❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 december 2015 20:25

NOW

THE TIME HAS COME
JAG HÅLLER I THE HUNGER GAMES BOKEN AND LITERALLY SKAKAR
NEW FANDOM, NEW LIFE
PÅ TAL OM FANDOM OCH FANGIRL
MARVEL
Kollade på Thor, Iron man och så ska det bli Capitan Amerika och resten som finns på Netflix och nästa år då ska jag kolla alla filmer i ordning and all the avengers *Q*
Så det är jag taggad på OCH JAG SKA OR I WANNA LÄRA MIG SRÅKET SOM ELFERNA PRATAR OM OCH DVÄRGERSKA
Like när sagan om ringen är precis framför mina ögon alla böcker så känner jag glädjen och lusten att vilja lära mig för det vore ju så häftigt *^*

Haloj undrar om någon folower Carromic stalker har någon koll hur det blir med Necropop 2 som skulle komma ut i höst >-<
Den blir säkert av för hon håller på att teckna men höjdpunkterna i hösten var ju alltid Carromic nya böcker men antar att det blev mycket jobb för henne detta året~!
Vi får stödja henne C:<

Idag är det inget teater för det är ju uppehåll men är ändå i skara hos pappa, i jul så ska vi alla fira tillsammans och ska jag faktist vara ärlig så är jag inte så taggad som jag var förut när familjen höljde ihop bara nu är jag mer orolig och ledsen.
Like att man då kommer undvika alla och att föräldrarna ska ha något sort kamp vem som köper mest och så bli säkert mamma ledsen för det blir för många feelings men går ändå runt och är jätte glad när hon typ brister inuti och då är jag helt heartbroken och jao.
Man får väl göra det bästa själv att hålla ihop allt känner jag och hoppas att det blir bra~
Ack det sista blev så deprimerande, förlåt :C



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards