❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 12 november 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 november 2014 16:55

I'M ALIVE!
:,D
Det trodde ni inte eller hur? xD
Inte jag heller, för idag var det min otursdag.
Iallafall på morgonen, när första lektionen inte hade hunnit börja~
1. På morgonen försov jag mig.
2. kunde inte hitta mina gympakläder.
3. Glömde hjälmen (fast kom på det sen)
4. Jag såg en helt svart katt.
OCH JAG SPOTTATE INTE TRE GÅNGER SÅ SOM MAN BORDE GÖRA D:
Och sen det sämsta...
5. jag klämde mitt finger i dörren.
Jag skulle stänga en branddörr, en sådan dörr som skyddar en längre tid mot eld än vanliga och när jag stängde den så klämmande jag mitt pekfinger och sakta dog~
En plågsam död~
Det gjorde väldigt ont men SOM TUR så var det på höger handen så jag klarade skriva på svenska provet :3
Men det gjorde ändå ont, så va försiktiga D:
Sedan efter maten när vi skulle ha bild så fick jag en sockerkik (?) eller något x,D
Sprang runt och hade fangirl mode on och levde rätt galet då~
Ni kanske tänker att det låter helt jobbig men jag gör det för det för det är mig själv och jag får andra att skratta :D
Jag älskar när jag gör andra folk glada och skrattar, det gör mig så glad ;3;
I mean, Man blir lite fånig och sina kompisar ler åt en ;w;
Det känns så underbart, för min humör suger och folk skrattar för min humör är så dåligt x,D
Fast det bror ju på, till vad sådan skrattar och vilka det är~ Jag blir ju inte så glad när jag stukat foten och alla skrattar~
Well, happy people make me happy ;W;

VI HAR NO PROV PÅ TISDAG.
VI SKULLE HA DET PÅ FREDAG MEN NEJDÅ NU PÅ TISDAG.
SHIT.
No är jätte svårt i våran skola och uguu, eftersom jag överlevde nu så är det inte säker att jag överlever No-provet~
NEJMEN, NU SKA MAN VARA LITE GLAD.
HAR MASSOR MED FAVORIT ORD.
Eller favorit och sådant, men jag gillar de xD
Jag hater verkligen ordet "bit*h please" och "K-bry" och sådana dryga ord~
Sorry men jag gillar inte dessa ord, för det är inte så kul att höra det.
Men på bilden, då jag hade min crazy mode on så kom jag på det~
Sayonara bit*h finns det ju något som rätt många använder på internet och jag sa det till Amanda, det är lung för jag kan inte vara allvarlig och får skrattanfall om jag försöket så Amanda började bara skratt x,D
MEN JAG EDITERADE ORDET LITE :3
Sayonara haters, Sayonara frendo, Sayonara baby~
DET ÄR JÄTTE KUL ATT SÄGA DET MEN KOM IHÅG ATT DU MÅSTE HA FLOW I MENINGEN >w<
Okej, sorry ska lägga av nu.
ELLER NEJ EN SAK TILL, GISSA VAD SOM HAR KOMMIT~

Ignorera den där bilden xD
MIN MÖSSA HAR KOMMIT! :D
Efter typ en månad -.-
WELL, DEN ÄR UNDERBAR!
Och lite för liten på mig xD
Går runt i den under skoltid och sådant, alla frågar varför jag aldrig köpa några normala mössor x,D
I just "what is normal?" "Normal is boring"
:D
Men Sarah lånar den hela tiden xD
...
JA JUST DET, JAG HAR JU SPANSKA PROV IMORGON.
SAYONARA PANDAS :D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards