❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 15 november 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 november 2014 17:31

Jag fattar inte hur jag kommer klara mig i framtiden med min engelska.
Trodde att jag var lite duktig i engelska men idag så var jag tvungen att erkänna att jag verkligen inte var det.
Lol xD
Lyssnade på Katy parry's låt "dark horse" och då kom jag på det.
Jag trodde att låten hette "dark HOUSE" och inte "dark HORSE"
Men sedan kom jag på att det var dark horse.
Alltså.
" mörka huset" trodde jag att det hette med den hette "mörka hästen"
Fattar ni?
xD
JAG TÄNKTE ATT NÅGOT INTE PASSADE IN.
" I'm coming at you like a dark house"
Jag kommer till dig som en mörk hus.
Och sedan fattade jag äntligen meningen:
" i'm coming at you like a dark horse"
Jag kommer till dig som en mörk häst.
Eller något sådant xD
MEN HERREGUD, HUR EFTERBLIVEN KAN MAN VARA XD
Hos mig finns inga gränser xD
När jag kom på det var "horse" och inte "house" så skrattade jag åt mig själv x,D
Tänk om jag hamnar vid en engelsk bondgård och säger "DON'T LET THE HOUSE EAT THE CARROTS" istället för horse~
HEMSKA TANAKR.

Well, har läsit en manga som är on-going som jag såklart inte minns namnet på xD
*undersöker*
"Momochi-san Chi No ayakashi ouji"
Den är rena kopian av Kamisama kiss.
MEN DEN ÄR SÅ SJUK FINT MÅLAD.
I JUST LOVE THE STYLE.
Glor på varje sida i ca 5 minuter och avgudar~
Om man gillar Kamisama kiss så borde man gilla denna, 4 kapitel än så länge~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards