❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 december 2015 21:27

SNART ÄR DET DAGS ATT KOLLA ÄNNU EN GÅNG PÅ JACK FROST THE RISE OF THE GURDIANS OCH GRÅTA
SÅ PERFEKT
JAG FÅR SÅKLART MEST FEELINGS DÅ NÄR JACK FROST BE LIKE " CAN YOU SEE ME?!" 
MY KOKORO RIGHT IN THE FEELINGS
Nejmen ni måste offra 5 min av era liv och kolla på detta för förhoppningsvis mer än 89% kommer bara att bläddrar ner och fortsätter läsa men #jaggördetmed BUT THIS 

DETTA ÄR SÅ HJÄRT VÄRMANDE


Ack, Jack frost måste bara vara min favorit ;u;

Vart man än går så hittar man shippet Jack x Elsa och måste erkänna att det är fint efter några fanarts jag hittade men fortfarande är jag nog vid Jack x Rapunzel c'8
Skulle vilja cosplaya Jack btw, fick en sådan feeling för the perfection.

 

Kollade just igenom några fanart.

Och mitt liv är inte längre i liv.
Jack frost x Peter Pan
Nej jag går bara nu oki önska #miglyckatillilivetrip

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards