❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2015

Jag lovar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 augusti 2015 21:57

Blev taggad av våran käraste och underbara Julia på #Jaglovar som är en tag som hon har kommit på där man ska skriva ner saker som man lovar och som man inte vill bryta :'3

Jag lovar att aldrig prata skit om någon bakom ens rygg.
Jag lovar att undvika alkohol (20+) och säga ifrån andra om jag blir pressad till att dricka.
Jag lovar att aldrig bli en mobbare och göra mitt bästa att hjälpa de utsatta.
Jag lovar att jag alltid kommer beundra Senpai
Jag lovar att jag älskar alla mina läsare och följare och kommer alltid göra det
Jag lovar att om ingen annan vill göra det så ska jag offra mig (låter brutalt x'D)
Jag lovar att göra mitt bästa som en glädjespridare och göra mina vänner glada.
Jag lovar att aldrig falla ihop och bara se saker från en negativ sida.
Jag lovar att alltid finnas där vid min familj om de kommer behöva hjälp
Jag lovar att njuta av varje dag även då som det är som svårast.
Jag lovar att aldrig glömma mina fandoms.
Jag lovar att ha kvar min fangirl själ i mig och även om det blir svagare med åren så kommer den alltid finnas där.
Jag lovar att jag lider att jag inte känner någon vithårig kille i min ålder och att mina waifuoch husbando i några fandoms (bland annat anime & manga) inte går att krama om i verkligheten.
Jag lovar att hålla kvar ett löfte
Jag lovar att alltid le och vara glad när jag ser en regnbåge.

Jag taggar alla som såg idag en regnbåge och alla som vill C':

 
 
Julia

Julia

30 augusti 2015 18:32

Åh, vad fint~
REEEEGNBÅÅÅÅGE~~~

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 augusti 2015 20:16

Den är inte lika fin som din var :'3
REGNBÅGAR EVERYWHERE, RENGBÅGAR FOR THE WIIIIIIN C':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards