❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Frågestund: Del 3/3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 november 2014 19:11

ALRIGHT, SISTA FRÅGESTUNDEN D:

Förlåt att ni fick vänta en extra vecka med denna ;^;

Hade lite brist på ideer hur jag kunde svara så några svar kan vara lite boring...

MEN HERE WE GO, SISTA DELEN! C:

Saga-hime-sama: Kommer du på confusion? (3/3)

Svar:

Tro mig eller inte, men detta är svaret owo

Av dålig bild kvalitet....xD

Sorry sorry ^^´

 

Oliver: Favoritämne i skola? (3/4)

Svar:

Alltså, detta var väldigt svår att svara på...

Idrott och engelska är ju roligt, men tror att det blir ändå bild för det har jag alltid gillat xD

Tänkte vissa då lite gammla bilder från bilden i skolan och den nya versionen i min serie cx

Ja, det är samma karaktär btw xD

 

Oliver: Vilka namn skulle du namnge dina barn? (4/4)

Svar:

Så långt in i framtiden funkar inte min hjärna xD

 


Sara: Vilka är dina favvo Animes?(6/7)

Svar:

DETTA VAR JÄTTE KUL ATT SVARA PÅ :D

Vilka animer känner ni igen? owo

   

Sara: Vilka är dina favvo manga? (7/7)

Svar: 

 

Anonyma Cosplayern xD: Hur kom du på att du skulle starta en blogg? (1/1)

Svar:

;w;

FÖRLÅT FÖR DÅLIG BILD!

Just gonna say thank you <3

    

Nellie: Vem är kär i mig? (4/5)

Svar:

Here you go, en fanart på dig och din kärlek xD

 

Nellie: Kan du typ göra en en get to know me better tag? ;);) (5/5)

Svar:

What is that? o.o

Tror att du har förklarat det men jag minns inte xD

  

Smile: Kommer det mer animer under sommaren än vintern? (2/3)

Svar:

Jag tror att det kommer mer under sommaren, men det kanske bror på o.o

Googlade det men hittade inget...

 

Smile: Vilken är din favorit årstid? (3/3)

Svar:

Vintern är awesome, hösten är mysig och våren är trevlig men sommaren är bäst för då har man sommarlov och frihet ;w;

Även om jag är typ hemma hela tiden så älskar jag sommaren <3

Kommer en liten teckning :3

Det var allt!

Känns lite sorligt, för jag hade så kul med serierna ;w;

Men ändå så tog det ju en sådan lång tid, jag borde ha planerat det bättre...

Well, det blev som det blev c:

Om ni fortfarande har frågor att ställa så finns det en frågeruta där man kan skriva in det xD

OCH JAG HOPPAS VERKLIGEN NI GILLADE DETTA, OCH TACK ALLA SOM STÄLLDE FRÅGOR! <3<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards