❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 november 2014

Friday special!: Fabulouzing anime/manga chatacters!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 november 2014 21:35

Friday special!: Fabulouzing anime/manga characters #3
Min nya hobby är då fabulousa om karaktärer, det måste finnas ett jobb till detta känner jag om det inte finns och jag fixa ett~
NI MÅSTE PROVA PÅ DET, REKOMMENDERAR OTROLIGT STARKT C:
Och vet ni vad! ;w;
Jag har fått min iPad tillbaka och är totalt överlycklig och det bästa är att dom inte raderat något ;W;
Och jag har 9.1 GB nu ;3;
Så yes, 10000% happiness~
Now let's go to the Fancy characters~
1. Uta no prince-sama 2000%- Cecil
Before:

ODNBCHSDGCJDSBJKSDCBKJ
BDHISBDHCKBSDHKCBKDSH
I LOVE YA.
OMG, LET ME LOVE YOU~
*fangirl mode on*
Detta var väldigt svårt btw, men det blev ju som det blev~
I mean man måste ju prova på cecil någon gång ;w;
Now:

Rize, we need to fix that face and attitude ~
Don't be worry, I'm a expert! ^^ (let's say~)
Men jag menar ju du har ett underbart leende och håret sitter fint fint men jag vet hur vi gör det ännu finare och trevligare ^-^
Now:

NU KOMMER INGEN KÄNNA IGEN DIG I PROMISE YA~
YOU DON'T NEED TO BE EMBRACED DARLING, JUST ACT NORMAL~
:D
3: Free!- Rei
Before:

Det finns något hos dig som inte passar =|
Du är ju fab och sådant men jag tror jag vet hur du kan få mer fangirls OwO
Now:

OMG, REI Y-Y-YY-YOU HAVE W-W-WW-WHITE HAIR >//////<
I-I-II- I JUST IT R-REALLY SUITS Y-YOU!!!
I PROMISE YOU, GO TO NAGISA AND ASK HIM <3<3<3<3
4: Gekkan shoujo Nozaki-kun- Nozaki

Okej, du måste :) mera för det första.
Jag är allvarlig.
Man måste se kawaii ut med kaninöron.
Now:

THAT'S BETTER NOZAKI :D
Keep THAT smile~
5. Amnesia: Ukyo

Dessa feels.
Det gör ont.
Ukyo jag...j-jag...måste nog kolla om på Amnesia för jag måste se honom igen ;___;
Kommer ju g-g-gråta livet ur mig om jag ser den But vi pratar om O-O-okyo ;^;
Now:

DU ÄR FAB
OCH DET HAR DU ALLTID VARIT OCH KOMMER ALLTID ATT VARA.
MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ FRÅGA, VART HAR DU FÅTT TAG PÅ MÖSSAN?
o.o
Den är ju så cool OwO
OKEJ, DAGS ATT JOBBA MED LIVET NU~
SEE YAA PANDAS~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards