❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 23 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 december 2015 20:07

HAI ALLA SÖTA SMÅ PEPPARKAKA GUMMOR OCG GUBBAR c8

DET ÄR SÅHÄR ATT HAR HAR EN FRÅGA VÄRD NÅGRA MILJONTALS AND IT GOES LIKE THIS
VART ÄR SNÖN
JAG SKULLE JU DEFINITIVT VARA MER TAGGAD MED LITE SNÖ UTE BUT WHAT YA GONNA DO MAN KAN JU HÄLLA VETEMJÖL I HELA HUSET SÅ ÄR DET KLART 
Nejmen tyckte att vi gör såhär att vi kör denna x-mas tag och så häller vi lite vetemjöl här och där så har vi den där Christmas feelingen c':

1. Pepparkakor eller lussebullar? Nejmen det båda är ju så gott


2. Skumtomtar eller knäck? Skumtomtar är ju så dyra så vi får ta knäckt C:


3. Ischoklad eller marsipan? Kommer ha så många haters men dags att erkänna att marsipan inte är My thing, so ischoklad ftw


4. Köttbullar eller prinskorvar? KÖTTBULLAR NATT OCH DAG BAE
5. Julkorv eller julskinka? JULSKINKA MYGOSH HANDLAR DEN HÄR TAG BARA OM MAT YESIMHUNGRY D:


6. Lax eller sill? Låt oss leva i våran värld där allt är perfekt och ordet miljö finns inte i ordboken, för lax vinner lätt min kniv och gaffel på julbordet C:
7 Sylta eller pastej? Nutella


8. Paradis eller Aladdin? Den vita chokladen i mitten, sorgligt nog får man kämpa sig fram för att ta den like alla vill ju har den och man bara JAG PAXAR DEN JAG SKA HA DEN OKOK DEN ÄR MIN VÅGA INTE ENS TÄNKA TANKEN 


9. Revbensspjäll eller Jansons?  Revbensspjäll låter ju lite mer exotiskt c8


10. Glögg eller julmust? FY VILKEN SVÅR FRÅGA MEN DET FÅR BLI GLÖGG SOM JAG FÖR TILLFÄLLET DROGAR PÅ


 

11. Rödbetsallad eller dopp i grytan? PFFFT ÄR MAN FRÅN POLEN GÄLLER DET " CZERWONY BARSZCZ I PIEROGI" c8


12. Ris a la Malta eller gröt? Gröt, mums mums c:


13. Hemma eller borta? HEMMA 


14. Utomlands eller Sverige? SWEDEN HELT KLART


15. Ge eller få? let's be honest, jag gillar att få men dock gillar jag att kolla på andras reaktioner och hur glada de blir när de får sin present så fifty-fifty bae owo


16. Mysteriet på greveholm eller Sunes jul? Jag vet inte ;n;


17. Chokladkalender eller paketkalender? WAAAH OKOKOKOK DET HAR ALLTID VARIT EN TRADITION ATT KÖPA CHOKLADKALENDER MEN DET ÄR BARA FÖR ATT PRISERNA PÅ PAKETKALENDER DÖDAR MIG MEN OM JAG SKULLE VÄLJA SOM JAG FÅR NU BLIR DET FAKTIS PAKETKALENDER C8 


18. Plastgran eller äkta? Äkta, man får mer feelings då C:


19. Arne weise eller Ernst? Ernst, men Astrid Lindgren ftw.
 

20. När vill du att första snön ska falla? Typ nu


 

21. Har du haft en grön gräsmatta på julen? JAJAMEN FÖRRA ÅRET OCH FÖRHOPPNINGVIS DETTA ÅRET MED 

22. När är det dags att pynta? När kalla december börjar :3


23. Kan du komma på något negativt med julen? Att det bara är en gång per året och ATT ALLA AFFÄRER HÖJER PRISERNA D':


24. Favorit julfilm? You can't simply have One, the raise of the gurdians, Home alone, shrek, LORD OF THE RINGS, alltså i love it
 

25. Favorit julkalender? TJUVARNAS JUL OCH HOTEL GYLLENE KNORREN


26. Blir du mättad av julen när den är slut eller vill du ha mer jul? på julen cx 


27. När öppnar du dina julklappar? Då när tomten lämnade dom och alla är hemma, jomen man hör mitt skrik eka xD


28. Favorit juldoft? Kanel ;u;


29. Vad framkallar mest julstämning? Snö och taggade människor~!


30. Vad är viktigast med julen? Familjen & julskinkan helt klart c':


 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards