❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 september 2016

/ TEAM THOR \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2016 17:13

  

>> Imagine your OTP getting really confused while trying to build IKEA furniture <

Det finns nu en officiell spellista på Spotify som heter " catch em' all" men ha inte för höga förväntningar för

de har inte ens intro sången med there.
Men det var inte det jag ville meddela, bara påpeka men det jag ville meddela er är att

jag inte förstår mig på mig själv.
Like, how is it possible att jag inte hittade denna tidigare?


Denna videon inser jag nu hur mycket jag älskar Thor men ta inte mig fel nu, I kneel for Loke still.
Hela denna avengers fandom är enligt mig helt hilarious och skulle definitivt vilja spendera mera tid åt hela marvel fandom, likaså med DC comics men det är så svårt att dela upp tiden, för ena stunden vill man sälja sin själ till MARVEL men sedan tvekar man och vill kasta sig in i harry potter och overwatch, men så vid slutändan

delar man upp sig själv i små bitar och delar ut som till varje fandom där ute.
Holyshito låter ju som voldermort ver.2.0
Men låt oss gå tillbaka till avengers, såg några klipp på Loke när han dansar and he's the dancing queen

okok vill ni se något så se på när Loke dansar för det är något. He's so smexi gosh
Nu blev jag ju taggad att kolla på hela civil war filmen igen, eller mest när dom fightade det var bara så badass.
Eller varför inte spendera ännu en dag med spiderman och deadpool fanficundra om det finns

några kvar huehue.

Egentligen ville jag inget särskilt med detta inlägget bara få ut lite avengers feels

men jag återkommet ju mer denna veckan, så ett kort inlägg men vad tänker ni er om mig på en måndag

det är liksom ett mirakel att jag hade energi kvar för vi hade skolfoto idag.
Klockan 11.00 eller senare kom jag på det igår på kvällen så det blev lite fart på mig där.
Skolfoton är hemska men inte lika mycket för förut så bedömde man alla hur man såg ut på skolkatalogen och då var ju alla fraser likadant " hon vill jag inte umgås med...inte hon heller..." för man såg helt kdnfdnfkbdf på fotot men nu är det instagram istället som man bedömer folk på.
Well, bättre det än tumblr känner jag.
HARE GÖTT c8

 

 
 
Fanny

Fanny

5 september 2016 17:27

OMG älskar din blogg

http://vangogh.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 september 2016 16:34

NAAAW TACKAR VAD GLAD JAG BLIR c':

 
Neko~

Neko~

6 september 2016 16:11

Hej hej Senpai!c:
Jajamen skolfoton...Gud...Förstår hur hemskt det är ;-;
Förresten, VILL DU HOPPA IN I ADVENTURE TIME OCH KIDNAPPA JAKE FÖR ATT HAN ÄR SÅ FAB, ALLTSÅ I NEED HIM IN REAL WORLD XD
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 september 2016 16:37

Nejmen hejsan på dig kära kouhai-chan c':
Man har i år hundrade haft skolfotografering och tycker det är dags för en revolution här för att få stop på detta så att nästa generation inte behöver plågas ono
ÅHHH MED STÖRSTA NÖJE YES LET'S DO THAT TROR JAG HAR I GARAGET TVÅ ENHÖRNINGAR OMG JAKE OCH GUNTER AND BMO KAN VI OXÅ TA PÅ VÄGEN HUEHUE c8

 
Neko~

Neko~

11 september 2016 14:21

JA YES AOT VI BESEGRAR FOTOGRAFERNA D:<
Okej yes, let's do this senpai, vi kidnappar Gunter, BMO, Marceline, och alla enhörningar samt Jake så kan vi attackera skolfotograferna med de c8
/Neko

http://nekokouhaichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 september 2016 17:21

GENIALSKT KOUHAI-CHAN LÅT OSS GÖRA ADVENTURE TIME VERKLIGT OCH WE MUST FIGHTO TOGHETER ATT ÖVERLEVA OCH BESEGRA FOTOGRAFERINGEN, RÄDDA MÄNSKLIGHETEN MED GUNTER, BMO MM DETTA ÄR MÅLET I LIVET c8

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards