❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 30 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 december 2015 22:44

Jomen dåså är vi ännu en gång " dagen förre sista dagen"
I mean näst sista dagen 2015 och alltså woooooshhhhhh~~~~~
JAG KOLLADE IGENOM LITE AV BLOGGEN OCH FANDOM PÅ BÖRJAN AV ÅRET OCH DET KÄNNS SOM EVIGHETER SEDAN MAN BARA WUT
VAR DET VERKLIGEN DETTA ÅRET JAG AVSLUTADE GINTAMA OCH HARRY POTTER?
IMPOSSIBLE
OCH ÄNDÅ KÄNNS DET ATT ALLT HAR GÅTT SÅ SNABBT D:
Aja innan inlägget blir för lång som det säker kommer bli så kan vi gå till temat som jag planerade C:
Fandoms 2015, några animes som bara slog till i kokoro och andra stuff so let's do it c8
VI KAN BÖRJA MED DISNEY
DET ÄR DET HÄR ÅRET SOM DET SLOG TILL MED DINSEY OCH JAG HAR VARIT SÅ BLIND DESSA ANDRA ÅR
När året började så sakta och försiktigt lyssnade jag på Disney låtar vilket ledde fram till ett ohälsosamt liv och musik smaken som för det mesta består av Disney låtar c':
Men det är inte bara Disney, likadant med pixar ( Nemo, monstret, Toy story) och andra sagoliknande berättelser :'3

Dåså vi går direkt till anime där det har varit en helt fantastisk år~! ;u;
Det blev mycket anime måste jag erkänna så sorgligt nog planerar jag inte skriva ner alla animes som jag har sett under 2015 But yeash C:
Året började ju så bra med Akatsuki No yona som jag tror blev älskad av många och sedan så Tokyo ghoul 2, tror att alla väntade på Kaneki med vita håret och mygosh vad alla pratade om animen och mangan och vilken favorit den blev xD
Måste också påpeka My love story/Ore monogatari var helt klart en höjdpunkt för 2015 ;u;
Men now lite personligt here, Hetalia slog mig hårt.
Just One Word.
Canda.
Kommer förmodlingvis aldrig se världen normalt längre.
VEM HADE TROTT ATT JAG HADE SETT KLART GINTAMA DET HÄR ÅRET?
DETTA ÅRET FICK JAG MIN FAVORIT ANIME OF ALL TIME OCH ÄVEN EN TILL SÄSONG AV DEN SOM BARA ÄR ETT MÄSTERVERK
GUYS, KOLLA PÅ GINTAMA
Och så var sommar anime fairy tale och DET GÅR SÅ TRÖGT MED DEN
Kommer ingenstans så nyårslöfte blir väl att kolla klart på den~~~

Vi fortsätter C:
2015 gav oss Shokugeki no Souma , GATE, Himouto Umaru-chan ,Owari no Seraph mm som är mycket älskade BUT JAG HAR INTE KOLLAT PÅ DESSA
FÖR MIN JAG GÖR DET IMORGON
GÖR SÅ ATT VI KOM FRAM TILLS NU OCH ALLA SÄGER MAN MÅSTE KOLLA PÅ DESSA INNAN 2015 ÄR SLUT OCH JAG BARA JAG FÖRSÖKER OKOK? D:
MEN
Jag har kollat på One punch man och SOJXBDWIJÖXBWPDIJX ÄR SÅ SÄKER ATT DETTA BLIR EN KLASSIKER DEN ÄR JU SÅ BRA
Ännu en favorit ;u;
Likadant med baccano som jag kollade under 2015 blev en favorit, bara gå och kolla på den om du inte har gjort det.
Måste också bara lägga till Shigatsu wa kimi No Uso (rättstavning bro) so many feelings, tror att alla grät tillsammans med den.
Och så har jag kollat på några förfärliga animes like Hidan No aria och yuck i not gonna say more.
Och så fick jag Ghibli studio ryck och kollade bland annat på spirited away, mononoke hime, Kiki och Ponyo filmerna c':
SÅ MED DET VILL JAG KOMMA TILL ATT DET VAR ETT BRA ANIME ÅR :"D

Well, inlägget förblir långt.
När året började så läste jag massssor av manga och bland annat mina favoriter Orange och ouran high School host club som är typ mästerverk och mer, även hoshi wa uta HERREJÖSSES vad jag älskar dessa ;u;
Fast sedan blev det HEKTON OCH TON AV ONE SHOT SHOUJO
DET ÄR BARA SORGLIGT HUR JAG HAR SLÖSAR BORT MIN TID
FAST JAG LÄSTE EN HEL DEL TREVLIGA DOCK OTREVLIGA MED~
Åååå så har jag varit mer inne i Yaoi detta året och vem vet vad detta kommer ledda mig till xD

Övriga fandoms now~
Harry potter har jag då läst ut i år de sista böckerna and well minne för livet antar jag, helt fantastiskt.
Även adventure time blev jag beroende i även om det blev en väldig lång paus sen jag kollade på den för yeah, tappade bort vilket avsnitt jag var på MEN JAG SKA HITTA FRAM DET c8
Likadant med Homestuck MEN EFTERSOM ALLA GIF OCH THE SOUNDTRACK VILL INTE FUNGERE FÖR MIG FÅR JAG KOLLA PÅ NÅGON WALK TROUGH PÅ YOUTUBE OCH BLI BOBADERAD MED FEELINGS
MEN I WILL CONTINUE~!
Senare fick jag Horro pixel RPG ryck och kollade en massa på youtube och skrämde skiten it mig själv OCH HITTADE EN UNDERBAR SIDA OCH FACEBOOK GRUPP OCH MXDBAANLDB DALKB SÅ UNDERBART
MARVEL OCH DC
Just...Idk
Sen har jag även träffat Carromic-sensei, bleckmossen och necropop och skämde ut mig och grät ihjäl mig men what u gonna do~?
Så awkward.
Till sist har jag då börjat läsa hunger games och första boken är avklarad och så bra den är C":
SÅ DETTA VAR NOG MITT ÅR AV FANDOM, LITE MERA MEN ALLTSÅ TROR INTE NÅGON KLARAR AV ATT LÄSA DET c8
STAY FAB



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards