❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

Det där med demokrati i meningarna

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 augusti 2015 21:42

Ack.
Idag blir det ett chilligt inlägg för orkar inte med något annat :3
Känner like, låt oss lämna verkligheten, skolan lite utanför klubben ett tag idag och bara chilla xD
Har märkt att något är väldigt typiskt mig och mitt bloggande, allt "typ" "asså" "Nejmen" OCH DESSA ORD SOM ÄR TYPISKA MIG x'D
Jag vet inte vad men några ord bara kommer ut och i just like I CAN'T CONTROL IT D:<
Nejmen (omg jag skrev det igen xD) jag är en sådan människa som tycker att meningarna ska ha lite demokrati i sig och bestämma lite själva vad och vilket ordspråk man ska användas sig av C:
...
Om min svenska lärare ser och läser detta så vill jag bara hälsa först och säga att du är mycket trevlig och är den ända som klarar läsa första sidan av min brutala fanfiction till sista dock, så kanske man inte ska hälsa på här på bloggen jao, för mitt och ditt bästa och för betygens skull så jao pls.
Ett vackert meddelande 2 you~

NEJMEN JOMEN JO MAN FÅR JU TÄNKA EFTER VAD MAN SKRIVER OCH SÄGER FÖR DET ÄR VIKTIGT FÖR IBLAND SÄGER MAN NÅGOT MAN INTE MENAR OCH DÅ BLIR DET SÅDANT OH FU*K
På tal om ingenting så kan jag inte vara den ända människan here som skriver svengelska så brutalt mycket i mina inlägg,
I just DON'T know.
Är ju inte bra i engelska heller så det är ju trevligare det att läsa lite mer stavningfel men FÅR EN SÅDAN FEELING PÅ ENGELSKAN ALLTSÅ HERREZEUS SKA NOG SATTSA ATT SKRIVA ETT ENG INLÄGG FÖR ETT GOTT SKRATT
C:<
Waaah, this inlägg blev riktig strange och konstig men det är ju Sandra det så ha en trevlig dag och vi ses imorgon C;
...
Kan inte bara vara jag som ser dessa " C; " som bästa flört smiley ever.
Like.
C;
Vill du flörta med någon.
Then just like
C;
Nejmen vad håller jag på med.
...
Dock så är denna (; mer för stalkers känner jag och den C; för U LOOK GOOD GIRL
...
DETTA MÅSTE BLI TAS UPP I ETT SERIÖST INLÄGG KÄNNER JAG

 
 
Bakaneko

Bakaneko

27 augusti 2015 16:17

C; (; OMG YOU'RE RIGHT

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 augusti 2015 21:25

ATT MAN INTE HAR MÄRKT DET TIDIGARE I LIVET, HOW COULD I HAVE BEEN SO BLIND D:

 
Ingen bild

nellieloveoliverwood

27 augusti 2015 19:45

Hej ring mig på facetime eller mobilen mvh neli

『 ᗪ丨ᗪ丨』

27 augusti 2015 21:25

Herrezeus vad jag är efter xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards