inlägg xD

 

Weii, cosplay~ <3

Tack alla som röstade~ ;3;

Och här kommer presenta....orkar inte skrivs hela ordet xD

Den nya profil bilden xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 september 2014 18:58

Har läsit klart Vampire knigh idag~

Är lite broken heart nu~

Och nu blev jag det ännu mera, för jag måste skriva om den och slutet.

Omg, kommer nog inte klara det.

Nä, nu byter vi tema innan jag börjar gråta igen.

Hej! :D

Idag hade jag en jätte trevlig dag c:

Vi åkte till stan på morgonen kan man börja xD

Vi skulle köpa skor~ 

Men, när jag väl var i affären...Omg My heart, doki doki >///<

Jag kollade på några skor, och tittar bredvid mig och där sitter en kille, och jag var 90% säker att det var en kille från vår klass och jag gick direkt därifrån, och gömmer mig och kollar igen på honom om det verkligen var han, det var det inte ;w;

Men de var jätte lika o.O

Jag som fick panik, att det var han >///<

Och jag som var typ 2 meter ifrån honom >///////<

Tänk om det skulle vara han....oh My gosh >^<

   

Waaaaah! Nu byter vu tema!

Wilma och jag gick en trevlig promenad idag när vädret var så fint :3

Seriöst, det var jätte roligt och mysigt efter att ha suttit timmar och läsit vampire knight xD

Men nu så ska jag titta på Tokyo ghoul :3

...

Ja just det, vi fick ja läxa i matte..för vår klass var så långsam...

...

NO WAY, LÄXA I MATE D:

MEN SERISÖT, HUR SKA MAN HINNA MED MED ALLT "DETTA" UNDER 45 MINUTER?

 

JAPP, DOM HATAR OSS ._.

Och så har ju No labbraporten, världen vill inte att jag ska titta på anime ;_;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2014 19:35

 

Friday special: Random cosplay time :D

Alltså, i omröstningen så vill ni ha cosplay Fridas special xD

Och omg, jag måste ju byta omrötning nu~

Aja, det fixar jag sen x3

Men sedan så kommer ju den där frågan, vad vill ni ha för cosplay inlägg? xD

Bilder från google-sama eller videos från youtube-sama? , eller mina super dåliga o random baka cosplay? Eller gif? x'3

Pratade lite Svenjapa där~

Svenjapa= Sven- svenska, Japa- Japanska xD

Min dåliga humör. Slå den.

Just nu är det så här, att jag ska köpa necropop så snabbt den kommer ut, och sedan med dessa pengar jag har över ska jag vänta till höst marknaden i stan! :D

Där finns det en massa peruker~ Så ska shoppa los~ frågan är bara när den är~ den borde vara snart :o

Så, idag kommer bara några simpel videos på cosplay xD

Och L är så awesome~ 

He is like " to kawaii to livet to sugoi to die" ;w;

Och nu så måste man bara erkänna detta,

Naruto cosplayen är så otrolig gullig så jag dör xD

Just fangirling u know xD

Wieee~ 

Har ni cosplayt någon så får ni skriva vilken, för nu vill jag vara social~

pyon pyon~

 

El endo~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 september 2014 16:10

På morgonen.

När det vissade sig att Wilma inte kan säga "frallor" xD

Lol x,D

Hon sa "flarol" eller något sådan x'3

Så vi försökte lära henne~ xD

Sedan, när första lektionen skulle börja så hade vi elevensval o jag har ju bild :3

Men oh my gosh, jag sa heller inget till tjejerna som jag tror gillar manga eller hur man nu ska förkorta det ;^; 

Men det finns en anan tjej, som går i bilden som tecknade manga~

Vi pratade väldigt lite förut, som alltså är 2 år sedan xD

MEN JAG SKA SKÄRPA MIG, HON HAR JU SITT SKÅP NÄRA MIG D:

Sen då har vi friidrott på idrotten....-.- 

Jag är så dåligt på det, så det är inte sant TT.TT

Och nästa vecka så ska vi ju springa 1000 m eller något sådant :c 

Inte roligt :,c

Sedan sist på dagen, hade vi So och pratade politik~ 

Älskar våran lärare, Torbjörn xD 

Han pratar bort hela lektionen, så vi behöver inte göra så mycket! :D Men det bästa är att han pratar om intressanta sakenr ^^

Men jag hatar våran Musik lärare,

Han pratar bort hela lektionen, om en massa onödiga saker som om "spelförbjud"

Vad har spelförbjud med musik att göra? ._.

Man fattar ingenting när han pratar om musik, så jag kan slå vad om att jag kommer få F i musik.

Randomligt inlägg va? xD

JO JUST DET, KOLLA VAD JAG FICK IDAG :D 

  

Japansk eller Kineskt or whatever te :D

Har lite svår med bokstäverna men, jag tror att det är japanskt ^^

Då vet man vad man ska fixa ikväll, vamt te -3-

I heart it~ ;w;

wieeee~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 september 2014 15:38

OMG, OM PRECIS EN VECKA KOMMER NECROPOP UT!

OCH JAG HAR RÅD ATT KÖPA DEN!

:,D

Antar, att ni inte precis vet vad necropop är~

MEN DET ÄR VIKTIGT SÅ LYSSNA NU!

Det är Carromics nya manga.

Carromic är den som tecknar mangan, bleckmossen~

Och, om ni inte har märkt det så avgudar jag bleckmossen, min alla tiders favorit manga och kommer alltid att vara ^^

OCH NU SÅ TECKNAR OCH SKRIVER CARROMIC NECROPOP! :,D

Såklart, så älskad jag Oskar Ekman som skriver bleckmossen ochså xD

Kommer vara kul att se vad hon hittar på x,D

Necropop kommer ut om en vecka, så i en vecka så får ni stå ut med mitt tjat om necropop <3

Men seriöst, den ser ju helt awesome ut xD


Skolan är som vanligt, hade bild idag och vi pratade om perspektiv, och lite annat xD

Helt okej antar jag :3

Resten av dagen, kommer jag nog träna på min spanska som jag har till imorgon, och så ska jag hitta lite tid till free!~ O glasslip, Tokyo ghoul för idag kommer det ut nya episode, enligt beräkningar xD

Vill även läsa lite vampire knight idag men, när jag väl börjar att läsa den så får jag inget annat gjort D:

Blir helt fast i den och spanskan kommer aldrig bli klar då 3,:

Men eftersom jag inte ved vad jag mer ska skriva, och jag har redan nämnt bleckmossen så får ni en bild~

På Amandas fantasi~ 

She is a otaku who love yaoi xD

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 september 2014 17:10

Hola!

Buenos tardes, me llamo Pyon pyon~

¿Cómo estás, señorita y señor?

SLÅ MINA KUNSKAPER I SPANSKA! :D

Det är lugnt, det är väldigt enkelt att slå dom xD

Har även ännu ett till favorit ort, fyon btw! xD

Fyon fyon~

Eller nja....Pyon låter fortfarande bättre :o

Dags att bli seriös.

Tror inte att det hände så mycket idag, hade No och där var det en massa job D:

Skriva labb raporter, om vad som hände när vi kokade vatten -.-'

Och vi ska skriva 100+ labb raporet ända tills vi slutar skolan ;^;

Ehm, sen så skulle vi ha match idag med nästan alla i det laget som vi skulle mötta, var sjuka så det blev inställd D:

Aja, kan titta på gintama istället~

Är på episode 71 xD

Men, jag har absolut inte bråttom med gintama :3 Vill njuta så länge det går <3

Vid episode 100 så ska jag ta en liten paus tror jag och titta på No.6 tror jag x3

En gång i mitt liv, så måste jag cosplaya Gin xD Eller någon därifrån ^^

Cuz, we love everyone from gintama, right? x'3

     

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 september 2014 15:59

Just nu är jag i skolan :D
Detta inlägget kommer ha "live sändningar" eller hur man ska säga xD
Just nu så är klockan så här mycket när jag skriver det~
09:42:
Vi väntar på tills vår syslöjd lektion börjar~
Och äter godis typ xD
Som är stenhårda D:
Hade svenska precis nu och ja, det var okej :3
Men jag har så ont i halsen Dx
Men det är bättre nu än det var när jag sov~
BTW, DET ÄR KRAMENS DAG IDAG!
SKA GÅ RUNT OCH KRAMA ALLA NU! <3
FREE HUGS!

 
11:56:
Waaah, hade lunch nu och det var köttbullar :D
Och så hade vi syslöjd, som var minde roligt...
JAG VILL JU SY EN COSPLAY! D:
Men nejdå, vi måste brodera något istället och efter det får vi göra vad vi vill -.-
Jag har så många saker jag vill sy, cosplay, kattöron, och en panda gosedjur ^^
Pyon pyon~
13:21:
Spanska xD
Jag o Nellie filmade in en dialog och omg, vi fsilade så mycket! x,D
Ramlade all the time och så filmade vi in allt xD
Och vi ska vissa det för hela klassen, so awkward! >///<

 
13:33:
Väntar tills So lektionen börjar och ja, nu börjar vi xD
Nu är vi i klassrummet, och det är så varm ;-;
Vi ska prata politik nu så, see ya! :3
14:24:
Sista lektionen, engelska och så är vi fria~
Men engelska är roligt så det kommer gå bra :3
VET NI VAD, DET ÄR KRAMENS DAG IDAG! :D
Oj, jag har redan skrivit det xD
Anyway~
Med det var så awkward ;^;
Det var en kille som var ledsen, och vi ville jag ge honom en tröst kram men han hade redan börjat sin lektion, och då går Amanda in i deras klassrum och ropade,
- Sandra vill krama dig sen!
Och hela klassen hörde ju det! D:
Jag var ju orolig för honom men nu, waaah alla kommer ju ta det fel Dx
Vill bara gömma mig när jag tänker på det >///<
No hug for him and Amanda >.<
Även om jag redan hade kramat Amanda och halva klassen innan det hände  ^^'

 

16:00:

I'm home~

Sista engelska lektionen dödade mig, så jobbigt och jag har fortfarande ont i halsen ;-;

Jag vill inte bli förkyld ! D:

Och tänker inte heller bli det~

Aja, nu så ska jag krama alla i familjen, för jag älskar kramar~ <3

SO, FREE HUGS TO YOU AGIEN!

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards