❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Thank you God, so weeeeeeeery much c:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 november 2014 20:31

Ughh~
VI HADE FOTBOLLS CUP IDAG OCH JAG ÄR HELT SLUT D:
Klockan 7 fick jag vakna från min underbara dröm och sedan åka på cup i stenstorp~~~
Om vi ska kortfatta allt, så kom vi till seriefinalen eller vad det kallad "det är typ att två lag spelar för att komma till finalen xD) och då dog jag~
Vi spelade mot våra "erkäfinneder" och omg~
Det blev 0-0
Och det betydär en sak.
Straffar.
...
DET ÄNDA OCH DÅ MENAR JAG DET ÄNDA JAG INTE VILL HA VAR STRAFFAR OCH KUNDE DET BLI SÄMMRE MED LAGET SOM VI FÖRSÖKER MOSSA?
Men nu kommer glada nyheter~
JAG TOG ALLA BOLLARNA I MÅLET OCH VI KOM TILL FINALEN :,D
Var totalt överlycklig ;w;
Fast sedan var jag totalt slut, det är en sådan press när cirka 150 människor tittar på en i en total tystnad ;^;
Ni skulle bara se hur jag skadade >^<
Nu till dåliga nyheter
Sedan finalen då, och förlåt, det kunde faktis bli sämmre~
Det blev igen straffar.
Och denna gången lyckades jag inte ta så många att vi kunde vinna hela cupen.
Så vi kom två.
Om ni vill veta mina feels så var jag totalt utmattad och deprimerad~

Nu så är jag i sängen och mina ben dödar mig, likaså mina nya jätte fina blåmärken överallt~
FAST SNART ÄR DET FÖRSTA DECEMBER OCH ADVENT OCH VI HAR KÖPT EN JULKALENDER MED CHOKLAD I ;W;
Man blir aldirg för liten för det, jag älskar det lika mycket varje år OwO
JAG KAN LOVA ER EN SAK, VINTERN OCH JULEN MED SANDRA BLOGGEN KOMMER BLI TREVLIG~
SKA GÖRA MITT BÄSTA DEM SISTA DAGARNA~
Btw.
Snart så kommer Bobo.
OwO
SNARTSNARTSNARTSNART~~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards