❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

QUEEN X KING

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 augusti 2015 19:16

FY OSKALADE MORÖTTER VAD JAG DISLIKAR PÅ SKOLFOTON

FÖR DET FÖRSTA SÅ HAR SKOLFOTOT EN FÖRBANNELSE ÖVER SIG
MAN SER ALLTID HEMSKT UT
FÖR DET ANDRA
SÅ MÅSTE MAN GÖRA SIG FIN AV INGEN ANLEDNING
I mean, jag går ju aldirg med eleganta kläder till skolan bara har min flummiga klädstil och varför ska jag göra mig fin på skolfoto, ingen kommer ju känne igen människan D:<
Så jao skolfoto är inget vidare det. 
MEN NU PRATAR VI OM ANIME :D
FÖR DET VAR ETT TAG SEDAN
OCH HAR JU DROGAT NU PÅ SISTONDE SÅ NU KÖR VI ETT SÅDANT INLÄGG ;w;
Är på episode 46 på Fairy tail och herrejösses varför varnade ingen mig att den är beroendeframkallande? :c
Like, tror att det var i lördags eller igår jag vaknade runt 11 tiden och sätte på fairy tail och lyckades slita ifrån mig det vid 4 tiden.
Det var brutalt.
DOCK SÅ VAR DET JU ERZA ACT, NI SOM HAR KOLLAT KANSKE MINNS VID BÖRJAN AV SERIEN DÅ DE BERÄTTAR OM HENNES BARNDOM OCH HENNES VÄNNER SOM HON HADE DÄR OCH ALLT ;; u ;;
Så jag var bara tvungen att se klart på den arc för den var för epic att lämna xD
Nu så är jag vid slutet av den arc ( Battle of fairy tail ARC ) när Luxus vill vara den nya mästaren i fairy tail och tvingar att alla ska fighta varandra och well yes, JUVIA ÄR SÅ HÄRLIG HON ÄR UNDERBAR ;; U ;;
Min kärlek för henne är enorm :'3
SCENEN DÄR HON OFFRADE SIG FICK MIG I TÅRAR
LIKE
WAKABOFI

Sen så måste jag fortsätta kolla på den nu för slutade precis där man fick veta om Gajeel och fairy tail...

OKEJ, SVAGA SPOLIERS BUT I HOPE U SURVIVE xD
" Pretend to be one of fairy tail, and do not let the others notice your true plan"
Or something.
Well.
Men är rätt säker att våran kära Gajeel kommer märka hur underbar Fairy tail är så han kommenr och joinar på allvar :'3
...
Alltså har en sådan känsla att ni läsare vet exakt vad som kommer att hända här näst.
För det känns ju som om det är bara jag som inte har kollat på fairy tail och alla vet vad som kommer hända och vill varna alla feels xD
MEN NÅGOT ÄR SÄKERT OCH DET ÄR MINA FEELS MED SHIPPET SOM NYLIGEN HAR SEGLAR IN I MITT KOKORO
GAJEEL X LEVY
ADORABLE
ACK THE CUTNESS DEN ÄR BRUTAL ;3;
Och så Lucy x Loke kawaii togheter och ack så många nya ships kommer seglande in här c':
MEN GAJEEL X LEVY HAR SEGLAT IN DJUPAST OCH LÄMMNAT ETT SÅR PÅ VÄGEN
MAN TACKAR
Om jag skulle beskriva fairy tail med ett ord skulle det vara härlig c':
Jajamen, det var det bästa ordet jag kunde få fram cx

 
 
Nelly

Nelly

1 september 2015 19:27

JUVIA IS LOVE, JUVIA IS LIFE <333

http://nekomimichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 september 2015 19:57

JUVIA IS EVERYTHING ;; u ;;
HON FÖRTJÄNAR SÅ MYCKET MER LOVE c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards