❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2015

That bibliotek är jag ju ändå rätt taggad på C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 augusti 2015 19:05

Idag var det ingen vidare dag i skolan, känner att nu de senaste tiden saknar jag verkligen min fangirl energi dock så kommer den ju ibland fast mest på so lektionen FÖR VI SKA JOBBA MED GEOGRAFI ALLA LÄNDER OCH JAG EFTER HETALIA SKRIKER JU I KLASSRUMMET OCH ALDIRG HAR JAG VARIT SÅ ÖVERLYCKLIG ÖVER ETT KOMMANDE PROV SOM JAG ÄR NU C':
Skulle nog fangirla ännu brutalare om mitt liv såg lite trevligare ut, nu för tillfället ser det inte så ljust ut och imorgon ska vi åka igen till lägenheten i skara och hjälpa pappa ta fram de olika möblerna som de hade köpt in och de som hade beställs ska hämtas.
Det är ett bibliotek i närheten så där kommer jag nog tillbringa mest av tiden och kolla vad som finns där, och så hjälpa till att skruva fast alla nya saker and stuff.
Jag tar inga detaljer ännu om vad som egentligen händer här men kan nämna att pappa flyttar in om cirka en månad eller något.
Så ja, har ju min vlogg i Polen video som ska redigeras och borde vara klar i veckan hoppas jag för det visade sig att jag inte har något minne kvar (ofc) och får göra allt på min mobil c:
Så förbannad c:
Har inte heller kollat på så mycket anime och inte läsit manga på ett bra tag, Adventure time kan jag kolla på lite när som helst och hungern spelen kommer jag nog läsa efter att jag har läst min minecraft fanfiction bok och sen så är det inte så mycket mer fandom nu för tillfället efter allt som händer.
Men ska satsa på att läsa klart min minecraft fanfiction och sedan hunger spelen c8
Ska försöka fixa att de nästa inläggen kommer ha något tema, kanske några recensioner eller sådant så att vi kan skippa lite av dessa "vardagliga inlägg" som kanske inte är så trevliga att läsa när man inte har så mycket fangirl or flummighet i det~
Well, see ya unicorn & humans >:3

 
 
Ingen bild

ANONYMA COSPLAYERN c: ♥

25 augusti 2015 20:55

Hejsan svejsan sandra :D ! Jag tycker att dina "vardagliga inlägg" är väldigt trevliga och roliga att läsa! Att du just bloggar oavsett vilket humör du är på och verkligen visar alla nyanser och känslor man kan ha, tycker jag är jättebra C: ♥ Jag vet att du har en svår period just nu, med att dina föräldrar kommer skiljas och så, därför är det extra viktigt att du inte tvingar dig själv att vara flummig och så på bloggen, utan istället låta allt smälta in och ta det i din egen takt. Vi läsare älskar verkligen din blogg och dig ^w^/ ♥ Så du behöver inte känna att du behöver prestera något för oss som tex att skriva en recension. Gör bara det du känner för här på bloggen så kommer allt ordna sig ヾ(^▽^ヾ) ♥

*sänder massa virtuella kramar* och ett helt skepp lastat med lyckoönskningar (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧ ♥

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 augusti 2015 22:01

Nejmen hejsan anonyma cosplayern, va trevligt att du kom och hälsade på igen °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°
WAAAAH THIS WILL MAKE GRANDMA CRY DET GÖR INGET OM JAG SCREEN SHOUTAR OR WHAT DET KALLAS DENNA KOMMENTAREN CUZ I WILL TREASURE IT FOREVER OCH TROR ATT DEN ÄR PRECIS LAGOM FÖR MIN NYA BAKGRUNDSBILD ;W; /
Tack så förfärligt mycket Nejmen jag är så glad här, tack för allt stöd and I promise i Will not have a pockerface on the blogg och kyaaah "för här på bloggen så kommer allt ordna sig" meningen är ju mygosh wakabofi jag vet inte vad jag ska ta med till med alla happy~desu feels ‧⁺◟( ᵒ̴̶̷̥́ ·̫ ᵒ̴̶̷̣̥̀ )
Arigato ;; u ;;
SKEPPET KOM MED LYCKOÖNSKINGARNA OCH BAD SEGLAREN OR CHEFEN ATT ÅKA TILLBAKA TILL DIG MED EN MASSA KRAMAR FRÅN MIG ✾(〜 ☌ω☌)〜✾

 
Bakaneko

Bakaneko

26 augusti 2015 18:19

Se det positivt, nu har du ett helt nytt ställe att utforska och massor av nya människor att lära känna! Allt ont för något gott med sig c:

MUAHAHAHA, jag visste att du skulle bli tvungen att börja läsa den förr eller senare, det är liksom ett måste för alla tonårstjejer xD
And that cute Rinoa <3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 augusti 2015 22:12

Jajamen, kanske träffar man på någon Otaku i biblioteket eller träffar helt random någon trevlig människa som jag kan lära känna c':
Man får se det på den ljusa sidan för det är ju trevligare den sidan än den andra :'3
Man kan bara inte undervika det eller smitta igenom hunger spelen och det är nog inte ens värt att försöka för det, man börjar bli beroende av boken innan man har märkt det xD
Så förbaskat söt var hon på den bilden that I var tvungen att spara den c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards