❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2015

HUNGERN AV ATT BÖRJA EN NY FANDOM ÄR BRUTAL

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 augusti 2015 21:42

SÄG INTE ATT JAG HAR FÅTT DEN DÄR JAJAMEN SVENSK DANSBAND LÅTEN I MITT HUVUD
...
POTATIS U MATTA JAG HAR DET
Aldirg trodde jag att den tiden skulle ha kommit till att jag går och sjunger på ett svenskt dansbands låt, men antar man inte kan undvika det längre .-.
OCH NEJDÅ SKOLAN ÄR BRUTAL DEN FÖRSÖKER DRA IN MIG I EN NY FANDOM
VI KOLLADE PÅ THE HUNGER GAMES IDAG FÖRSTA FILMEN
OCH JAG KUNDE BARA INTE HÅLLA MIG
OCH HÖRDE DESSA ROP FRÅN BOKHYLLAN HEMMA DÄR THE HUNGER GAMES TRILOGIEN ÄR GÖMD FÖR EVIGHT SÅ ATT MAN INTE ÖPPNAR DEN OCH DRAS IN I EN NY FANDOM SOM ALLA VET MAN INTE KOMMER LEVANDE IFRÅN
Min bror har läst den so That's why, dock gömde jag sen den för jag hörde i mina drömmar hur den skrek att jag skulle läsa den.
Och nu.
Well.
...
DET ÄR SÅ HÄR JAG VET ATT OM JAG LÄSER DEN KOMMER JAG DRAS IN I ÄNNU EN NY FANDOM OCH JAG HAR JU PÅ ALLVAR INGET LIV LÄNGRE EFTER DE SENASTE FANDOMEN VI PRATAR JU OM HOMESTUCK, FAIRY TAIL OCH HETALIA KAN DET BLI MER BRUTALT ELLER?
...
Låt oss bara säga detta.
Tyckte att filmen var epic och vill se fortsättningen BUT SOM ALLA VET DET DÄR MED FILMER WELL VI JÄMNFÖR MED HARRY POTTER
FÖRST TYCKER MAN ATT FILMERNA ÄR AWESOME
FAST LÄSER MAN BÖCKERNA SÅ DÖR MAN
Filmerna gör bara ont, it's like man läser en awesome manga och en anime ska komma ut som man ser ifram imot SÅ FÖRBASKAT MYCKET och så är animen en svart elefant balanserad på en myra.
Fråga mig inte vart jag fick det där ordspråket ifrån pls.
Och jag som redan nu tycker att filmen är epic och vill fortsätta kolla på den...om jag får hunger spelen boken i min hand så är det ju bara att börja gräva sin egna grav i förhand och vara beredd när sista sidan har bläddrats i boken~

HALOJ, SANDRAS FANGIRL SJÄL HERE HAHAHAHAHA SANDRA KOMMER LÄSA BOKEN SNART FÖR MAN VET JU ATT MAN ALDRIG KAN UNDIVIKA EN FANDOM HAHAHAHAHAHAHAH OMG OMG OMG TRILOGEN LIGGER HÄR BREDVID MIG OCH MIN HAND SKAKAR x'D
~ Detta inlägget skulle komma ut på fredag innan jag kom på Friday special inlägget och fick lämna detta inlägget forever alone c: ~

 
 
Bakaneko

Bakaneko

25 augusti 2015 17:47

Omg böckerna och filmerna är såååå olika, jag svär det är galet!
Eftersom jag såg filmen först så uppskattar jag den också men böckerna är de bästa jag läst! 👍

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 augusti 2015 21:46

Tror att jag kommer vara döende efter böckerna, men är ändå rätt glad att jag såg första filmen först innan jag läste böckerna för om jag hade gjort det innan skulle jag nog vara rätt besviken på filmen c8
ÄR SÅ TAGGAD ATT LÄSA BÖCKERNA, EN MASSA FEELS, EPICNESS OCH FANGIRL VÄNTAR MIG OCH I JUST THIS GONNA ME AWESOME :D 🌈

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards