❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 oktober 2014 20:22

JAG HADE EN HORRIBLE DRÖM IDAG.
NEJ, DET VAR INGEN DRÖM, DET VAR EN MARDRÖM.
D,:
Den handlade om björnar ;^;
Och ni kommer bli offren att höra min mardröm~
För när jag berättade den för min bror, så dog han av skratt.
HE HAS NO FEELS.
HAN FATTADE INTE HUR JÄKLA RÄDD JAG VAR.
Så, hoppas att någon av er kommer fatta min rädsla ;^;

Jag och min bror var på vår altanen, och plötslig så kom något som linkande en hund till mig och gossade i mitt knä o.o
Jag klappade försiktigt det, och sedan tänkte jag efter...
I drömmen så hade jag tittat på nyheterna och dem sa att det var en massa björnar på fria överallt, och att Björn mammorna skyddar deras ungar för livet...
Och när jag tittar ut på vår altan dörr, så stog det en Björn där och tittade på mig.
Jag fick panik, knackade försiktigt på dörren till köket där mamma och pappa satt, dem öppnade dörren och jag la försiktigt ner bebisbjörnen, och jag o Mateusz sprang in till köket och stängde dörren efter oss.
- Vad händer?
Pappa*
- De..det...är...e...en Björn hos...o..oss....
*jag är helt livrädd xD*
-En Björn? o.o
Sedan, så öppnades altan dörren till köket och Det var björnen som öppnade den O.O
HAN KOLLAD PÅ MIG MED MÖRDAR ÖGON!!! D,:
Pappa kom till oss och vi var i ett hörn, jag fick väldens största panik, även om jag visste att jag skulle vara lugn så funkade inte det...
Seriöst, jag var en stor idiot i min dröm ._.'
Och, min mamma ringde Tumblr.com för att dem skulle komma och ta björnen...
JA, AV NÅGON ANLEDNINGT SÅ RINGDE VI TUMBLR!
En sida är det, för er som inte vet x,D
Men ja, mamma gick sedan ner, nerför trappan då och björnen föllde efter henne O.O'
Man hörde att hon gjorde något därnere, men sedan så blev det tyst...
...
Pappa sa till oss att vi skulle stanna kvar uppe men, såklart sprang jag ner och då såg jag björnen där, mamma stog också där men av någon anledning såg jag inte henne eller tänkte inte på det och jaa...Hade en kökskniv i handen och skrek:
-HUR VÅGADE DU?!?!?!
*freaking anime action style*
Och precis, när jag skulle anfalla björnen med kniven i handen så tog björnen mig i handleden, jag tittade upp och där stog nu framför mig min mamma och inte björnen.
Alltså, att björnen var min mamma och att det fanns två av dom i rummet, ena stog vid trappan med en sopsäck and andra hållde mig i handleden men mördar ögon.
Sedan så klarade jag inte av mer och skrek åt mig själv "VA STARK!!!"
Och sedan vaknade jag.
Fattar ni?
...
Det var helt sjukt.

Sedan blev jag osäker om jag gillar björnar...Men nää, min kärlek för pandan är för stor ;^;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards