❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 november 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 november 2014 20:09

Uguu, va trött jag är i huvud~
Jag har inte ont eller sådant, det känns bara konstigt och det bästa att beskrivs det är ordet trött xD
Kanske för jag har alldeles för mycket varit vid internet.
Mycket möjligt.
MEN HEY, JAG BÖRJADE TITTA PÅ NO.6 ANIMEN IDAG OCH DET ÄR INTE SÅ LÄT ATT GÅ IFRÅN DET~
Det ända som kan hindra mig är batteriet D:<
Är på ep 6/11 och känns som om jag kommer titta klart på den idag eller imorgon på morgonen~
No.6, äntligen började jag titta på den efter evigheter ;w;
Feels.
No.6 have feels.
Inte nog med det, så fick jag på min "Yaoi fangirl" mode också~
Den är rätt farlig~
Skrämmer mig xD
Men det är ju trevligt att se en annan sida av mig x,D
Well I'm a fangirl and proud of it.

Älskar så mycket Midori-serierna ;3;
Dem beskriver mig så otroligt bra varje gång C:
Sedna tränade jag på svenska provet som kommer på onsdag TT.TT
Det kommer vara mitt dödsdatum btw, för jag är sämst på ordklasser.
Om ni inte har märkt det redan på min super vackra stavning.
Skriver fel på varannan ord, och när man har "rättningstavning" mode on så blir det bara fel -.-
LITE ALDRIG PÅ DET.
När jag skulle skriva på min labb rapport om kälsträngen så blev det helt knäppt.
Så här skrev jag:
Som liknade damm
Så här blev det:
Som linkade ett sommar café.
Wow.
Ni kanske kan gissa hur min NO-lärare regerade när hon fick mitt mail.
Fick värsta kommentaren:
VAA!?! Vad menar du här?!?!
Bara lite awkward.
Orkar inte träna på spanska provet och på svenska provet, yolo.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards