❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 11 mars 2016

Friday special!: CHALLENGE SPARKLE SPARKLE

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 mars 2016 22:18

Friday special!: SPRAKLE SPARKLE
ACK DESSA FRIDAY SPECIAL INLÄGG, MAN BLIR LIKA STRESSAD VARJE GÅNG MEN SNART KOMMER MAN IN I RUTINEN C':
Och vad kommer this första FS att handla om, efter 2 månader~?
MAH NEW OBESSION, PÄRLPLATTOR
ÄNTLIGEN FICK JAG SAGT DET
DET ÄR HÄR JAG HÅLLER HUS
ALLTSÅ, PÄRPLATTOR JUST PURE PERFECTION
Det är så barnsligt enkelt men så fabulöst det kan bli och om man blandar in sin kära fandom i detta så yeah, let's be honest att om man ser sin fandom i pärlplattor skulle du köpa den istället för att göra en egen.
BUT WE GONNA CHANGE THAT MED ENKLA INSPERATION BILDER
I GONNA MAKE YOU ALL OBSESSED IN PÄRLPLATTOR, JAG SKA FÅ ER GÅ TILL LEKSAKAFFÄREN ELLER NÅGON KREATIV AFFÄR OCH FÅ ER ATT KÖPA THIS
FÖR DET ÄR SÅ VÄRT DET
JAG HAR PÄRLAT IHOP CAPITAN AMERICA OCH LEVI AND JAG GRÅTER AV HUR PERFEKT DET BLEV
SÅ LÅT MIG FÖRSÖKA DRA MED ER TILL MIN DEPRESSION MED PÄRLPLATTOR >:D
Vi börjar lite enkelt~

Jomen dåså var uppvärmningen checkad från listan C:
And bro, we are just geting started.
Vi höjer nivån ett snäpp.

ACK BÖRJAR DET KLIA I HÄNDERNA?
Nope, well then bro, låt nästa bilder bli en utmaning för dig c8

NEJMEN DEN SPIKEN SATT JU REJÄLT HÅRT c8
Låt oss lossna den liten, man behöver inte ha alla färger bro.
Man kanske då har rosa men man behöver ljus rosa och mörkare rosa till skuggorna men här kommer ett tips~!
ANVÄND VITA PÄRLOR
Ta vita pärlor istället för dessa färger du saknar, sedan stryker du och efter att det har svalnat så använder du en tusch och målar på dom vita med den färgen som du inte hade~!
Rekommenderar verkligen att använda ljus hudfärgad Tusch istället för pärlorna, så när du ska pärla ansiktet och händerna att du använder vitt där istället och så senare så målar du till med tuschen ljus hudfärg för det ser så mycket bättre ut, jag lovar på mina enhörningar~!
MEN DOCK, ANVÄNDA BARA DET PÅ LAGOM STORA UTRYMMEN!
Om du inte har färgen brun och figuren har hela sitt hår brunt och du använder dig av vitt istället för de bruna pärlorna för att sedan tuscha allt brunt så kommer det inte se bra ut.
Jag gjorde det på min levi som jag pärlande ihop och för mycket tusch, så det det fult ut.
Så se till att använda det till lagom stora utrymmen så som till hudfärgen till ansiktet, ögonfärg, lite skuggning och sådant.
MEN NOW FORTSÄTTER VI, NEJMEN SER MAN PÅ ÄR DU ANIME INTRESSERAD?
LÅT MIG GE ER EN EXTRA BIT AV TÅRTAN C:<

Herrejösses jag vore död för länge sedan by now.
Detta är de sista bilderna.
Om jag inte lyckas att övertala er med dessa, så måste jag erkänna för mig själv att jag är seriöst forever alone med denna obsession.
Let's do this.


HAR JAG LYCKATS, VILKEN BILD FICK JAG DIG PÅ~?
KOMMENTERA PÅ OCH GILLA INLÄGGET OM NI VILL FÖLJA MIN PÄRLPLATTOR OBSESSION, KAN FILMA IN OLIKA DIY OCH GE ER FLER TIPS SÅ SE TILL ATT GILLA INLÄGGET OM NI VILL SE DET oWo
NI KAN ALLTID MAILA IN MIG PÅ BLOGGENS MAIL DÄR NI KAN VISA UPP ERA MÄSTERVÄRK~!
sandrai.bloggplasen@gmail.com and YEASH bloggplasen och inte bloggplatsen för klanten lyckades skriva fel när hon gjorde kontot o^o

 
 
Julia

Julia

11 mars 2016 22:40

Ok wow - om du ursäktar mig så ska jag gå och gräva fram mina gamla pärlor och pärlplattor, så coolt! :D

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 mars 2016 22:13

I know right, det är så häftigt vad man kan göra med bara några pärlor och en pärlplatta ;u;
Blev så inspererad när man såg alla bilder och man kunde bara inte gå ifrån så min bildgalleri är proppfylld med alla dessa bilder c':

 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

12 mars 2016 09:32

Så kreativt och vacker *q* Wait, får åka till leksaksaffären och köpa, och skylla på ett syskon xD

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

12 mars 2016 22:16

It's sparkling so much, mah eyes can't take it oWo
Hahaha, va bra med syskon cx I can't wait 2 se dinna mästerverk c':

 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

13 mars 2016 18:28

Tyvärr kommer det nog aldrig bli av....xD

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 mars 2016 20:31

Hahaha, why do I know these feels so good~? xD
Tanken var ju bra och det är ju den som räknas oWo
HUGS~ ;3;

 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

15 mars 2016 16:03

AJA ;U; Är lite pank i plånkan bara D;

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 mars 2016 20:24

Plånkan is the real hater xD
Nejmen high five, pank here med på allra högsta nivå cx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards